آخرین اخبار ورزش خوزستان

گلاب : برخی نظرات، فضای والیبال خوزستان را مسموم کرده است2014-11-17_18-38-13

مسعود گلاب اظهار‌کرد:‌ در روزهایی که تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروشیمی مارون برای حضور در لیگ یک و نفت آبادان، مخابرات اهواز و ملی‌حفاری برای رقابت‌های زیرگروه آماده می‌شوند، حضور تعداد زیادی از بازیکنان غیربومی، خاطر خیلی از ورزشکاران را مکدر کرده است، تا جایی که برخی از بهترین بازیکنان خوزستان که زحمات زیادی برای رده‌های سنی مختلف کشیده‌اند و در روزهای سخت و بی پولی همیشه در زمره بهترین‌ها بودند، نسبت به این موضوع گله‌مند هستند و تکلیف این بازیکنان برای حضور در مسابقات در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

وی بیان‌کرد: نکته‌ای که قابل تامل است، برگزاری نامناسب مسابقات داخلی، عدم بازیکن‌سازی در تیم‌های پایه، حضور متعدد بازیکنان تقلبی که حاصل هیات‌های قبلی هستند و از دست رفتن سرمایه‌ها و استعدا‌دها می‌باشد.

این مربی والیبال افزود:‌ با شناختی که از رییس محترم هیات والیبال خوزستان دارم، تمام سعی و تلاشش را برای پویایی والیبال خوزستان انجام داده و زحمات فراوانی کشیده است ولی متاسفانه برخی نظرها و خط مشی‌ها که برای رشد والیبال به او داده می‌شود، فضای والیبال را مسموم کرده و انگیزه نوجوانان و جوانان را از فعالیت در این ورزش سلب کرده است.

وی عنوان‌کرد:‌ در جریان برگزاری لیگ استان وقتی مجوز حضور بازیکنان غیربومی به تیم‌ها داده شد، عملا هیات والیبال استان در از بین رفتن تعدادی از استعدادها نقش مستقیمی ایفا کرد و به همان تعداد بازیکن غیربومی که در لیگ حضور پیدا کرد، بازیکنان شایسته از حضور در لیگ استان محروم شدند.

گلاب ادامه‌داد:‌ آن‌چه در این میان بسیار مهم است، حضور تعداد زیادی بازیکنان تقلبی در رده‌های سنی مختلف است که به مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدها اعزام شدند که این اقدام  ضربه‌ای مهلک به پیکر سراسر زخمی والیبال خوزستان در حال حاضر و آینده خواهد زد.

وی بیان‌کرد:‌ خیلی عجیب بود که آقای زرگرطالبی، دبیر محترم هیات والیبال استان که مسوولیت جمع‌آوری مدارک و صدور کارت‌های بازیکنان را بر عهده داشت و شناخت زیادی از بازیکنان دارد، اطلاعی از این موضوع نداشته باشد. متاسفانه در لیگ استان هم موارد زیادی از این ناهماهنگی و حضور بی‌قانون این افراد دیده شد که دیگر جای گفتن ندارد.

این مربی والیبال گفت: وقتی در مسابقات داخلی از تعداد زیادی بازیکنان غیربومی استفاده می‌شود، ضمن صحه گذاشتن بر ناتوانی بازیکنان داخلی، از مربیان جهت جذب بازیکنان بومی برای حضور در لیگ کشور نیز سلب اعتماد می‌شود و نتیجه این‌که، باشگاه‌ها برای حضور در لیگ‌های کشوری به بازیکنان داخلی اعتماد نمی‌کنند و بیشتر بازیکن غیربومی جذب می‌کنند.

وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد:‌ امیدوارم آقای پارسافر، رییس محترم هیات والیبال استان در تزریق فکر و اندیشه‌های مثبت و جلوگیری از بی‌عدالتی و تقلب، تلاش بیشتری کند و در این مسیر از پیشکسوت‌ها و قدیمی‌های والیبال استان نیز بیشتر استفاده کند.

