آخرین اخبار ورزش خوزستان

مکوندی: بازی با ملوان سخت‌تر از سایر دیدارهای‌مان است2014-11-18_14-45-43

بهروز مکوندی  اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم‌مان از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی بیان کرد: برای بازی با ملوان، تیغ‌نورد و درویشی را به دلیل مصدومیت و عبدی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی سایر نفرات مان آماده هستند و می توانیم در این دیدار از آن ها استفاده کنیم. ما همچنان با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم و ان‌شاالله در نیم فصل بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکل خاصی نداریم و تمام سعی و تلاش‌مان این است که از این بازی که برای‌مان خیلی حائز اهمیت است، با دست پر خارج شویم. ملوان مانند تیم ما در انتهای جدول است و باید بتوانیم از این مسابقه خانگی حداکثر امتیاز را به دست آوریم تا بتوانیم جایگاه مان را تغییر دهیم و کمی بالاتر برویم.

وی افزود: سرمربی جدید ملوان هم به زمان نیاز دارد و تاثیرات خودش را می گذارد و اگرچه ممکن است در کوتاه مدت نتواند تاثیرات خودش را بگذارد ولی در درازمدت صد درصد تغییراتی را به وجود می‌آورد. با شناختی که از مربیان بلوک شرق دارم، مربیانی هستند که به نظم و انضباط خیلی پای‌بند‌ هستند و این موضوع در کار فوتبال شان هم تاثیرگذار است و فکر می کنم با توجه به شرایطی که این تیم دارد و تغییراتی که ایجاد می‌کنند، این بازی خیلی سخت تر از سایر بازی‌های‌مان باشد.

مکوندی درباره جذب دروازه‌بان بلغارستانی گفت: از اکنون به فکر اضافه کردن نفرات جدیدی به مجموعه مان هستیم و این گلر بلغارستانی اولین نفری است که به مجموعه‌مان اضافه کردیم. پس از چهار پنج جلسه تمرینی که این دروازه‌بان با ما داشت، با او به توافق رسیدیم و اکنون با باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پنج جای خالی داریم و برنامه خاصی برای لیست مازاد نداریم، مگر این که بازیکنی قصد رفتن داشته باشد. یکی از بازیکنان ما تقاضای رفتن دارد که این موضوع از نظر ما و کادر فنی و باشگاه بررسی می شود. او بازیکن خوبی است و ما دوست داریم در جمع‌مان بماند و به کار خودش ادامه دهد ولی اگر با توجه به مشکلاتی که دارد، نتواند در تیم ما بماند از او بابت تلاشش در این مدت تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدنظر داریم که یک بازیکن خارجی جذب کنیم که در این راستا دو بازیکن، یکی هافبک – مهاجمی که اهل آفریقا و در اروپا زندگی می‌کند و یکی دیگر مدافعی برزیلی، مدنظرمان است.

[divider]

پتروشیمی بندرامام(ره) برنده داربی بسکتبال خوزستان2014-11-18_14-47-46

در این هفته از مسابقات روز گذشته(دوشنبه) داربی خوزستان بین تیم‌های پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار شد و شاگردان مهران حاتمی که در این بازی کار سختی پیش رو نداشتند، موفق شدند با حساب ۹۷ بر ۳۹ از سد هم‌استانی خود عبور کنند.

پتروشیمی بندرامام(ره) اکنون با چهار امتیاز و یک بازی کمتر، در رده چهارم قرار دارد. صنایع ماهشهر نیز با سه امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز توانست میهمان خود فولاد هفت الماس را با حساب ۸۶ بر ۷۸ از پیش رو بردارد. نماینده آبادان اکنون با پنج امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

در هفته چهارم این مسابقات که ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود، پتروشیمی بندرامام(ره) میهمان شهرداری گرگان و صنایع پتروشیمی ماهشهر پذیرای ثامن مشهد است. پالایش نفت آبادان در این هفته استراحت می‌کند.

[divider]

رقابت‌ بوکسورهای خوزستانی با قهرمانان کشور2014-11-18_14-48-33

بهمن کاظمی، رییس هیات بوکس استان اظهار کرد: این رقابت ها از ۲۹ آبان ماه به مدت پنج روز به میزبانی بروجرد برگزار می شود که بوکسورهای خوزستانی در هشت وزن در این مسابقات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد باوی، در وزن ۵۲ کیلوگرم محمد سیاحی، در وزن ۵۶ کیلوگرم حسین خضیربحری، در وزن ۶۰ کیلوگرم آرش شمس‌مقدم، در وزن ۶۴ کیلوگرم علی رضایی‌کیا، در وزن ۶۹ کیلوگرم امین مزروعی، در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی و در وزن ۹۱+ کیلوگرم علی رحیمی در این پیکارها حضور پیدا می کنند. همچنین مجید قناعتی به عنوان مربی و اتابک کاراوند نیز به عنوان سرمربی، تیم بوکس خوزستان را همراهی می‌کنند.

رییس هیات بوکس خوزستان بیان کرد: این رقابت ها با حضور قهرمان های بوکس و ملی پوش کشور برگزار می شود و به دلیل این‌که به نوعی این پیکارها انتخابی تیم‌ملی هم می باشد، فکر می کنم در سطح بالایی انجام شود و بوکسورهای خوزستانی بتوانند خودشان را به خوبی محک بزنند. اگر قرعه بد به بوکسورهای ما نخورد پیش بینی می کنیم که خوزستانی ها روی سکو بروند.

[divider]

بانوان تکواندوکار نوجوان خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند2014-11-16_17-54-27

شکوه ثامری، نایب‌رییس هیات تکواندو استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۹ آبان‌ماه در رده سنی نوجوانان به میزبانی خانه تکواندو اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که نزدیک به ۵۰ نفر در این مسابقات شرکت می‌کنند، تصریح کرد: ورزشکاران در مسابقات سال‌های گذشته حضور بیشتری داشتند و در مسابقات اخیر انتظار بیشتری جهت استقبال از این رقابت‌ها داشتیم. به هر حال امیدوارم مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شود.

نایب‌رییس هیات تکواندو خوزستان افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

[divider]

اهواز، میزبان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور2014-11-18_14-49-49

این هفته از مسابقات ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

تیم خوزستان در گروه ب این مسابقات با تیم‌های مخابرات اصفهان و شهرداری اراک هم‌گروه است.

نماینده خوزستان در سه هفته گذشته این مسابقات متحمل شکست شده است.

[divider]

برگزاری مسابقات قهرمانی جودو خوزستان2014-11-15_19-01-48

رقابت‌های قهرمانی استان با عنوان “جام شهدا“ ۳۰ آبان ماه و با حضور ۱۱ شهرستان به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

نفرات برتر این مسابقات به نهمین دوره پیکارهای قهرمانی کشور که ۱۲ و ۱۳ آذرماه در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

[divider]

حضور ۳ خوزستانی در اردوی تیم‌ملی فوتبال قطع عضو2014-11-18_14-51-16

مهدی سعیداوی، صادق سعیدی و محمدرضا میراحمد، سه خوزستانی دعوت شده به این اردو هستند.

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی فوتبال قطع عضو از روز گذشته، ۲۵ آبان ماه در تهران آغاز شده است و ۳۰ آبان ماه به پایان می‌رسد.

https://hoorkhabar.ir/458004کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.