کیانی‌زاده: به رشته پایه و پر مدال دوچرخه‌سواری توجه ویژه‌ای داریم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ اداره‌کل توجه ویژه‌ای به رشته پایه و پر مدال دوچرخه‌سواری دارد.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات دوچرخه سواری استان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد:‌ از زحمات چابک که در دوران سرپرستی‌اش برای این هیات زحمت کشید که دوران خوبی هم برای این رشته بود، تشکر می کنم. همچنین از سالمی رییس قبلی این هیات قدردانی می کنم. او هم برای این رشته بسیار زحمت کشید. به آقای آهن‌جان رییس جدید هیات نیز تبریک و از سایر کاندیدا هم که حضور پیدا کردند، تشکر می کنم.

وی در ادامه خطاب به رییس جدید هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت:‌ با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که آهن جان دارد باید بتواند با استفاده از ارتباطات خیلی خوبی که دارد، برای دوچرخه سواری استان موثر واقع شود. آقای آهن‌جان باید همان طور که اداره کل ورزش و جوانان برنامه مداری و هدف‌گذاری را سرلوحه کار خود قرار داده است، این دو موضوع را مدنظر قرار دهد. همچنین از آهن جان می خواهم که از تمام ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان استفاده کند. از آهن‌جان‌ می خواهم که به داستان به صورت استانی نگاه کند و برای کل استان برنامه ریزی کند. او متولی هیات اهواز نیست و باید یک نفر را به عنوان رییس هیات اهواز انتخاب کند و هر فعالیتی که قرار است انجام دهد باید برای کل استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ هم پیشینه و هم استعدادهای خیلی خوبی چه در گذشته و چه در حال در این رشته داریم که با ثبات مدیریت و توجه اداره کل به این رشته می‌توانیم کار کنیم. اداره کل نیز توجه ویژه‌ای به این رشته پایه و پر مدال دارد و یکی از رشته هایی که در دوران سرپرستی با وجود بی پولی، سعی کردیم ‌بیشتر به آن کمک کنیم، رشته دوچرخه سواری بود. پس ما توجه ویژه‌ای به این رشته داریم که دلیل اصلی آن هم پر مدال بودن آن است.

وی خاطر نشان کرد: ‌ما در این جا پیست دو چرخه سواری داریم و جاده ها نیز هستند، پس جا برای کارکردن کاملا وجود دارد. ضمن این که استعدادهای خیلی خوبی هم داریم که باید تمام این استعدادها شناسایی و روی آن ها کار شود.

کیانی‌زاده گفت: امیدوارم در پیستی که در این جا است و بر خلاف گذشته که افراد غیر معقولی از آن استفاده می‌کردند، آهن جان و همکارانش از این پیست به خوبی استفاده کنند و محدود به چهار یا پنج نفر نباشد و تعداد استفاده‌کنندگان آن به ۴۰۰ نفر  و حتی بیشتر برسد.

وی بیان کرد:‌ در بخش بانوان نیز می توان خوب نتیجه گرفت و با توجه به این که در کل کشور در این بخش به خوبی کار نشده است، با فعالیت در این بخش می توانیم خیلی زودتر به نتیجه برسیم و به مدال‌های مورد نظر دست پیدا کنیم.

کیانی زاده خاطر نشان کرد: یکی از ضعف‌های ما طی سال های گذشته در این رشته این بوده است که متاسفانه یک تیم منسجم در سطح لیگ باشگاه‌های کشور نداشته ایم و امیدواریم که آهن جان این ضعف و نقیصه بزرگ را برطرف کند. ما پیگیر این رشته هستیم و قطعا از این به بعد نقش بیشتری را هم ایفا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ‌امیدوارم که اعضای مجمع، آهن جان را همراهی کنند تا اتفاق خوبی در این رشته رخ دهد و حداقل سه چهار سال ثبات مدیریتی داشته باشیم. آهن جان فردی تحصیلکرده است و فکر می کنم بتواند با کمک اعضا، خیلی خوب هیات را مدیریت کند. اگر آهن جان نتواند از تجارب اعضا و حمایت آن‌ها بهره مند شود نتیجه نخواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان از قول فدراسیون برای اهدای دو دستگاه دوچرخه به هیات استان خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/467393کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.