[divider]

مربی سابق تیم‌ملی کشتی: گرفتن میزبانی مسابقات جهانی توسط خوزستان کار بزرگی بود2014-11-11_15-33-14

لقمان رضایی درباره میزبانی خوزستان در لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان اظهار کرد: مسلما هر مسابقه‌ای که در هر استانی برگزار شود یک رونق بسیار خوب به آن رشته ورزشی می‌دهد، مخصوصا مسابقات بین‌المللی و این مسابقات که لیگ باشگاه‌های جهان نام دارد. از اکنون تیم‌هایی که در این پیکارها شرکت می‌کنند برنامه‌ریزی کرده‌اند که حضوری قدرتمندی را داشته باشند.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران با حضور یا حتی تماشا کردن این مسابقات می‌توانند تجربه خوبی کسب کنند، چرا که بهترین‌های دنیا با هم کشتی می‌گیرند. به هر حال گرفتن این میزبانی کاری بسیار بزرگ بود که مسوولان استانی توانستند آن را به دست بیاورند، چرا که به نظر من حضور در یک مسابقه کشوری یا جهانی با مدت ها تمرین برابری می‌کند. در این رقابت‌ها کشورهای مختلف حضور پیدا می‌کنند و کشتی‌گیران ما سبک‌های مختلف کشورها را می‌بینند و تجربه کسب می‌کنند و تاثیر زیادی روی آن‌ها خواهد گذاشت.

این مربی خوزستانی با اشاره به بالا بودن سطح کشتی‌گیران ایرانی، تصریح کرد: تیم‌های باشگاهی‌ای که می‌خواهند در این رقابت ها حضور پیدا کنند، بسیار مصمم هستند که کشتی‌گیران سطح اول کشور را جذب کنند تا حضوری موفق داشته باشند. من فکر می‌کنم جام قهرمانی در ایران خواهند ماند و یکی از تیم‌های ایرانی مقام قهرمانی را کسب خواهد کرد.

وی درباره شرایط تیم‌ها و کشتی‌گیران خوزستانی گفت: اگر کشتی‌گیران خوزستانی برای خود تیم‌های استان کشتی بگیرند من به شما قول قهرمانی می‌دهم، چرا که ما در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی، در وزن ۷۱ کیلوگرم رامین طاهری، در ۷۴ کیلوگرم سعید عبدولی و در بقیه اوزان ورزشکاران بسیار سطح خوبی را داریم و می‌توانم بگویم خوزستان یک تیم‌ملی است، البته این منوط بر این است که کشتی‌گیران استان‌مان برای خوزستان کشتی بگیرند.

لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد.

[divider]

دو خوزستانی در بین داوران بین‌المللی فوتبال ساحلی 2014-11-19_15-39-15

فدراسیون فوتبال اسامی داوران بین المللی فوتبال ساحلی کشور را اعلام کرد که علی شریفات به عنوان داور و حسن ظهیری به عنوان کمک داور بین‌المللی در سال ۲۰۱۵ از استان خوزستان انتخاب شدند.

این داوران به دلیل عملکرد خوبی که در بازی‌های کشوری داشتند توانستند در بین داوران برتر فوتبال ساحلی قرار بگیرند.

[divider]

حضور دختران نوجوان بدمینتون‌باز خوزستانی در مسابقات کشوری 2014-11-16_17-56-37

این رقابت‌ها از اول آذرماه به مدت سه روز در رده سنی نوجوانان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

در این پیکارها که به صورت تیمی برگزار می‌شود از خوزستان فریال فولادی، شیرین خمیسی، فرزانه مرتضوی‌راد، زهرا مویسات، باناز خشوعی و سولماز قشقایی حضور پیدا می‌کنند.

همچنین مولود جهرمیان مربی و زهرا بندری سرپرست تیم اعزامی خوزستان هستند.

https://hoorkhabar.ir/460243کپی شد!
149
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.