مقتدایی: امروز قدرت‌های بزرگ جهان از مردم ایران کمک می گیرند

استاندار خوزستان در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس گفت: نظام جمهوری اسلامی ساختاری منظم و هدفمند دارد و امروز در شرایطی هستیم که اگر قدرت‌های بزرگ جهان از حل موضوعی عاجز باشند، از مردم ایران کمک می گیرند.

عبدالحسن مقتدایی در این مراسم که امروز (۳۰ آبان ماه) در پادگان شهید رستم پور اهواز برگزار شد؛ اظهار کرد: در سال ۵۹ با آغاز جنگ تحمیلی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی، با جمعیتی جوان که سراسر شور و غیرت بودند، به مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح بعثی رفتیم.

 وی با بیان اینکه نیروی جوان با رهبری حضرت امام (ره)‌ توانست از ناممکن ها، ممکن بسازد؛ افزود: در روزهای ابتدایی جنگ با توجه به ساختار جدید ایران، تجهیزات نظامی بسیار محدود بود و در کنار آن نیز، محاصره علیه ایران نیز شدت بیشتری به خود گرفت.

مقتدایی با بیان این که در آن زمان عملا هیچ امکانی برای مقابله فراهم نبود، تصریح کرد: دو ویژگی خاص در رزمندگان ایران اسلامی وجود داشت که موجب مقاومت نیروهای جوان ایران شد؛ نسل جوانی که همراه حضرت امام در ابتدای انقلاب وجود داشت و همچنین مقاومت بی بدیل نیروهای رزمنده. امروز نیز درایت مقام معظم رهبری، توانسته است از ناممکن ها ممکن بسازد و کارها به سرانجام برساند.

استاندار خوزستان گفت: با گذشت بیش از ۳۰ سال، نظام جمهوری اسلامی ساختاری منظم و هدفمند به خود گرفته است و امروز در شرایطی هستیم که اگر قدرت‌های بزرگ جهان از حل موضوعی عاجز باشند، از مردم ایران کمک می گیرند.

وی عنوان کرد: ‌شهدا امانتهای حضرت امام(ره) هستند که برای ما باقی مانده اند، بنابراین اگر در ۳۰ سال آینده بخواهیم مقایسه ای با امروز داشته باشیم؛ این مقایسه باید همراه با پیشرفت و گستردگی برای ایران اسلامی باشد.

https://hoorkhabar.ir/462610کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.