آخرین اخبار ورزش خوزستان

ابن‌قاسم: اسکوچیچ هنوز لیست مازادی نداده است/۵ جای خالی داریم 2014-11-17_18-36-37

حسین ابن‌قاسم  اظهارکرد: اسکوچیچ هنوز لیست مازادی به باشگاه نداده است و در مورد این‌که در چه پست‌هایی هم به بازیکن نیاز دارد، صحبتی با باشگاه نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر سه جای خالی برای جذب بازیکن زیر ۲۳ سال و دو جای خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری داریم که از این پنج جای خالی بازیکن آسیایی هم می‌توانیم بگیریم. با آمدن نانگ نیز، سهمیه بازیکن اروپایی‌مان پر شده است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره صادر شدن کارت ITC نانگ مهاجم خارجی این تیم و صحبت‌هایی مبنی بر مبتلا بودن او به بیماری هپاتیت، گفت: به این صورت هم نیست و اگر او به این بیماری مبتلا بود که کمیته پزشکی فدراسیون اجازه جذب او را به ما نمی‌داد. صادر شدن کارت ITC او نیز در حال طی شدن روال طبیعی است. او به بازی پایانی ما در نیم فصل اول مقابل صبای قم نمی‌رسد ولی در نیم فصل دوم او را در اختیار ‌داریم.

وی درباره مشکل کارت پایان خدمت احمد عبدالله‌زاده، عنوان‌کرد: هنوز در این خصوص نامه‌ای از سوی حوزه نظام وظیفه به فدراسیون ارسال نشده است. او در بازی مقابل صبا، تیم ما را همراهی می‌کند.

وی درباره آمادگی این تیم پیش از دیدار با صبا، گفت:‌ بازیکنان‌مان برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. تیم روز گذشته (یکشنبه) در دیدار تدارکاتی به مصاف منتخب اندیمشک رفت که این بازی با حساب ۹ بر صفر به سود ما به پایان رسید.

ابن‌قاسم افزود: صبا هم تیم خیلی خوبی است و تا این‌ جای مسابقات نیز باز‌ی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. ما در این مسابقه میزبان هستیم و روی هواداران خیلی حساب باز کرده‌ایم. آن‌ها واقعا به بازی قوام می‌دهند. ۵۰ هزار تماشاگر فولاد را تشویق کرد تا تیم ما سال گذشته توانست به قهرمانی لیگ برسد و بازی‌های درخشانی در باشگاه‌های آسیا به نمایش بگذارد.

[divider]

دعوت ۶ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی2014-11-11_15-33-14

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: حمید سوریان – محمد فقیری (تهران) محمد نوربخش (تهران)

۶۶ کیلوگرم: امید نوروزی – محمدعلی گرایی(فارس)

۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد (تهران) برومند اصلان (لرستان)

۷۵ کیلوگرم: سعید عبدولی – پیام بویری (خوزستان) وحید بابایی جعفری(تهران)

۸۰ کیلوگرم: حبیب‌الله اخلاقی (خوزستان) علی زینتی‌رفاه(قم) مسعود مرادی(خوزستان)

۸۵ کیلوگرم: مجتبی کریم‌فر (خوزستان) حسین نوری (البرز)

۹۸ کیلوگرم: قاسم رضایی (مازندران) مهدی علیاری (تهران) سید مصطفی صالحی‌زاده(خوزستان)

۱۳۰ کیلوگرم: بهنام مهدی زاده (تهران) مهدی نوری (اردبیل) آرمان نظری(لرستان)

[divider]

حضور دو تیم خوزستانی در لیگ دسته یک والیبال کشور 2014-11-17_18-38-13

در هفته اول این مسابقات روز چهارشنبه (۲۸ آبان‌ماه) تیم پتروشیمی مارون میهمان گل‌گهر سیرجان است.

تیم مناطق نفت خیز جنوب دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها نیز قرار بود در هفته نخست به مصاف نماینده کرمانشاه برود که این دیدار به دلیل انصراف نماینده کرمانشاه لغو شد.

مناطق نفت خیز جنوب، سال گذشته با قرار گرفتن در رده پنجم لیگ دسته یک از رسیدن به لیگ برتر کشور بازماند.

لیگ دسته یک والیبال کشور امسال با حضور ۱۸ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که هر دو نماینده استان در گروه ب حضور دارند.

[divider]

برپایی کارگاه آموزشی دوچرخه‌سواری در ماهشهر2014-11-17_18-39-00

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این کارگاه سی‌ام آبان‌ماه در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که این کارگاه در بخش‌های آقایان و بانوان برپا می‌شود، گفت: این کارگاه به صورت تئوری و عملی در بخش‌های استقامت و پیست برگزار می‌شود.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان بیان‌کرد: این کارگاه جهت ارتقا سطح علمی این رشته و آشنایی با آن، با تدریس سیداحمد موسوی، مربی درجه یک خوزستانی این رشته برگزار خواهد شد. ظرفیت کلاس نیز ۳۰ نفر است.

