همایش بزرگ رهروان زینبی(س) در اهواز برگزار می شود

jجمع بزرگ رهروان زینبی(س) با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار در ۱۲ محرم الحرام در اهواز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فائـز فائـزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز گفت : همایش بزرگ رهروان زینبی در روز دوازده محرم در سراسر کشور برگزار خواهد شد که در اهواز نیز همزمان در بقعه متبرکه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی برگزار می شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز  افزود : در کلانشهر اهواز إن شاالله این تجمع روز پنج شنبه در حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی ساعت ۱۵:۳۰ظهر با حضور بانوان زینبی اهواز آغاز خواهد شد .  ما از قبل همه مقدمات برگزاری برنامه را انجام داده ایم و آمادگی کامل را برای برگزاری این اجتماع بزرگ و باشکوه داریم .

وی عنوان کرد : سخنران همایش حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز می باشد ، و آقای عرب زاده نیز به عنوان مداح به مرثیه سرایی خواهد پرداخت .

حجت‌الاسلام فائزی ضمن تشریح برنامه گفت : قرار براین شده که در این همایش بزرگ از تعدادی از خانواده های شهداء نیز تقدیر به عمل بیاید و طوماری هم هست بعنوان که خواهران زینبی قصد دارند آن را امضاء کنند .

فائزی در پایان خاطر نشان کرد : ان شاالله که همه بانوان اهوازی با حضور گسترده شان در این اجتماع ، باز هم برگ زرّین دیگری به تاریخ اسلام و انقلاب و نظام ما بیفزایند و باز هم مثل همیشه ثابت کنند که از رهروان حضرت زینب سلام الله علیها هستند.

https://hoorkhabar.ir/437105کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.