آخرین اخبار ورزش خوزستان

سعداوی: مقابل پدیده می‌توانستیم پیروز باشیم2014-11-08_16-42-45

نعیم سعداوی اظهارکرد: ما شناخت خوبی نسبت به پدیده داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در شهر خودش و با حمایت هوادارانش می‌تواند شرایط سختی را برای ما رقم بزند.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به این موضوع ما انگیزه لازم را برای این بازی داشتیم و علاقه‌مند بودیم شرایطی که در جدول برای مان به وجود آمده بود را حفظ کنیم و به همین دلیل برای گرفتن امتیاز به مشهد رفتیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: ما برای این دیدار کمی دچار مشکل شدیم؛ به دلیل این که روز عاشورا تمرین نکردیم و روز سه‌شنبه هم به مشهد رفتیم و باتوجه به برف و سرمای بسیار شدیدی که آن جا بود، روز قبل از مسابقه نتوانستیم تمرین کنیم. در کل این موضوع کمی شرایط ما را تغییر داد.

وی بیان کرد: باوجود این شرایط در نیمه اول این دیدار، بازی خوبی را ارائه دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم که متاسفانه قدر آن ها را ندانستیم ولی در نیمه دوم به نظرم پدیده نسبت به ما بهتر کار کرد. در مجموع از این که توانستیم یک امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم، خوشحال هستیم. البته می توانستیم سه امتیاز بازی را هم به دست آوریم.

سعداوی خاطر نشان کرد: در آینده یک دیدار خانگی داریم و تمام تلاش مان این است که حداکثر استفاده را از بازی های خانگی‌مان ببریم. باتوجه به تعطیلی‌ای که پیش رو داریم تیم تا فردا استراحت می کند و از روز دوشنبه تمرینات مان از سر گرفته می شود. تلاش می کنیم اگر فرصتی پیش آمد حتما یک دیدار تدارکاتی هم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط فولاد را در بالای جدول در رقابت با حریفان چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: شرایط مان خوب است و نیم‌فصل هم فرصت خوبی است تا بتوانیم تیم مان را تقویت کنیم. امیدواریم شرایط مان در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شود. به جز بازیکن خارجی که به تازگی جذب کرده ایم، بازیکن دیگری جذب نکرده ایم.

[divider]

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات جایزه بزرگ خوزستان2014-10-27_20-16-38

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این دوره از مسابقات روز پنج‌شنبه، ۱۵ آبان‌ماه به مدت دو روز در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که ۵۸ تنیسور در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند، گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از شهرستان‌های اهواز، رامهرمر، امیدیه، بهبهان و دزفول بودند.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان درباره نفرات برتر این مسابقات، عنوان کرد: حامد باشت‌باوی و پژمان بخشنده هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و جایگاه سوم مشترک هم به محسن حدادیان و مسلم قنواتی هر دو از اهواز رسید.

وی در پایان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات کمک مالی به ورزشکاران بود و به هشت نفر برتر این رقابت‌ها جایزه نقدی اهدا شد.

[divider]

نفت اهواز قهرمان مسابقات کشتی فرنگی خوزستان شد2014-11-05_16-32-03

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان اظهارکرد: این مسابقات ۱۴ و  ۱۵ آبان‌ماه با حضور ۱۱۳ کشتی‌گیر از ۱۴ شهرستان استان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد.

وی عنوان‌کرد: در پایان این پیکارها پس از قهرمانی نفت اهواز، تیم‌های هیات کشتی اندیمشک و هیات کشتی بهبهان به ترتیب دوم و سوم شدند. عظیم گرمسیری از نفت اهواز نیز به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر مسابقات انتخاب شد.

وی درباره سطح این مسابقات عنوان‌کرد: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و عنوان‌دارهای آسیایی و جهانی استان نیز در این رقابت‌‌ها شرکت داشتند که حضور آن‌ها در افزایش سطح کیفی این مسابقات تاثیر‌گذار بود.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که پایان این هفته به میزبانی تهران برگزار خواهد شد‏، اعزام می‌شوند.

