سعداوی: شرمنده‌ایم/هفته پایانی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با ابراز شرمندگی از این که تیمش نتوانست در بازی با استقلال تهران نتیجه بگیرد، گفت: ما خوب بازی کردیم ولی نتیجه نگرفتیم.

نعیم سعداوی  اظهار کرد: تیم ما در این بازی خوب کار کرد ولی نتیجه نگرفتیم که این هم یک قانون نانوشته در فوتبال است و همیشه قرار نیست تیمی که خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق می‌کند، برنده بازی باشد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: فکر می‌کنم حداقل پیامی که هواداران و کارشناسان پس از این بازی داشتند این بود که از هر نظر نسبت به عملکرد فولاد ابراز رضایت داشتند و تشویق هواداران پس از پایان این دیدار نیز حکایت از خیلی چیزها داشت.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که باوجود شکست، تیم سربلندی بودیم، گفت: استقلال حریفی کاملا دست و پا بسته بود و تیم ما علی‌رغم اینکه ۱۰ نفره شدن، بازهم موقعیت گلزنی داشت اما متاسفانه روز گذشته، روز بسیار خوب مهدی رحمتی بود و او باعث شد تا موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشوند.

 

وی بیان کرد: شاید سرنوشت و تقدیر بر این بود که هفته پایانی مسابقات، تکلیف خیلی از چیزها را مشخص کند و حساسیت لیگ تا هفته آخر پابرجا بماند و مشخص نباشد چه تیمی قهرمان می‌شود و چه تیمی هم می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند.

 

سعداوی گفت: شاید شانس نفت تهران و فولادخوزستان برای قهرمانی نسبت به سایر تیم ها بیشتر باشد ولی تمام دیدارها حساس هستند و خوشحالیم که جذابیت و حساسیت لیگ به هفته پایانی کشیده شده است، هر چند که دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد.

 

وی عنوان کرد: به هر حال ما بسیار امیدوار هستیم و با تمام وجودمان به تبریز می رویم و تلاش مان را می کنیم تا دست پر برگردیم. مطمئنا نفت تهران هم بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان دارد. البته ما دوست نداشتیم کارمان به اما و اگر کشیده شود ولی به هر حال ما منتظر کوچکترین لغزش نفت برابر سپاهان هستیم تا با رقم زدن نتیجه خوبی مقابل گسترش فولاد، بتوانیم دست پر به اهواز برگردیم و جشن قهرمانی را بگیریم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه با بیان این‌که بازیکنان‌مان مقابل استقلال خیلی خوب کار کردند، خاطرنشان کرد: ما توانستیم موقعیت گلزنی هم ایجاد کنیم اما متاسفانه یا به دلیل کم دقتی‌مان یا عملکرد رحمتی که فوق تصور بود، به گل نرسیدیم. به هر حال با تمام این تفاسیر، پرونده این بازی بسته شد و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با گسترش فولاد است.

 

وی گفت: ما از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم. به هر حال فوتبال است و نتیجه آن هم قابل پیش‌بینی نیست و جذابیت آن هم به همین دلیل است. در هر صورت ما امیدوار هستیم و مطمئن باشید در هفته پایانی اتفاقات بسیار خوبی برای فولاد رقم می خورد.

 

سعداوی استقبال و حمایت هواداران در بازی روز گذشته را کم‌نظیر دانست و عنوان کرد: شرمنده‌ایم که نتوانستیم هواداران را خیلی خوشحال کنیم ولی امیدواریم هفته پایانی این اتفاق بیفتد. به نظرم حضور این همه هوادار در ورزشگاه کم‌سابقه بود.

https://hoorkhabar.ir/4348کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.