۱۹ نمایشگاه کتاب در خوزستان برپا شد

نمایشگاه کتاب استان در کتابخانه مرکزی استان با حضور حضرت آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، برپا شد.

منصور کوهی‌رستمی در این باره توضیح داد: همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  ۱۹ نمایشگاه ویژه کتاب با موضوعات مختلف در محل کتابخانه های عمومی و با مشارکت دانشگاه های استان و بسیج دانشجویی برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه ها با هدف دسترسی آسان و با هزینه کم از انتشارات های معتبر کشور برای عموم برگزار گردیده است  تا جوانان ، دانش آموزان، دانشجویان بتوانند کتابهای مورد نیاز خود را به راحتی از این نمایشگاهها با تخفیف ویژه دریافت کنند.

او اظهار کرد: در این نمایشگاه ها، کتاب‌های  مختلف و متنوع و انواع اقلام فرهنگی با تخفبف ۳۵ درصد از تاریخ ۲۴ آبان لغایت ۴ آذر در کلیه شهرستان های استان در حال برگزاری است و بازدید از این نمایشگاه برای عمومی مردم استان آزاد می باشد.

سرپرست اداره کل کتابخانمه های عمومی گفت: با توجه اهمیت موضوع نمایشگاههای کتاب در سطح استان، امروز و با حضور حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی استان افتتاح گردید تا عموم مردم مرکز استان نیز بتوانند با مراجعه به کتابخانه مرکزی استان کتابهای مورد نیاز خود را دریافت کنند و از خدمات ویژه کتابخانه مرکزی استان بهره مند شوند.

کوهی‌رستمی تاکید کرد: این نمایشگاهها برای دسترسی عموم مردم به کتابهای مورد نیاز و با همکاری ناشران ملی و استانی راه اندازی شده است تا کتابهایی که خرید آن برای عموم مردم دشوار می باشد بتوانند از طریق نمایشگاه و با تخفیف ویژه به راحتی خریداری و استفاده نمایند.

https://hoorkhabar.ir/457947کپی شد!
187
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.