آغاز ثبت نام در دوره آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان خوزستان

ثبت نام برای شرکت در دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان خوزستان آغاز شده و تا ۲۱ آبان ۹۳ ادامه دارد.

 

رضا سیادت، رییس انجمن سینمای جوانان استان خوزستان، گفت: ‌این دوره آموزش فیلم‌سازی در سه گام برگزار می‌شود که شامل دو ترم دو ماهه و یک ترم سه ماهه است و در ترم سوم کلاس‌ها به صورت کارگاهی و عملی برگزار می‌شوند.

وی افزود: در این دوره دروسی مانند آموزش سینما، عکاسی، کارگردانی، تصویربرداری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین و صداگذاری و صدابرداری آموزش داده می‌شوند و شامل کارگاه‌های آموزش فیلم‌سازی تجربی، کارگاه فیلم‌سازی داستانی و کارگاه آموزش فیلم‌سازی مستند است.

او ادامه داد: ‌فضای آموزشی از ترم سوم به بعد کاملاً عملی و کارگاهی می‌شود و هنرجوها پس از پایان دوره باید به صورت گروهی یک فیلم مستند، یک فیلم داستانی و یک فیلم تجربی با حمایت انجمن سینمای جوانان خوزستان تولید کنند.

سیادت خاطرنشان کرد: نکات قابل توجه در این دوره کاهش ۵۰ درصدی هزینه ثبت نام است. نکته دیگر این که کلاس‌ها و کارگاه‌های این دوره در محل جدید انجمن سینمای جوانان خوزستان واقع در بلوار ساحلی جنب موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد:‌ برای رشد، تربیت و آموزش فیلم‌ساز جدید و کشف استعدادها و پایین آوردن معدل سنی هنرجوها را به دو گروه سنی ۱۷ تا ۲۵ سال و ۲۵ تا ۴۰ سال تقسیم کرده‌ایم. همچنین ما در استان فیلم‌ساز زن خیلی کم داریم و نبود فیلم‌نامه خوب به شدت احساس می‌شود.

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان خاطرنشان کرد:‌ از امتیازات این دوره می‌توان به اعطای گواهی‌نامه معتبر پس از پایان دوره، ارایه رایگان تجهیزات فیلم‌سازی، برگزاری دوره‌های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، جلسات نمایش فیلم و همچنین نشست‌های فرهنگی اشاره کرد.

او گفت:‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۳ از طریق سایت www.iycs.ir  یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوانان خوزستان به نشانی بلوار ساحلی شرقی رو‌به‌روی فروشگاه رفاه، جنب موزه هنرهای معاصر اقدام کنند. علاقه‌منذان پس از برگزاری آزمون ورودی که روز جمعه ۲۳ آبان ۹۳ برگزار می‌شود در این دوره پذیرفته می‌شوند.

https://hoorkhabar.ir/439862کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.