آخرین اخبار ورزش خوزستان – ۲

پنجمی حفاری در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر تیراندازی کشورIMG-20141012-WA0012

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان  اظهار کرد: مسابقات هفته پایانی هشتم و نهم آبان ماه در تهران برگزار شد و تیم ملی حفاری در این هفته به مصاف تیم علوم انتظامی تهران رفت.

وی بیان کرد: تیم ملی‌حفاری توانست حریف خود را در هر دو بخش تپانچه و تفنگ بادی شکست دهد. ملی حفاری در پایان نیم‌فصل اول، درمجموع بخش‌های تپانچه و تفنگ بادی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: امسال رویکرد ملی‌حفاری بازیکن‌سازی بوده است و در تیم خود از نیروهای بومی و نوجوان بهره می برد. این تیم خیلی به نتیجه فکر نمی‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: نیم‌فصل دوم از آذرماه آغاز خواهد شد و ملی‌حفاری قصد دارد برای تقویت تیم خود در هر دو بخش تفنگ و تپانچه بادی، بازیکن جذب کند.

[divider]

جریمه نقدی برای تیم فولاد نوین اهواز 2014-10-15_14-45-07

به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فولاد نوین اهواز و استقلال تهران از سری رقابت‌های جام حذفی، روز ۲۶ مهرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم فولاد نوین اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت.

این تیم به جریمه نقدی ۲۰ میلیون ریالی محکوم شد. همچنین تیم فولاد نوین اهواز به دلیل داشتن بیش از پنج بازیکن اخطاری، به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

[divider]

اعزام بانوان رکاب‌زن خوزستانی به مرحله نهایی لیگ برتر کشور2014-11-02_22-09-34

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان اظهار کرد: این مسابقات ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه در پیست دوچرخه‌سواری آزادی تهران برگزار می شود.

وی بیان کرد: فروزان عبداللهی و راحیل لرکی به عنوان اعضای تیم استان در این مرحله با حریفان خود رقابت خواهند کرد. تا پیش از این مرحله خوزستان با کسب پنج مدال نقره در جایگاه سوم قرار دارد.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: این مرحله برای ما خیلی حساس است و ما به دنبال تغییر جایگاه تیم استان از رده سوم به رده دوم هستیم. ما در این مرحله به دنبال کسب شش هفت مدال در ماده های مختلف هستیم.

[divider]

عناوین پومسه‌روهای خوزستانی در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر کشور2014-11-02_22-10-49

مسابقات هفته پایانی دور رفت لیگ برتر کشور روز گذشته (شنبه) به میزبانی تهران برگزار شد.

در پایان دور رفت، دانیال رفیعی در بخش انفرادی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در جایگاه سوم قرار گرفت و به عنوان بهترین پومسه‌رو این دور انتخاب شد.

در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال نیز داوود رسولی مقام اول را به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن این دور معرفی شد. در همین رده سنی کیهان اکبری در مکان سوم ایستاد.

در بخش تیمی نیز، تیم زیر ۱۷ سال ملی‌حفاری نایب‌قهرمان شد و داوود رسولی و کریدی به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و سرپرست همین رده سنی انتخاب شدند.

همچنین تیم بالای ۳۱ سال ملی‌حفاری به عنوان قهرمانی دست یافت.

[divider]

پیگیری فدراسیون برای نهایی‌شدن میزبانی جام باشگاه‌های جهان در خوزستان2014-10-12_17-49-01

حمید بنی‌تمیم اظهار کرد: قرار بود طی هفته گذشته جلسه‌ای درخصوص مقدمات میزبانی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در خوزستان با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، با حضور آقای رسول خادم داشته باشیم که البته به دلایل مختلفی این جلسه هنوز تشکیل نشده است.

وی بیان کرد: ما سخت پیگیر هستیم تا این جلسه برگزار شود و بتوانیم بحث میزبانی این رقابت ها را نهایی کنیم. درباره میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان نیز باید بگویم که با استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان این استان و امام جمعه و فرماندار شهرستان جویبار جلسه ای داشتیم و میزبانی جویبار قطعی شده است اما هنوز چنین جلسه ای برای نهایی شدن میزبانی خوزستان در این استان برگزار نشده است.

دبیر فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: امیدواریم که این جلسه هماهنگی هر چه زودتر در خوزستان برگزار شود و این استان بتواند میزبان این رویداد بزرگ که افتخار بزرگی است، باشد. این میزبانی می تواند تاثیر بسیاری در استان خوزستان داشته باشد. اگر هم این میزبانی در خوزستان انجام نشود، احتمالا تهران میزبان خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که میزبانی هزینه های بسیاری را در بر خواهد داشت، این هزینه چگونه تامین می‌شود؟ گفت: در خوزستان شرکت های خیلی خوبی است و می توانند در این زمینه کمک کنند. علاوه بر این در تهران نیز اسپانسر داریم که با توجه به پخش مستقیم مسابقات از شبکه سوم سیما، به برگزاری این رقابت‌ها کمک خواهند کرد.

بنی‌تمیم در پایان بیان کرد: به هر حال این میزبانی در ایران می تواند توانایی های مدیریتی ایران را به رخ جهان بکشد و هم این که می تواند در بازتاب قدرت ایران تاثیرگذار باشد. برای خوزستان نیز می تواند ایجاد شور و نشاط بین جوانان باشد. خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است و می طلبد که چنین میزبانی‌ای در خوزستان داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/433991کپی شد!
194
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.