نماینده اندیمشک: تخصیص یارانه‌ به مردم از ابتدا اشتباه بود

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: جداسازی مردم به فقیر و غنی و اختصاص ثروت و درآمد حاصل از نفت به عده‌ای از آن‌ها کار اشتباهی است.

صید عیسی‌ دارایی اظهارکرد: از ابتدا بحث تخصیص یارانه‌ها به مردم اشتباه بود اما اکنون چون حق همه مردم کشور است که از ثروت کشور استفاده کنند نباید تنها به عده‌ای از آن‌ها یارانه داده شود.

 

وی افزود: هر چند کار تخصیص یارانه از پایه و اساس مشکل دارد اما این‌‌که در دولت قبل به هم داده می‌شد کار درستی بود و برای همه مردم سودآوری داشت.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: اعطای یارانه‌ها به صورت نقدی بسیار نادرست است و موجب می‌شود پول زیادی به مردم تزریق شود. اگر به جای یارانه نقدی کارت هدیه داده می‌شد پیامدهای بهتری داشت.

 

دارایی عنوان‌کرد: به نظر می‌رسد دولت کنونی هیچ‌گونه برنامه‌ریزی دقیق و درستی ندارد و مانند دولت سابق کارها را بدون برنامه پیش می‌برد؛ به گونه‌ای که در دولت قبل مشاهده می‌شد یارانه پرداختی از کل جمعیت کشور بیشتر بود، اکنون نیز شاهد مشکلات دیگری خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: باید برای آینده اقتصاد کشور برنامه درستی تدوین کرد و بین اقشار مردم تفاوتی قائل نباشیم زیرا همه مردم حق دارند از سرمایه و ثروت کشور استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/4482کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.