اخرین اخبار ورزش خوزستان

حل مشکل کارت پایان خدمت رحمانی در مراحل پایانی2014-11-16_17-53-31

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان اظهارکرد: من به دنبال حق خودم هستم و خدا را شکر مدارکم تایید شده است و چند جلسه دادگاه را هم پشت سر گذاشته‌ام و هیچ مشکلی نبوده است. پس از رفع مصدومیتم، کارم را در تیم فولاد ادامه خواهم داد و ان‌شاالله که هیچ مشکلی هم نباشد و بتوانم نیم‌فصل دوم با رفع مصدومیتم، در کنار تیم فولاد باشم.

وی بیان‌کرد: از زمانی که این مشکل برای من پیش آمد، پیگیر کارم بودم و در این زمینه چندین جلسه دادگاه را پشت سر گذاشتم تا بتوانم ثابت کنم که کارت پایان خدمت من مشکلی نداشته است. تاکنون نیز کارهایم به خوبی پیش رفته است و به دنبال این هستم تا طی ۱۰ روز آینده از سوی مراجع قضایی به صورت علنی اعلام شود که کارت من مشکلی نداشته است و می‌توانم تیم فولاد را همراهی کنم.

رحمانی درباره مصدومیتش و گذراندن دوره نقاهت، گفت: در مقطعی از زمان نتوانستم با پایم کار کنم که آقای فتحی، فیزیوتراپ تیم فولاد نیز از این بابت ناراحت بود. جا دارد از زحمات او نیز تشکر کنم و واقعا از او ممنون هستم. اکنون وضعیت پایم خیلی خوب است و ان‌شاالله از هفته آینده نرم دویدنم را آغاز می‌کنم. آغاز تمرینات نرم دویدنم نیز زیر نظر تیم پزشکی فولاد است.

وی با بیان این‌که جا دارد از مسوولان باشگاه فولادخوزستان تشکر کنم‏، عنوان‌کرد: من جزو نفرات این تیم هستم و مشکلی هم برای اضافه شدن من به تیم نیست و همه منتظر هستند که پای من خوب شود. از آقای اسکوچیچ و لطفی که او نسبت به من دارد نیز تشکر می‌کنم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره اعتقاد زیاد اسکوچیچ به وی، ادامه داد: من واقعا پیش از آغاز لیگ می‌خواستم از ایران بروم و در تیم دیگری بازی کنم ولی پس از صحبتی که با اسکوچیچ داشتم، تصمیم گرفتم بمانم و حتی اسکوچیچ را دیدم. متوجه شدم با توجه به این که من فردی هستم که دوست دارم روی من کار شود، او می تواند به این صورت با من کار کند. به هر حال اسکوچیچ تنها فردی بود که من حس می کردم، دوست دارد با بازیکنان کار کند.

وی گفت: به هر حال ان‌شاالله بتوانم یک روزی به اسکوچیچ و فولاد کمک کنم و جواب لطف اسکوچیچ را بدهم. ان‌شاالله آن قدر بزرگ باشم که اسکوچیچ این همه از من تعریف می‌کند. امیدوارم با قدرت برگردم و در نیم‌فصل دوم به تیم کنم.

رحمانی بیان کرد: حدود سه ماه است که از مصدومیتم می‌گذرد و فکر می‌کنم پس از جام ملت‌های آسیا بتوانم بازی کنم. به هر حال امیدوارم که مسوولان در زمینه رفع مشکل کارت پایان خدمتم همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر به آرامش برسم.

[divider]

شناخت نفرات برتر مسابقات تکواندو نوجوانان خوزستان2014-11-16_17-54-27

سیدمهرداد رکنی، مسوول کمیته برگزاری مسابقات تکواندو استان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۸۰ تکواندوکار از سراسر استان به میزبانی شهرستان کارون برگزار شد که در پایان، نفرات برتر۱۰ وزن شناخته شدند.

وی ادامه داد: در وزن اول محمدهادی سویلمی و در وزن دوم مهدی سویلمی از اهواز به مقام اول رسیدند. در وزن سوم رضا عسگری فر از شوش، در وزن چهارم محمدرضا کاظمی، در وزن پنجم تارخ جوهری، در وزن ششم علیرضا میرعلایی، در وزن هفتم رضا فرحی، در وزن هشتم حسین جلیلیان، در وزن نهم محمدامین ارزانی بیرگانی و در وزن دهم آریانا مکوندی، همه از اهواز به قهرمانی رسیدند.

مسوول کمیته برگزاری مسابقات تکواندو خوزستان درباره سطح مسابقات بیان کرد: این مسابقات در سطح نسبتا خوبی برگزار شد اما در مقایسه با سال‌های گذشته تکواندوکاران کمتری شرکت کرده بودند.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات در اردوی تیم استان برای حضور در مسابقات کشوری که اواخر آذرماه برگزار می شود، شرکت می کنند.

[divider]

معرفی برترین سنگنوردان “جام نرگس“2014-11-16_17-55-22

این دوره از مسابقات با حضور ۴۰ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی بهبهان برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت ها در بخش آقایان و رده سنی نوجوانان A، پوریا لیمویی از بهبهان، شهریار غضنفرنژاد از شیراز و عباس پولادی‌پور از امیدیه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان B، محسن عبداللهی از شیراز و رضا دادبود و محمدامین عادل هر دو از بهبهان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

در بخش بانوان و در رده سنی نونهالان A، فاطمه زرین‌آبادی، شیدا آب‌بیدی و ملیکا راحمی هر سه از اهواز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی نونهالان B، صنم لیموچی و ستایش محمدی هر دو از اهواز و مهزاد منصوری از رامهرمز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

در این رقابت‌ها از استان های فارس و بوشهر نیز دعوت به عمل آمده بود.

