آخرین اخبار ورزش خوزستان

بائو: دست پر به استقلال خوزستان آمده‌ام2014-11-10_12-15-42

میثم بائو  اظهار کرد: خدا را شکر اولین بازی ای که در اهواز انجام دادم، به برد منجر شد. تمام بازیکنان مان در دیدار برابر سایپا زحمت کشیدند. شب قبل از این بازی تمام بازیکنان هم قسم شده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر به همین صورت هم شد.

وی بیان کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستیم بازی با سایپا را ببریم و من هم سهم کوچکی در این پیروزی داشتم. خوشحال هستم که اولین دیدارم، بازی خوبی از آب درآمد و از نظر روحی و ذهنی من را برای بازی آینده آماده کرد. واقعا حیف است که باشگاهی به این خوبی از نظر مدیریتی و کادر فنی، این جای جدول باشد.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره پیوستنش به این تیم، گفت: من فکر می کنم که یک بازی از لیگ گذشته بود که با این تیم قرارداد بستم و قرار شد به عنوان بازیکن آزاد برای آن ها بازی کنم. من خیلی زودتر از این ها دوست داشتم به استقلال بیایم ولی به دلیل برخی قوانین در فدراسیون فوتبال، این موضوع محقق نشد ولی خدا را شکر اکنون هم که آمدم، با دست پر آمده‌ام.

بائو عنوان کرد: من در همان ابتدا که برای بستن قرارداد به این باشگاه آمدم از نوع رفتار باشگاه و سرمربی تیم خوشم آمد. در همین نیم‌فصل از تیم دیگری هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر قولی که ابتدای فصل به مدیرعامل و سرمربی استقلال داده بودم، به تیم دیگری نرفتم و در نهایت اهوازی شدم.

وی گفت: استقلال خوزستان تیم جوانی است که سال های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این تیم امسال کمی بدشانسی آورده است و در خیلی از بازی ها از حریف خود پیش بوده ولی در لحظات پایانی گل دریافت کرده است که البته خدا را شکر این طلسم در بازی با سایپا شکست که این نوید خوبی برای تیم است.

بائو با تاکید بر این‌که باشگاه استقلال خوزستان، باشگاه بسیار خوبی است، عنوان کرد: چنین باشگاهی را هم به نام شهرداری تبریز داشتیم که واقعا باید قدر این باشگاه ها را دانست و باشگاه هایی به این خوبی واقعا در ایران کم پیدا می شوند. من خودم تیم های بسیاری تغییر داده ام و باید بازیکنان استقلال خوزستان که در این باشگاه هستند، قدر آن را بدانند. این باشگاه کاملا حرفه ای است و به تعهداتش کاملا عمل می کند و همین باعث می شود که حداقل نسبت به سایر باشگاه ها ۵۰ درصد پیش باشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نیازی نیست از ویسی تعریف کنم؛ من در تیم های بزرگی کار کرده ام و به نظرم ویسی واقعا فردی خوب، سالم و زحمت‌کش است و هر جا هم که رفته ام گفته‌ام که واقعا فردی مانند ویسی کم پیدا می شود که این قدر صاف و خالص باشد.

وی در ادامه در پیش‌بینی‌اش از قهرمان فصل چهاردهم عنوان کرد: مدعی‌ها که هستند و من فکر می‌کنم یکی از تیم های سپاهان، تراکتور و استقلال تهران می تواند قهرمان شود. البته به نظرم سطح لیگ امسال از نظر کیفی نسبت به سال گذشته پایین آمده است.

[divider]

برگزاری آزمون ارتقا کمربند قرمز تا دان ۲ تکواندو2014-11-02_14-36-26

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان  گفت: این آزمون در دو بخش آقایان و بانوان به ترتیب ۲۲ و ۲۳ آبان ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در این آزمون از سراسر شهرهای استان هستند، عنوان کرد: این آزمون با حضور ۲۱۴ نفر آقا و ۱۹۷ شرکت‌کننده خانم برگزار خواهد شد.

[divider]

آغاز لیگ برتر وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان از ۲۳ آبان

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه، ۲۳ آبان ماه در سالن نامجو اهواز برگزار می‌شود.2014-11-09_18-02-39

وی بیان کرد: قرار است این لیگ طی سه هفته برگزار شود. ما قصد برگزاری لیگ جوانان استان را هم داریم که این لیگ هم طی سه هفته برگزار خواهد شد.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان درباره تیم های شرکت‌کننده در این رقابت ها، گفت: در این مسابقات وزنه‌برداران تیم های نفت اهواز، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و تربیت‌بدنی‌های ایذه،‏ لالی، شوشتر، دزفول و اندیمشک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور سال جاری عنوان کرد: باتوجه به این که بازیکنان تیم استان در این رده سنی، به رده سنی بالاتری رفته اند، باید بتوانیم تعدادی بازیکن بسازیم؛ چرا که بازیکنان این رده رفته‌اند و اکنون پشتوانه نداریم. با برگزاری این مسابقات می توانیم بسترسازی کنیم و پشتوانه لازم را برای این رده سنی به وجود آوریم.

قریشی خاطر نشان کرد: در واقع این بسترسازی، زمینه‌ای برای شرکت تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور سال آینده است. ما در واقع با برگزاری لیگ های استانی نوجوانان و جوانان قصد بسترسازی در این دو رده سنی را داریم.

[divider]

اعزام ۳ جودوکار خوزستانی به اردوی آمادگی بازی‌های آسیایی2014-10-22_15-14-33

سعید حسن‌نژادنیسی اظهار کرد: این اردو به منظور آمادگی تیم جوانان برای حضور در بازی‌های آسیایی تشکیل شده است.

وی افزود: محمد رشتنونژاد، حسین قلاوند، امین داوودی‌خواه، برگزیدگان جوانان جودو خوزستان هستند که روز گذشته برای آمادگی حضور در مسابقات آسیایی به این اردو اعزام شده‌اند.

حسن‌نژادنیسی گفت: این اردو ۱۸ تا ۳۰ آبان‌ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/443116کپی شد!
137
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.