برگزاری مسابقه کتابخوانی «آنها که جا ماندند» در اهواز

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آنها که جا ماندند» همزمان با هفته کتاب در این کتابخانه خبر داد.

روح‌الله خادمی ظهر امروز در تشریح برنامه‌های هفته کتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی آنلاین به‌مناسبت ماه محرم و گرامیداشت هفته کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقه از کتاب «آن‌ها که جا ماندند (سیری در قیام توابین)» نوشته سیدعلی محمدی متکازینی با موضوع ماه محرم و قیام عاشورا برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به وب‌سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس اینترنتی www.booki.ir مراجعه کنند و در این مسابقه شرکت کنند.

خادمی با بیان اینکه همچنین شرکت در این مسابقه برای عموم مردم استان آزاد است، عنوان کرد: این کتاب از طریق ایستگاه‌های مطالعه سراسر استان نیز ارائه شده و نسخه PDF این کتاب از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: در پایان برگزاری مسابقه به ۲۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی اهدا خواهد شد.

این مسئول در پایان به دیگر برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: در هفته کتاب برگزاری نمایشگاه کتاب، شب شعر کتاب، ویژه برنامه‌های بخش کودک، ویژه برنامه‌های بخش نابینایان و … نیز جزو برنامه‌های هفته کتاب کتابخانه مرکزی استان خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/441981کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.