[divider]

شهرداری شمس‌آباد دزفول صدرنشین لیگ برتر فوتبال خوزستان شد2014-11-08_16-45-35

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و از هفته هفتم دور رفت این رقابت‌ها، هفت دیدار در شهرهای مختلف خوزستان برگزار شد؛ برتری چهار بر یک شاهین ندسا ماهشهر در دیدار مقابل ماهان سوسنگرد موجب شد تا تیم شاهین با این پیروزی ۱۲ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

در رامهرمز دیدار تیم شهرداری شمس‌آباد دزفول مقابل استقلال این شهر بدون گل خاتمه پذیرفت تا تیم میهمان با وجود نتیجه مساوی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

تیم استقلال رامشیر در خانه به نخستین پیروزی خود دست یافت و توانست با نتیجه دو بر یک کارگر شادگان را شکست دهد.

تیم جنوب دشت آزادگان در استادیوم تختی ایذه میهمان تیم سپاهان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ تیم جنوب با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

در دیگر دیدار نیز که به میزبانی ویس برگزار شد، تیم پرسپولیس میزبان تیم شهباز شادگان بود که این بازی نیز با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

تیم‌های جنوب باغملک و یاران ماهشهر نیز در دیگر دیدار این هفته رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید.

تساوی دیگری نیز در این هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان رقم خورد و دو تیم پارسیان همت بندر امام و استقلال شوشتر با نتیجه پرگل  چهار بر چهار به کار خود پایان دادند.

در پایان هفته هفتم این رقابت‌ها تیم شهرداری شمس‌آباد دزفول با ۱۵ امتیاز همچنان صدرنشین ماند و جنوب دشت آزادگان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم شاهین ندسا ماهشهر نیز با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاد.

لیگ برتر فوتبال خوزستان با حضور ۱۴ تیم شهرداری شمس‌آباد دزفول، جنوب دشت آزادگان، شاهین ندسا ماهشهر، استقلال رامهرمز، استقلال شوشتر، جنوب باغملک، پرسپولیس ویس، یاران ماهشهر، ماهان سوسنگرد، سپاهان ایذه، استقلال رامشیر، شهباز شادگان، کارگر شادگان و پارسیان همت بندر امام خمینی‌ برگزار می‌شود.

تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور راه پیدا خواهد کرد.

از نکات قابل توجه این بازی‌ها حضور سرزده علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان به همراه هیئت همراه برای سرکشی و دیدن امکانات شهرستان‌هاست که این هفته در شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و رامشیر حضور یافتند.

[divider]

نتایج نمایندگان خوزستان در هفته ششم لیگ یک بسکتبال کشور2014-10-28_20-13-52

این هفته از مسابقات روز گذشته (۱۶ آبان‌ماه) برگزار شد که شهرداری دزفول برابر میهمان خود مس کرمان با حساب ۶۱ بر ۵۵ به برتری رسید. نماینده دزفول اکنون با ۹ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

نفت امیدیه دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز در دیداری نزدیک برابر میزبان خود کاله مازندران با حساب ۶۶ بر ۶۸ تن به شکست داد. این نماینده استان نیز با هفت امتیاز در رده نهم قرار دارد.

در هفته هفتم این مسابقات روز جمعه (۲۲ آبان‌ماه) تیم‌های شهرداری دزفول و نفت امیدیه به ترتیب میهمان تیم‌های شیمیدر تهران و مانیزان کرمانشاه هستند.

[divider]

هوگوپوشان نوجوان خوزستانی با یکدیگر مبارزه می‌کنند2014-11-02_14-36-26

حسن محمد‌زاده، دبیر هیات تکواندو استان اظهار کرد:‌ این مسابقات روز جمعه (۲۳ آبان‌ماه) به میزبانی خانه تکواندو شهرستان کارون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲ آبان ماه این مسابقات در بخش بانوان انجام می‌شود که نفرات برتر در هر دو بخش به اردوی تیم خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری دعوت می‌شوند.

دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: ‌این مسابقات به دلیل این‌که انتخابی تیم استان می‌باشد، می‌تواند از سطح خوبی برخوردار باشد و پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۱۲۰ تکواندوکار در آن شرکت کنند.

[divider]

دعوت ۳ جودوکار جوان خوزستانی به اردوی تیم‌ملی2014-10-22_15-14-33

اردوی تیم‌ملی جودو جوانان از فردا (۱۸ آبان ماه) در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می شود که از خوزستان محمد رشنونژاد،‏ امین داوودی‌خواه و حسین قلاوند به این اردو دعوت شدند.

اردوی تیم‌ملی تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت و جودوکاران خود را برای مسابقات جهانی آمریکا که اسفندماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

https://hoorkhabar.ir/439934کپی شد!
137
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.