کمک شش میلیاردی بانوان خوزستانی در کنار هدیه ۲۴کیلو طلا به بازسازی عتبات عالیات

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤل ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با اشاره به واگذاری چهار پروژه بزرگ بازسازی عتبات مقدسه در کشورهای عراق و سوریه به ستاد این استان و کمک های مردمی در این زمینه، گفت :درخصوص کمک های مردم استان به این پروژه ها کلیه ۲۸ شهرستان مشارکت داشته اند و همچنین در ۲۸ شهرستان مسئولین امور بانوان فعال می باشند.

حجت الاسلام سید محمود موسوی در ادامه افزود : چهار پروژه بزرگی که کار بازسازی آن به این استان واگذار شده عبارتند از : ۱- بازسازی ایوان طلای حرم امیرالمؤمنین (علیه السلام). ۲- ساخت ۲۰۰۰متر مربع از صحن بزرگ حضرت زهرا سلام اله علیها در حرم امام علی علیه السلام. ۳- ساخت شش درب حرم امامین عسکریین علیهم السلام. ۴- بازسازی مصلی و نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب سلام اله علیها.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار کرد : درامر اطلاع رسانی و جذب مشارکت های مردمی در بازسازی حرم ائمه معصومین علیهم السلام توسط مساجد و اماکن عمومی بیش از ۱۰۰۰ هزار نفر از خواهران استان فعالیت دارند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد :هموطنان خوزستانی ما مشارکت در بازسازی حرم ائمه معصومین(ع) را توشه ای برای خود در روز قیامت می دانند و با پرداخت هر مبلغی که در توان دارند ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت إبراز می دارند.

https://hoorkhabar.ir/436860کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.