[divider]

نایب‌رییس هیات ورزش‌های همگانی: از فعال‌ترین هیات‌های خوزستان هستیم2014-11-17_14-07-02

زهرا رضازاده اظهارکرد: هیات همگانی استان ۲۲ رشته را تحت پوشش خود دارد و من فکر می‌کنم هیات همگانی استان، فعال‌ترین هیات استان باشد، چرا که هیات‌هایی مانند والیبال، بسکتبال و ژیمناستیک فقط یک رشته را تحت پوشش خود دارند و می‌دانند که باید از همین تک رشته حمایت کنند در حالی که ما رشته‌های بسیاری را تحت پوشش داریم.

وی با بیان این‌که ۹ رشته در بخش بانوان این هیات فعال است، گفت: رشته‌های یوگا، پیلاتس، پیاده‌روی، ورزش‌های آبی، ورزش مساجد، کوه‌پیمایی، طناب زنی، آمادگی جسمانی و دو همگانی، رشته‌های فعال در بخش بانوان هیات هستند.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان  ادامه داد: در بخش آموزش نیز فعال بوده‌ایم و کلاس‌های مربیگری و کارگاه‌های آموزشی را در رشته‌های مختلف برگزار کرده‌ایم. اکنون نزدیک به سه چهار هزار نفر در رشته یوگا و بالای یکی دو میلیون نفر در رشته آمادگی جسمانی در استان فعالیت دارند. در ورزش‌های آبی نیز فقط در سطح اهواز نزدیک به دو هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: ورزشکاران ما در مسابقاتی که به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم، شرکت می‌کنند. در این چند ماهی هم که از سال گذشته است، ورزشکاران ما در مسابقات استانی و کشوری رده‌های سنی مختلف شرکت کرده‌اند. در مسابقات ایروبیک، آمادگی جسمانی و دو همگانی کشوری که در سال جاری برگزار شد نیز توانستیم به مقام دست پیدا کنیم.

رضازاده در ادامه درباره فعایت برخی از رشته‌های فعال هیات و میزان استقبال از آن‌ها، گفت:‌ شهرستان‌های اهواز، آبادان و خرمشهر در رشته آمادگی جسمانی از فعال‌ترین شهرستان‌ها هستند. در رشته پیلاتس هم اهواز نسبت به سایر شهرستان‌ها فعال تر است و استقبال بسیاری از آن بوده است. این رشته ترکیبی از رشته‌های یوگا و ژیمناستیک است. در پیاده‌روی هم که فعالیت خوبی داشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مجدد ایستگاه‌‌های ورزشی در بخش بانوان در سطح اهواز، عنوان‌کرد: ایستگاه‌های ورزشی پارک‌های اهواز که شامل ۱۲ ایستگاه هستند و در گذشته تعطیل شده بودند، مدتی است که مجددا راه‌اندازی شده‌اند.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در پایان عنوان‌کرد: از هیات استان و همکارانم که در بخش بانوان به من کمک می کنند، تشکر می‌کنم. بازهم می‌گویم که معتقدم هیات همگانی استان از فعال‌ترین هیات‌های استان است و اگرچه اسم آن ساده است ولی مقام قهرمانی در کشور داریم و فعالیت‌های خوبی هم انجام داده‌ایم.

[divider]

اعزام بانوان کاراته‌کای خوزستانی به مسابقات جهانی مالزی2014-11-17_14-07-41

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان  اظهار کرد: ۱۲ کاراته‌کای خوزستانی در این مسابقات در بخش‌های کاتا و کمیته انفرادی و تیمی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات از چهارم آذرماه شروع و تا دوازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

رییس هیات کاراته خوزستان درخصوص وضعیت بازیکنان برای حضور در این مسابقات، بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان در اردو به سر می برند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، البته قبل از این اردو هم به مدت سه ماه تمرین داشتند و من فکر می کنم این مسابقات محک خوبی برای آن ها باشد

وی درباره هدف از حضور در این مسابقات، عنوان کرد: هدف ما از حضور در این مسابقات، ارتقای سطح فنی بازیکنان است، البته این بدین معنی نیست که به دنبال کسب مقام و جایگاه نباشیم بلکه این هم جزو اهداف ما از حضور در این مسابقات است.

