اخرین اخبار ورزش خوزستان

پایان لیگ برتر تنیس خوزستان با معرفی برترین‌ها2014-11-05_14-58-11

محمد نظری، رییس هیات تنیس استان اظهارکرد: این مسابقات از از ۱۵ تا ۱۷ آبان‌ماه با حضور ۹ تیم در اهواز برگزار شد.

وی درباه تیم‌های برتر این مسابقات، گفت: در پایان این رقابت‌ها، نفت مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، ملی‌حفاری دوم شد و نوید دانه ایرانیان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات تنیس خوزستان با ابراز رضابت از سطح این مسابقات، عنوان‌کرد:‌ این مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و برخی از ملی‌پوشان هم در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. این مسابقات در حد لیگ دسته یک کشور برگزار شد.

وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد:‌ ‌تیم‌های برتر لیگ استان در رقابت‌های لیگ برتر،‏ لیگ دسته یک و جام حذفی کشور شرکت داده می‌شوند.

[divider]

اهواز میزبان ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری2014-10-21_14-42-34

خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: قرار است اهواز در نیمه دوم آذرماه میزبان مرحله دوم اردوی تیم‌ملی باشد. این اردو در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی که اسفندماه در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی آب و هوایی اهواز به کشور تایلند، قرار شد که این مرحله از اردوی تیم‌ملی در این جا برگزار شود و احتمالا یک مرحله دیگر از اردوی تیم‌ملی بازهم در اهواز باشد.

وی در پایان شرایط پیست دوچرخه‌سواری اهواز را برای میزبانی این اردو خوب دانست و گفت: ما در حال انجام سایر کارهای این میزبانی هستیم.

[divider]

پایان دور رفت لیگ کاراته بانوان خوزستان2014-11-09_17-57-13

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان گفت: دور رفت این مسابقات روز جمعه (۱۶ آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که چهار تیم در این مسابقات حضور داشتند، گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم بهاران اهواز قهرمان شد، ملی‌حفاری به نایب‌قهرمانی رسید و تیم آستارا اهواز سوم شد.

رییس هیات کاراته خوزستان با بیان این‌که سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود، عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقا سطح فنی بازیکنان بود تا بتوانند در رقابت‌های استانی و کشوری عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: دور برگشت این مسابقات دو هفته دیگر در اهواز برگزار خواهد شد.

[divider]

دومین هفته لیگ شنا خوزستان برگزار شد2014-11-09_17-58-01

مسعود داوودی، دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان برگزار شد. این مسابقات روز جمعه (۱۶ آبان‌ماه) در رده های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این هفته در رده سنی نوجوانان تیم های نفت امیدیه، نفت اهواز و کیمیا عرصه پارس به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان نیز تیم های نفت اهواز، نفت امیدیه و نفت آبادان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان این‌که ۳۰۰ شناگر در قالب ۱۳ تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: در هفته نخست این مسابقات هشت تیم شرکت کردند و در این هفته انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و استقبال خوبی از این دوره صورت گرفته بود. ما در هفته اول هم فکر می کردیم سه چهار تیم شرکت کنند در حالی که هشت تیم حضور پیدا کردند. در کل این موضوع مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.

داوودی بیان کرد: هدف‌گذاری ما این است که نقاط قوت و آسیب‌پذیرمان را بررسی و پیدا کنیم تا سال آینده آغاز بهتری داشته باشیم. با برنامه‌ریزی‌ای که با نایب‌رییس هیات داشته‌ایم قصد داریم تا هفته اول آذرماه نیز لیگ شنا بانوان استان را برگزار کنیم.

وی در پایان درباره برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ شنا آقایان استان، گفت: این مرحله از مسابقات ماه آینده در خرمشهر برگزار خواهد شد.

[divider]

هفته پنجم لیگ یک فوتبال/۲ پیروزی و یک شکست برای تیم‌های خوزستانی2014-11-08_16-45-35

روز گذشته (شنبه) از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور از گروه الف، استقلال اهواز در استادیوم تختی با دو گل ایمان رییسی‌نسب و علی گودرزی توانست مس کرمان را شکست دهد و به رده دوم صعود کند.

در دیگر دیدار این هفته و از همین گروه، فولاد نوین خوزستان میهمان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد. شهرام گودرزی و محمد دانشور برای فجرسپاسی گلزنی کردند و تک گل فولاد نوین را عقیل کعبی به ثمر رساند تا شاگردان سیدکورش موسوی به رده چهارم جدول سقوط کنند.

همچنین در دیداری از گروه ب، تیم صنعت نفت در آبادان، فولاد یزد را با دو گل رحیم زهیوی و حامد طه‌زاده از پیش رو برداشت و در رده چهارم جدول این گروه قرار گرفت.

هفته ششم این رقابت‌ها، ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد که طی آن تیم فولاد نوین خوزستان پذیرای نساجی مازندران است، استقلال اهواز میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود و تیم صنعت نفت آبادان در همدان به مصاف پاس خواهد رفت.

[divider]

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: برای قهرمانی نیم‌‌فصل سه دیدار سخت پیش‌رو داریم2014-11-09_17-59-36

فروزان سلیمانی اظهارکرد: ما در ادامه لیگ سه دیدار سنگین برابر نمایندگان رشت، قزوین و بندرعباس داریم و اگر بتوانیم این سه تیم را شکست دهیم، می‌توانیم در نیم‌فصل اول قهرمان شویم، البته یک دیدار عقب افتاده برابر انصار ولایت تبریز هم داریم.

