آخرین اخبار ورزش خوزستان

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس‌روی‌میز خوزستان2014-10-27_20-16-38

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهارکرد: این مسابقات ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در اهواز برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مسابقات تنیسورهای شهرستان‌های اهواز، دزفول، ایذه، شوش، رامهرمز، بهبهان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، مسجدسلیمان، گتوند و شوشتر شرکت می‌کنند.

دبیر هیات تنیس روی میز استان با بیان این که باتوجه به حضور خود آقای اکبر بهمنی، مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار خواهد بود، گفت: به هشت نفر برتر این رقابت ها جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

[divider]

طلای فرنگی‌کار خوزستانی در مسابقات بین‌المللی مصر2014-11-05_16-32-03

قاسمی نماینده ۱۳۰ کیلوگرم کشتی استان که جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی ابراهیم مصطفی به همراه تیم ملی ایران به کشور مصر اعزام شده بود، توانست با شکست تمام رقبای خود به مدال طلای این وزن برسد.

این پیکارها هشتم تا دهم آبان برگزار شد که تیم‌ملی کشورمان متشکل از سه کشتی‌گیر، صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

[divider]

مکوندی: شکست سپاهان از نظر روانی کمک زیادی به ما می‌کند2014-11-05_15-06-53

بهروز مکوندی اظهار کرد: ما با سپاهانی بازی داریم که یکی از تیم های صدرنشین لیگ است و تیمی است که سابقه بسیار درخشانی در لیگ حرفه ای ما دارد. این تیم بسیار قدرتمند است و برنامه ریزی آن به صورتی است که بتوانند در مسابقات آسیایی نتایج خیلی خوبی کسب کنند.

وی بیان کرد: با توجه به چند بازی گذشته مان که نسبتا بد هم نبوده است، امیدوار هستیم که این روند رو به رشد را که بد نیست، بتوانیم ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم سپاهان کادر خوبی دارد و آقای فرکی سال گذشته با تیم فولاد قهرمان لیگ شده و امسال هم آمدنش به تیم سپاهان به این دلیل بود که بتواند با این تیم در واقع در مسابقات آسیایی هم نتایج خوبی را کسب کند. ما هم امیدواریم با توجه به روندی که داشته ایم بتوانیم نتیجه خوبی را از این بازی کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم نتیجه خوبی مقابل تیم بسیار خوب سپاهان به دست آوریم فکر می کنم این موضوع از نظر روانی هم خیلی می تواند به ما کمک کند. البته تیم ما مشکلات بسیاری هم دارد و چند بازیکن مصدوم داریم که به این بازی نمی رسند و ما با کمبود نیرو مواجه هستیم.

مکوندی خاطرنشان کرد: به هر حال با آن چه در اختیار داریم سعی می کنیم در این شرایط سخت بسازیم و آن را بگذرانیم تا در نیم فصل با تقویت تیم، وضعیت بهتری پیدا کنیم. البته امیدواریم در همین شرایط سخت بتوانیم امتیازهایی را جمع کنیم تا خیلی از رقبای‌مان عقب نمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیم تان پس از گذشت ۱۳ هفته از مسابقات توانست یک پله صعود داشته باشد، چقدر به حفظ این روند امیدوار هستید؟ گفت: اگر بتوانیم از بازی با سپاهان امتیاز بگیریم و با توجه به این که بازی پایانی مان در نیم فصل اول مقابل ملوان در مسجدسلیمان است، این موضوع از نظر روانی روی تیم مان تاثیر مثبت می گذارد. امیدوارم بتوانیم جایگاه تیم را کمی بهتر کنیم. البته این موضوع حاشیه امنیت نیست. تیم ما به هفت پیروزی نیاز دارد و اگر بتوانیم به مرز ۳۰ امتیاز نزدیک شویم، ماندمان در لیگ می تواند محقق شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره احتمال پخش مستقیم مسابقات از هفته چهاردهم، عنوان کرد: مهمترین درآمد باشگاه های ما حق پخش تلویزیونی است و صدا و سیما می تواند اسپانسر خیلی خوبی برای باشگاه ها باشد. به هر حال یک عده از نظر اقتصادی و مسافتی توانایی آمدن به ورزشگاه ها را ندارند و پخش مسابقات کمکی به آن ها است. همچنین پخش مسابقات روی فوتبال بازیکنان هم تاثیر می گذارد و فکر می کنم پخش شدن مسابقات به لیگ مان هم بسیار کمک می کند. امیدوارم در سال های آینده از قبل از مسابقات یک فکر خوب و منطقی شود که هم باشگاه ضرر نکند و هم مردم بتوانند به نحو صحیحی از مسابقات استفاده کنند.