[divider]

دور برگشت لیگ کاراته خوزستان برگزار می‌شود2014-11-17_14-08-18

مهران تقی‌پور، دبیر هیات کاراته رامهرمز اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه این هفته در دو بخش کاتا و کومیته با حضور شش تیم به میزبانی رامهرمز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در پایان دور رفت در بخش کومیته تیم‌های نیروگاه رامین، سلمان فارسی رامهرمز و مرحوم طریفی رامهرمز جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش کاتا نیز تیم های گوجوریو و واداریو هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و تیم مرحوم طریفی رامهرمز در مکان سوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته رامهرمز با بیان این‌که مسابقات دور رفت در سطح بالایی برگزار شد، گفت: این لیگ برای اولین بار است که برگزار می شود و در بالا رفتن سطح کیفی کاراته‌ استان تاثیرگذار است.

وی افزود: برگزاری این لیگ نشاطی در بین کاراته‌کاهای استان به وجود آورده است که من بابت این موضوع نیز از هیات استان تشکر کردم. معتقد هستم اگر می خواهیم انقلابی در کاراته استان به وجود بیاید و بازیکن به تیم‌ملی معرفی کنیم، این لیگ در رسیدن به این مهم تاثیرگذار است.

[divider]

انتقاد رضاییان از رواج بی‌اخلاقی در مذاکره با بازیکنان2014-11-17_14-31-46

مسعود رضاییان اظهار کرد: هنوز از سوی کادر فنی لیست مازادی به دست ما نرسیده است ولی یکی از بازیکنان تیم به صورت ضمنی به ما گفته است که قصد رفتن دارد و قرار است فردا (سه شنبه) طی جلسه ای با یکدیگر در این زمینه صحبت کنیم.

وی بیان کرد: از این بازیکن که به صورت صد درصدی قصد جدایی دارد نپرسیدم که قرار است به کدام تیم برود، البته مطمئنا از تیم دیگری پیشنهاد دارد ولی به او گفتم اگر شما که قصد رفتن به باشگاه دیگری را داری به آن باشگاه می گفتی که با تماس بگیرد، خیلی قشنگ تر بود. به هر حال بهتر است که با باشگاه تماس گرفته شود و با عزت و احترام بگویند که خواهان بازیکن ما هستند، مذاکره با خود بازیکن قشنگ نیست و خود ما هم از همه بیشتر به بازیکن نیاز داریم ولی برای جذب بازیکن مورد نظرمان، با باشگاه آن بازیکن نامه‌نگاری کردیم و اگر این اخلاق حرفه ای از سوی مدیران باشگاه ها رعایت شود، بازیکنان دیگر باشگاه‌های‌شان را دور نمی زنند و به طور مثال نمی گویند که چرخ ویلچر عمه ام گیر کرده است و اگر من نباشم دیگر کسی نمی تواند به او کمک کند. به هر حال دیگر بازیکن بهانه نمی آورد و آن ها را به دروغ گفتن وادار نمی کنیم. باید گذاشت کار اخلاقی در این جامعه شکل بگیرد و همه به آن عادت کنیم. متاسفانه این موضوع خیلی رایج است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: اعتقاد من بر این است بازیکنی که دلش با تیم نیست، ماندنش برای تیم ضرر دارد و مانند این است که بلبل وحشی را در قفس نگهداری کنی و جز جیغ کشیدن، خودش را زخمی کردن و اعصاب شما را خراب کردن، چه زیبایی و لطفی می تواند داشته باشد؟ بازیکن باید احساس کند که در خانه اش است، به تیمش تعلق دارد، به لباسی که بر تن دارد، افتخار کند و از حضور در کنار این مردم و شهر لذت ببرد که این کار قطعا نتیجه می دهد. به هر حال موضوع رفتن این بازیکن را از هشت هفته پیش می دانستم، چرا که وقتی بازیکنی با تیم دیگری مذاکره می کند، خبر آن می رسد و البته من هم چیزی به او نگفتم.

وی ادامه داد: به هر حال علاوه بر این بازیکن که جدایی اش صد درصد و قطعی است، رفتن یک بازیکن دیگرمان هم ۵۰  – ۵۰ است و هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است و با توجه به این که دیدم هنوز تصمیم جدی‌ای نگرفته است، به او گفتم که هنوز فرصت داری تا در این زمینه تصمیم بگیری. یک بازیکن دیگرمان هم دائما می خواهد برود و بماند و نمی دانم در ذهن او چه می گذرد و با توجه به این موضوع، من هم خیلی به موضوع او جدی نگاه نمی کنم و البته ما موافق رفتن او نیستیم.