وی ادامه‌داد: هر کدام از این سه بازی خودشان حکایتی دارند و سنگین هستند. متاسفانه ما هم با بدشانسی مواجه شده‌ایم و آرزو صدقیانی را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نداریم و البته بازیکنان مصدوم دیگری هم داریم و می‌توان گفت ما از نظر بازیکن مشکلات بسیاری داریم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر افزود: در حال حاضر دو دروازه‌بان و هفت بازیکن داریم و سر تمرین با این تعداد بازیکن نمی‌توان یک تمرین کامل همراه با برخی تاکتیک‌های مورد نظر را انجام داد. اگر باشگاه تلاش کند و بتوانیم نیم‌فصل بازیکن جذب کنیم، می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم. ما از نظر بازیکن در مضیقه هستیم.

وی در ادامه درباره دیدار هفته گذشته تیمش مقابل شهریار تهران گفت: توانستیم حریف‌مان را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست دهیم. خدا را شکر با وجود سختی‌هایی که وجود دارد، نتیجه می‌گیریم ولی خیلی هم نمی‌توان روی این نتایج حساب کرد. ما شاید ۳۰ درصد راه را رفته‌ایم و ۷۰ درصد آن باقی مانده است.

سلیمانی عنوان‌کرد: تنها کاری که اکنون باتوجه به شرایطی که داریم، می‌توانیم انجام دهیم این است که روحیه بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و توان جسمی‌شان را بالا ببریم و مسابقه به مسابقه برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی بیان‌کرد: به هر حال ما سه بازی سخت و سرنوشت‌ساز پیش‌رو داریم و در واقع این سه دیدار تعیین‌کننده قهرمان نیم‌فصل نخست هستند. حریف جدی‌ای که در جدول ما را تعقیب می‌کند سپیدرود رشت است که هفته آینده میهمان این تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری افزود: سپیدرود رشت تیم خیلی خوبی است و از پنج ملی پوش بهره می‌برد. برای این تیم احترام بسیاری قائل هستیم ولی ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید بتوانیم این تیم را شکست دهیم. قرار بود این هفته دیدار عقب افتاده‌مان برابر انصار ولایت تبریز برگزار شود ولی مسابقات به دلیل اردوی تیم‌ملی عقب افتاد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ را تا این‌ جای مسابقات نسبت به سال گذشته چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: لیگ نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بوده است، چرا که بازیکنان ملی‌پوش بین تیم‌ها تقسیم و بیشتر تیم‌ها قوی ظاهر شده‌اند و بازی‌ها نسبت به سال گذشته خیلی سخت‌تر شده است. سطح مسابقات در حدی است که نمی‌توان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد.

سلیمانی با تاکید بر این‌که تیمش در ادامه راه بازی‌های سختی را پیش‌رو دارد، عنوان‌کرد: کوچکترین لغزش از سوی ما، می‌تواند جایگاه تیم‌مان را به رده‌های پایین جدول تغییر دهد. می‌توانم بگویم از ۱۱ تیم حاضر در لیگ، هشت تیم خوب هستند.

وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش طی هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ، گفت: صد درصد از عملکرد تیمم راضی هستم و از بازیکنان و باشگاه نیز تشکر می‌کنم. شک نکنید که تا این‌ جای کار بازیکنانم بسیار خوب کار کرده‌اند. به هر حال باتوجه به کمبود بازیکنی که با آن مواجه هستیم، باید مسابقه به مسابقه برای کارمان برنامه‌ریزی کنیم.

[divider]

گلر خارجی استقلال خوزستان به کشورش رفت2014-11-09_18-01-18

علی پورکیانی اظهارکرد: دیاکیته دروازه‌بان‌ تیم ما که اهل کشور مالی است از سوی فدراسیون کشورش درخواست کتبی‌ای برای حضور در بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی کشورش در ایام فوتبال فیفا دی داشت که ما هم با این موضوع موافقت کردیم.

وی ادامه‌داد: دیاکیته شب گذشته به کشورش رفت و پس از انجام چند بازی تدارکاتی همراه با تیم‌ملی کشورش، ۲۸ آبان‌ماه به بعد به ایران بر می‌گردد. کل هزینه‌های این سفر بر عهده کشور این بازیکن است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه بیان‌کرد: تمرینات تیم ما تا ۱۹ آبان‌ماه تعطیل است و پس از آن تمرینات‌مان از سرگرفته می‌شود. ۲۳ آبان‌ هم برای تیم یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده ولی هنوز حریف‌مان مشخص نشده است.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر‏، گفت: کادرفنی و بازیکنان قول داده بودند که در این بازی پیروز شوند و انصافا هم تیم‌مان بازی خوبی انجام داد و به همین صورت هم شد.

پورکیانی عنوان‌کرد: ما در این دیدار چند بازیکن کلیدی خودمان را در اختیار نداشتیم ولی توانستیم از این بازی سربلند خارج شویم. بائو و چهارمحالی هم که به تازگی جذب تیم شده‌اند، از بازیکنان خوب ایران هستند و ان‌شاالله به آمادگی بیشتری که برسند، حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند.

[divider]

قضاوت داور خوزستانی در مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا2014-11-09_18-02-39

غلامعلی لاله‌زار از استان خوزستان به عنوان داور در این رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد.

لاله‌زار تنها داور ایرانی است که در این مسابقات قضاوت می‌کند.

پیکارهای قهرمانی باشگاه‌های آسیا از بیست‌وپنجم آبان تا دوم آذرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و ملی‌حفاری به عنوان نماینده ایران در آن شرکت می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/442113کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.