هجمه ای از درون و بیرون بر کار شورا و شهرداری وجود دارد/تا سال آینده، اهواز چهره دیگری به خود خواهد گرفت

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا اظهار داشت:ظرف امسال و سال آینده اهواز یک چهره دیگری به خود خواهد گرفت بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبزو ورزشی تعریف کرده ایم ان شالله کارهای خوبی را از شورای چهارم و شهرداری اهواز خواهید دید.

قربانعلی سعادت نیا عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به عملکرد عمرانی شهرداری اظهار داشت:زمینه و انگیزه برای کار عمرانی در شهرداری وجود دارد و فضا سازی خوبی هم در حال انجام است گرچه هجمه ای از درون و بیرون بر کار شورا و شهرداری صورت می گیرد.

وی ادامه داد:اثرات کار شورا و شهرداری را در شهر می بینید برای اتمام سه پل تلاش خوبی صورت گرفته است دنبال این هستیم تا گره های ترافیک را حل کنیم و پروژه های زیرگذرها و روگذرها یکی پیس از دیگری شروع شده است.

سعادت نیا گفت:ظرف امسال و سال آینده اهواز یک چهره دیگری به خود خواهد گرفت بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبزو ورزشی تعریف کرده ایم ان شالله کارهای خوبی را از شورای چهارم و شهرداری اهواز خواهید دید.

وی ادامه داد:در کارهای فرهنگی با نقطه مطلوب فاصله داریم ولی شهرداری در محرم عملکرد خوبی داشته است و نمره قبولی می گیرد برنامه های زیارت عاشورا و تزئین سطح شهر خیلی خوب بود.

رئیس شورای چهارم تاکید کرد:قریب به اتفاق شورا با ما همراه هستند حتی آن کسانی که با بنده مشکل دارند روند خوبی را در شورا در پیش گرفته اند مخالفین من در شورا چون انسان های وزینی هستند و علاقه دارند مشکلات مردم برطرف شود تلاش کردند فضای شورا به سمتی برود که کارایی شورا افزایش پیدا کند.

وی با رد اینکه می گویند شورا رکود پیدا کرده است گفت:آیا مسیر لوایح رکود پیدا کرده است؟ آیا جلسات متعدد کمیسیون ها وشورا با مدیران شهرداری معنایش رکود است یا نشان دهنده تحرک شوراست؟

https://hoorkhabar.ir/450657کپی شد!
195
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.