نشست هم‌اندیشی ناشران ایرانی و ترک در نمایشگاه استانبول برگزار می‌شود

هم زمان با برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول، نشست هم‌اندیشی با ناشران ترک علاقه‌مند به نشر آثار ایران برگزار می‌شود.

هم زمان با برپایی سی سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول که از تاریخ هشت تا یازده نوامبر ۲۰۱۴ برابر با هفده تا بیست آبان ماه سال جاری برپا می شود، نشست هم اندیشی ناشران ترک علاقمند به نشر کتاب های ایران هستند برگزار می شود.

در این نشست مدیران نشرهای معتبر ترک از جمله مورپا، اورنسل، سای، دماوند و آجار و همچنین نویسندگانی همچون کلئوم چنگیز نویسنده و شاعر ترک به همراه گروهی از مترجمان فارسی به ترکی، دکترکاووس حسن­لی، استاد دانشگاه شیراز، نیلوفر اکبری، مترجم وعضو انجمن نویسندگان کودک ونوجوان ایران، حسین بکایی، نویسنده، مترجم و دبیر کمیته فرهنگی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران و رجبعلی سالاریان نماینده  موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران حضور خواهند داشت و در باره تجربه‌های پیشین و راه کارهای تسهیل ارتباط های فرهنگی و تجارت کتاب بین دو کشور و مشکلات و موانع موجود بحث و گفت وگو خواهند کرد.

این نشست روزدوشنبه ۱۰ نوامبربرابربا ۱۹ آبان از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ درمحل غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول همه ساله در ماه نوامبر برپا شده و کشورهای منطقه و اروپایی در سالن بین المللی آثار کشور خود را به نمایش می‌گذارند. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان دراین نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/436915کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.