آخرین اخبار ورزش خوزستان

بررسی جزییات میزبانی کشتی باشگاه‌های جهان در اهواز با حضور خادم2014-11-11_15-26-45

رسول خادم اظهارکرد: اولین بار است که مسابقات باشگاه‌های جهان پیگیری می‌شود و علی‌رغم تمام موانع و محدودیت‌هایی که از نظر جهانی و بین‌المللی در برگزاری این مسابقات است، ان‌شاالله قرار است که این رقابت‌ها در ایران برگزار شود.

وی افزود: باتوجه به این‌که خوزستان یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور به حساب می‌آید، برای فدراسیون کشتی اولویت داشت که فرصت این میزبانی در اختیار این استان کشتی‌خیز قرار داده شود.

رییس فدراسیون کشتی بیان‌کرد: خوشبختانه با همکاری مجموعه مدیریت ورزش خوزستان، امروز جلسه خوبی با استاندار خوزستان داشتیم و امیدوارم با توافقات مثبتی که در این جلسه صورت گرفت، ۱۳ و ۱۴ آذرماه شاهد برگزاری این مسابقات در اهواز باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: فدراسیون کشتی پیشنهاد اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات کشتی استان را مبنی بر دادن مجوز برای حضور یک تیم بومی از این استان در این رقابت‌ها، علاوه بر سه تیم برتر لیگ کشتی فرنگی کشور، پذیرفت.

خادم در پایان عنوان‌کرد: در زمان محدودی که داشتیم از امکانات موجود در اهواز هم بازدیدی داشتیم.

در جلسه ای که امروز (سه‌شنبه) با حضور رسول خادم (رییس فدراسیون کشتی)‏، حمید بنی‌تمیم (دبیر فدراسیون کشتی) و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در استانداری برگزار شد، مقرر شد که اهواز طی روزها‌ی ۱۳ و ۱۴ آذرماه، میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باشد.

[divider]

اعزام کیک‌بوکسینگ‌کاران خوزستانی به پیکارهای کشوری2014-11-11_15-27-28

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه این هفته به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم استان متشکل از ۲۸ نفر است که رزمی‌کاران استان در این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان خود رقابت می کنند.

دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان با بیان این‌که این مسابقات انتخابی رقابت‌های بین‌المللی نیز است، گفت: نفرات برتر این پیکارها در مسابقات بین‌المللی که قرار است بهمن‌ماه به میزبانی بهبهان برگزار شود، شرکت می‌کنند. هشت کشور در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

[divider]

آغاز لیگ برتر بسکتبال کشور با طعم شکست برای خوزستانی‌ها2014-10-28_20-13-52

هفته اول این مسابقات روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد که صنایع پتروشیمی ماهشهر برابر میزبان خود دانشگاه آزاد با حساب ۵۲ بر ۸۹ شکست خورد.

در همین هفته از مسابقات، نفت آبادان دیگر نماینده استان در این رقابت ها مقابل میهمان خود شهرداری گرگان با حساب ۸۸ بر ۹۴ مغلوب شد تا هر دو نماینده خوزستان در این هفته نتوانند طعم برد را بچشند.

در این هفته همچنین پتروشیمی بندرامام که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر کشور را یدک می کشد، استراحت داشت.

در هفته دوم این مسابقات ۲۲ آبان ماه، پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به ترتیب میهمان تیم های ثامن مشهد و پمینا اصفهان هستند و صنایع پتروشیمی ماهشهر در خانه، پذیرای مهرام تهران است.

[divider]

تنیسورهای نونهال خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند2014-10-27_20-16-38

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهار کرد: این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه این هفته به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تنیسورهای اهواز، دزفول، رامهرمز، شوشتر، گتوند، بهبهان، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، هندیجان، مسجدسلیمان، شوش و ایذه در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: شش تنیسور برتر این مسابقات به رقابت های آزاد و دسته برتر نونهالان کشور که ۲۸ آبان ماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: سال های گذشته، سال های خوبی برای این رده سنی استان نبوده است ولی با توجه به این‌که در این رده کار شده است، بازیکنان ما طی امسال و سال آینده می‌توانند مطرح شوند. در حال حاضر هم در این رده هشت تنیسور داریم که می توانند خود را مطرح کنند.

[divider]

مسابقات کشتی نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود2014-11-11_15-30-20

این پیکارها در هر دو بخش آزاد و فرنگی از ۲۷ آبان ماه به مدت سه روز در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می شود.

این مسابقات در هر دو بخش آزاد و فرنگی با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

رقابت ها با عنوان گرامی داشت “آرشام صباحی” از قهرمانان کشتی آزاد رده های سنی نوجوانان و جوانان استان است که جمعه هفته گذشته بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

[divider]

ملی‌پوشان فوتبال پنج‌نفره خوزستان تجلیل شدند2014-11-11_15-31-28

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان اظهار کرد: شب گذشته (۱۹ آبان‌ماه) با حضور در منزل حسین رجب‌پور از او و محمد حیدری که در آن‌جا حضور پیدا کرده بود، تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: باتوجه به این‌که حسین رجب‌پور جانباز ۷۰ درصد است، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این مراسم حضور و از وی تقدیر جداگانه‌ای داشت.

دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: در پایان از سوی شیروانی، رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان به رجب‌پور و حیدری هدایای نقدی‌ای اهدا شد.

[divider]

اهواز‏، میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شد2014-11-11_15-33-14

سه شنبه در نشستی با حضور رسول خادم (رییس فدراسیون کشتی)‏، حمید بنی‌تمیم (دبیر فدراسیون کشتی) و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در استانداری، میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان تعیین و شرایط آن بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد که اهواز طی روزها‌ی ۱۳ و ۱۴ آذرماه پذیرای کشتی‌گیران جهان باشد.

[divider]

برگزاری جام نان‌چوان‌ ووشو خوزستان 2014-11-11_15-34-21

این مسابقات جمعه (۲۳ آبان‌ماه) در بندرامام برگزار می‌شود.

ووشوکاران سراسر استان در دو بخش تالو و ساندا و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر می‌روند.

https://hoorkhabar.ir/445822کپی شد!
133
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.