[divider]

حضور اسنوکرباز خوزستانی در مسابقات قهرمانی جهان2014-11-12_14-52-53

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اظهار کرد: احسان حیدری‌نژاد از خوزستان به همراه تیم‌ملی در این مسابقات که از بیست و هفتم آبان تا هشتم آذرماه در هند برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

وی درباره آمادگی حیدری‌نژاد برای حضور در این رقابت ها، گفت: او به تازگی در مسابقات کشوری به عنوان قهرمانی رسیده و اکنون از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. البته او در مسابقات جهانی کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان بیان کرد: حریفان حیدری‌نژاد قدر هستند و در واقع می توان گفت بهترین ها در این رقابت ها شرکت می کنند و باتوجه به این موضوع، نمی توانم پیش‌بینی کنم که او چه مقامی را می تواند به دست آورد. البته او پتانسیل و شخصیت کسب مقام را دارد.

[divider]

اعزام تیم بدمینتون نوجوانان خوزستان به مسابقات کشوری2014-11-16_17-56-37

رضا بشیرپور، سرمربی تیم بدمینتون نوجوانان استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود که از خوزستان رضا دسومی، محمدحسین خنیفر، دانیال کاظم‌پور، امیرحسین احسانی‌فر، احمدرضا دربندی، مهدی عزیزی و فرید بندانی شرکت می‌کنند.

وی درباره شرایط بازیکنان تیم استان برای حضور در این رقابت‌ها، گفت: بازیکنان در سطح خوبی قرار دارند و سه بازیکن‌مان کاملا آماده هستند و اگر در گروه خوبی قرار بگیریم، رتبه خوبی به دست می‌آوریم. هدف‌ ما قرار گرفتن در بین چهار تیم اول است و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که به این هدف برسیم.

[divider]

عناوین دوم و سوم مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور ازآن خوزستان شد2014-11-11_15-27-28

مهدی شاپوری، سرمربی تیم نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ تیپ ۹۲ زرهی استان اظهارکرد: این مسابقات ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به میزبانی قم برگزار شد.

وی بیان کرد: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که تیم خوزستان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص داد ولی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان علی رغم این که در مجموع به یک نشان طلا، سه نقره و چهار برنز دست پیدا کردیم، نتوانستیم روی سکو باشیم.

سرمربی تیم نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ تیپ ۹۲ زرهی خوزستان با بیان این‌که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، عنوان کرد: ۴۲۳ رزمی‌کار از ۱۷ استان در این مسابقات شرکت کرده بودند که این تعداد نشان از سطح بالای رقابت ها است.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما به سرپرستی علی‌فرج رویین‌تن در این پیکارها شرکت کرد و کیک‌بوکسینگ‌کاران استان نیز خیلی خوب کار کردند.

شاپوری در پایان گفت: این رقابت ها، انتخابی مسابقات بین‌المللی هم بود که قرار است در این مسابقات رزمی‌کاران ۱۶ کشور شرکت کنند.

[divider]

نتایج نماینده خوزستان در لیگ برتر اسکواش کشور2014-11-16_17-57-50

آرش احمدی‌میرقائد، سرپرست تیم اسکواش مناطق‌نفت‌خیزجنوب اظهار کرد: هفته دوم مسابقات ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به میزبانی تیم آران و بیدگل اصفهان برگزار شد و ما در این هفته سه بازی انجام دادیم.

وی بیان کرد: تیم ما در صبح روز پنج‌شنبه (۲۲ آبان ماه) به مصاف تیم چیلی گرگان رفت که توانست با حساب ۳ بر صفر به برتری برسد و سه امتیاز بازی را کسب کند. عصر همین روز نیز مقابل تیم عصر ایران رادیاتور با حساب ۲ بر یک مغلوب شدیم و به یک امتیاز رسیدیم.

سرپرست تیم اسکواش مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: صبح روز جمعه (۲۳ آبان ماه) به مصاف یزد اسکواش که بیشتر بازیکنان آن ملی پوش هستند، رفتیم و توانستیم با حساب ۲ بر یک به پیروزی برسیم و سه امتیاز دیگر کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته ترکیب تیم ما را نادر قاسمی، فرزان حبیب‌پور و حسین برومند تشکیل داده بودند. محمد آران، سرمربی تیم بود که با توجه به شناختی که از بازیکنان خودمان و حریفان داشت، ترکیب تیم را مشخص کرده بود که ما هم توانستیم با این ترکیب به هفت امتیاز دست پیدا کنیم.

احمدی‌میرقائد بیان کرد: اسکواش‌بازان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. سطح لیگ نیز بسیار خوب است و بیشتر بازیکنان خوب و ملی‌پوش نیز در لیگ حضور دارند. این لیگ با ۹ تیم برگزار می شود. جا دارد از مسوولان باشگاه به خاطر حمایتی که از تیم دارند، تشکر کنم.

[divider]

دروازه‌بان بلغاری به نفت مسجدسلیمان پیوست2014-11-16_18-02-43

گئورگی نیکولائف گئورگیف به صورت قرضی از باشگاه اف سی شریف مولداوی به نفت مسجدسلیمان پیوست.

این دروازه‌بان ۲۵ ساله که سابقه بازی در جام یوفا را دارد، تا آخر فصل در نفت مسجدسلیمان خواهد ماند.

https://hoorkhabar.ir/454554کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.