[divider]

لیگ تنیس خوزستان برگزار می‌شود2014-11-05_14-58-11

محمد نظری، رییس هیات تنیس استان  اظهارکرد: این مسابقات از فردا، پنجشنبه به مدت سه روز در اهواز برگزار می شود.

وی گفت: تیم های نفت اهواز، پالایش آبادان، نفت مسجدسلیمان، ملی حفاری، صنایع فولاد، پتروشیمی ماهشهر، نوید دانه ایرانیان، فجر سپاه (باشگاه سروش)، دانشگاه شهید چمران و هیات تنیس دزفول در این مسابقات شرکت می کنند. البته تیم گچساران هم به عنوان تیم میهمان در این رقابت ها شرکت می کند.

رییس هیات تنیس خوزستان در ادامه بیان کرد: ما امسال توانسته ایم در لیگ یک کشور شرکت کنیم و قصد شرکت در جام حذفی را هم داریم که نفت مسجدسلیمان به عنوان نماینده استان در این مسابقات شرکت می کند. ما در این رشته کاوه ادیبی را هم در تیم‌ملی جوانان داریم.

وی عنوان کرد: تنیس کشور در آسیا جایگاهی ندارد که با توجه به این موضوع استان های دیگر هم شرایط شان نسبت به ما بدتر است و به نظرم وضعیت ما از نظر زیرساخت ها، برگزاری مسابقات و بازیکن، نسبت به استان های دیگر بهتر است. به هر حال وقتی تنیس کشور در آسیا جایگاهی نداشته باشد، این موضوع روی استان ها نیز تاثیرگذار است.

نظری بیان کرد: ما در بخش آموزش هم کار کرده ایم و مربیان و داوران استان را در بخش بانوان و آقایان به کلاس های درجه ۳ اعزام کرده‌ایم.

[divider]

نارضایتی ویسی از ۵ بازیکن و احتمال خروج از لیست باشگاه2014-11-05_14-59-32

عبدالله ویسی  اظهار کرد: ما با لامین دیاوارا، یزدان عباسیان، صادق صادقی، میلاد ربانی‌فرد و ایمان باصفا صحبت کرده ایم و از آن ها خواسته ایم که تا دو بازی آینده تا پایان نیم‌فصل در عملکرد فنی شان تغییراتی به وجود آورند.

وی افزود: ما حساب ویژه ای روی این بازیکنان به ویژه نفرات زیر ۲۳ سال باز کرده بودیم ولی متاسفانه آن چه از آن ها انتظار داشتیم، نشد. به هر حال با این نفرات صحبت کردیم که اگر طی این دو هفته به خودشان نیایند، ما جای مانور داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان دیگری را جایگزین آن ها کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: طی صحبتی که با آن ها داشتیم، قول داده اند که طی این هفته طبق آن چه ما انتظار داریم، باشند. البته من به آن‌ها گفتم فقط این دو هفته کافی نیست و اگر پنج دقیقه خوب بازی کنید و بعد بد باشید این به درد کار ما نمی‌خورد؛ چرا که این باشگاه هزینه کرده است و ما هم روی شما حساب ویژه‌ای بازی کرده ایم.

وی با بیان این‌که دوست ندارم بازیکنی را رد کنم، گفت: علاقه ای به رد کردن بازیکن ندارم، مگر این که فصل نقل و انتقالات شود و آن بازیکن اگر می‌تواند به تیم دیگری برود. من بازیکنی را اخراج نمی‌کنم، مگر این که نیم فصل یا پایان فصل باشد که بخواهیم تغییر و تحولی ایجاد کنیم.

ویسی خاطر نشان کرد: اکنون هم به صورت قطعی با این بازیکنان قصد قطع همکاری نداریم، مگر این که در زمان مشخص شده نتوانند در عملکرد خودشان تغییر و تحولی ایجاد کنند.