رضاییان بیان کرد: در نیم فصل اول دو بازیکن سرباز از تیم ما جدا شدند که می توانیم به جای آن‌ها در نیم‌فصل بازیکن جذب کنیم. ضمن این که از ابتدای فصل هم دو جای خالی که یکی از آن ها مربوط به جذب بازیکن زیر ۲۳ سال است در تیم مان داشتیم و با توجه به جدایی صد درصدی یکی از بازیکنان‌مان، در حال حاضر پنج جای خالی داریم و در حالی می‌توانیم بازیکن جذب کنیم، بدون این‌که بخواهیم کسی را کنار بگذاریم. اگر هم کادر فنی به ما بگوید که فلان بازیکن را نمی خواهیم در این زمینه هم برای جذب بازیکن مذاکره می کنیم ولی هنوز چنین لیستی به صورت رسمی از سوی کادر فنی به دست من نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: با یک دروازه‌بان بلغارستانی به توافق رسیدیم و یک مهاجم خارجی هم که در حال حاضر در تیم‌مان داریم و ممکن است یکی دو بازیکن خارجی دیگر را هم بر حسب ضرورت در پست‌های دفاع، حمله و هافبک جذب کنیم، البته به بازیکنان ایرانی هم نگاه داریم و در حال مذاکره با آن‌ها که در لیگ برتر و مدافع هستند، هستیم که اگر با بازیکن مورد نظر به توافق برسیم، ممکن است از جذب بازیکن خارجی در آن پست صرف نظر کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با مدیر برنامه بازیکنان خارجی مورد نظر مذاکراتی داشته ایم که شرایط آن بازیکنان را به ما گفته اند و ما خواسته ایم که آن ها با هزینه های خودشان به ایران بیایند و آن ها را ببینیم. به هر حال سیاست باشگاه ما این است که بازیکن را دیده و معاینات پزشکی او نیز انجام شده باشد و فقط به فیلم ها و رزومه هایی که از او برای ما ارسال می شود، بسنده نمی کنیم. برای جذب همین دروازه بان بلغاری، فیلم آخرین بازی‌اش در باشگاه های اروپا را دیده بودیم ولی بازهم خودش را در این جا دیدیم. این بازیکن به صورت قرضی به تیم ما آمده است.

وی عنوان کرد: ما حتی با جانواریو به صورت تلفنی و ایمیل ارتباط برقرار کردیم و از او خواستیم که به تیم ما بیاید ولی او عذرخواهی کرد و گفت دو سال است که فوتبال بازی نکرده است و اصلا در شرایط بازی نیست که بتواند در میانه های فصل به تیمی کمک کند که درست هم می گوید، بازیکن باید در کوران و شرایط مسابقه باشد. او با توجه به رابطه خیلی خوبی که با ما داشت آرزو کرد که وضعیت تیم مان خوب شود.

رضاییان در ادامه درباره دیدار مقابل ملوان در هفته پایانی نیم فصل نخست، خاطر نشان کرد: بازی با ملوان از جمله بازی هایی است که این دو تیم به جایی رسیده اند که باید برای سقوط نکردن، از یکدیگر امتیاز بگیرند و آدم یک نوع احساس سمپاسی نسبت به تیمی که مانند خودش است، دارد. شاید تیم ما در لیگ برتر نبوده است ولی فوبتال در مسجدسلیمان البته نه در این سطح، بوده است و مردم آن خیلی به فوتبال علاقه مند هستند و این تنها سرگرمی مردم این شهرستان است و این موضوع در مورد انزلی هم صدق می کند و می توانم بگویم تیم ما و ملوان از ویژگی ها و خصوصیات خیلی مشابه ای برخوردار هستند. هر دو تیم جوان هستند، در انتهای جدول جای دارند و محبوب شهرهای خود هستند و در واقع با ماندن در لیگ می توانند کمک های زیادی به شهرستان های خود کنند. این که مقابل یکدیگر قرار می گیریم و یک بازی مرگ و زندگی و شش امتیازی را انجام می‌دهیم، جزو ویژگی های فوتبال است و ای کاش در جای بهتری به یکدیگر می رسیدیم.

وی در بخش دیگر این گفت و گو درباره وضعیت مالی باشگاه توضیح داد و گفت: روی کاغذ تغییر در وضعیت مالی باشگاه ایجاد شده است؛ یعنی ما توافق نامه های همکاری را برای اسپانسرمان، آن هم برای بخشی از نیازهای مالی مان ارسال کرده ایم. البته اسپانسری که پیدا کرده ایم در این حد است که بتواند تا نیم فصل ما را جلو ببرد و بعد هم باید به دنبال یک اسپانسر دیگر باشیم. به هر حال طی تماسی که با اسپانسرمان داشته ام گفته است که تا یک هفته آینده از پول خبری نیست. در هر صورت آن ها هم فرآ‎یندهای مالی خودشان را دارند.

[divider]

شرکت مربی خوزستانی در کلاس درجه یک بین‌المللی دو و میدانی2014-11-17_14-32-31

عبدالصاحب خیشکاران، رییس هیات دو و میدانی استان  اظهار کرد: محمد نیک‌سرشت که در حال حاضر مسوول آموزش هیات استان است از استان خوزستان در این کلاس حضور پیدا می کند.

وی با بیان این‌که سهمیه خوزستان برای این کلاس یک نفر بود، گفت: این کلاس از ۲۸ آبان ماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/455918کپی شد!
148
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.