وی درباره ایمان باصفا که به صورت قرضی از استقلال تهران به این تیم آمده است، عنوان کرد: باصفا را آوردیم که بازی کند و حساب ویژه ای روی او باز کرده بودیم ولی متاسفانه در تمرینات مان دو سه بار مصدوم شد و نتوانست خودش را به تیم برساند، ضمن این‌که امسال هم ازدواج کرد و یکی دو ماه هم تمرکزش روی این موضوع بود و آن چه ما می خواستیم، نبود. به هر حال انتظار ما از ایمان خیلی بالاتر است که بتواند به خودش و آینده اش کمک کند که بهتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان این‌که هر کسی را که می‌بینیم می گوید حق تیم شما در بازی هایی که مساوی شده یا شکست خورده اید، این نتایج نبوده است، خاطر نشان کرد: ما خوب بازی می کنیم ولی در آن جایی که باید بزرگان تیم وارد کار شوند و با سایر بازیکنان صحبت کنند تا تمرکز تیم برگردد، موفق نبوده ایم. ما اگر یار هم جذب نکنیم، اشکال ندارد. به هر حال باید بزرگان تیم در زمین کار کنند و این کار از عهده مربی خارج است و قرار است جلسه ای با بزرگان تیم در این خصوص داشته باشیم و با آن ها صحبت کنیم. پنج باختی که به دست آورده ایم با تفاضل یک گل است و می توانستیم بازنده نباشیم و برنده باشیم ولی متاسفانه به این صورت نشد.

وی درباره احتمال پخش مستقیم مسابقات از هفته چهاردهم و توافق بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، گفت: من روز اول هم گفتم فدراسیون حقش را از صدا و سیما و تیم ها هم حق شان را از فدراسیون می خواهند. فدراسیون هم این وسط گیر کرد و باید این مساله را حل می کرد. به هر حال از این که موضوع حل شده است خوشحالم و مردم حق دارند بازی تیم های مورد علاقه شان را ببینند. این دو سه هفته ای که مسابقات پخش نشدند، واقعا چهره خوبی نبود ولی این حق طبیعی فدراسیون بود که این کار را انجام دهد. از این که آقای کفاشیان مصرانه روی این موضوع ایستاد، خوشحال هستم.

ویسی در پایان این گفت‌وگو درباره بازی این هفته تیمش مقابل سایپا، عنوان کرد: سایپا تیم خیلی خوبی نشان داده است و از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آن ها به اهواز می آیند تا از ما امتیاز بگیرند. این تیم مانند تیم ما در جام حذفی و بازی گذشته شکست خورده است و تلاش شان در این دیدار امتیاز گرفتن است. بازی خوبی خواهد شد و ما محکوم به بردن هستیم. شرایط‌مان دقیقا مثل بازی با راه آهن شده‌ است و باید حتما این بازی خانگی را ببریم تا با خیالت راحت به مصاف پیکان برویم. ما در دو دیدار آینده مان به چهار امتیاز نیاز داریم و باید به این امتیاز برسیم.

[divider]

مدال‌های رنگارنگ بر گردن رزمی‌کاران ایذه‌ای2014-11-02_22-10-49

فستیوال هنرهای رزمی قهرمانی جهان با درخشش ورزشکاران رزمی‌کار ایذه‌ای به پایان رسید.

در این فستیوال که در بخش کیک‌بوکسینگ و به میزبانی ترکیه برگزار شد در بخش پیشکسوتان زال احمدی موفق به کسب مدال طلا شد.

در بخش نوجوانان نیز خشایار دانشیار سکوی دوم این همایش را از آن خود و در رده نونهالان هم محمدامین محمودی و پوریا محمدی نیز به مدال نقره رسیدند.

این مسابقات در دو روز برگزار شد و صبح امروز به پایان رسید.

[divider]

دو ومیدانی‌کار نوجوان ایذه‌ای به مدال نقره رسید2014-10-25_17-09-34

مسابقات برترین‌های دو میدانی نوجوانان ایران با درخشش دو ومیدانی‌کار نوجوان ایذه‌ای به پایان رسید.

در این مسابقات که در بخش رده سنی نوجوانان به میزبانی قم برگزار شد سید اسماعیل موسوی موفق شد در ماده ۸۰۰ متر مدال را به‌دست آورد.

این مسابقات در دو روز و صبح امروز به کار خود به پایان داد.

https://hoorkhabar.ir/436305کپی شد!
166
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.