مبلغین امربه معروف و نهی از منکر را در صدر منبرهای خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت:بخشی از عملکرد دستگاه های استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رضایت بخش بوده ولی به طور صددرصد عملکردها در این حوزه رضایت بخش نیست.

آیت الله جزایری  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:بخشی از عملکرد دستگاه های استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رضایت بخش بوده ولی به طور صددرصد عملکردها در این حوزه رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد:نمی توانیم به طور کامل کارهایی که کرده اند را نفی کنیم امیدواریم عملکرد دستگاه و ادارت استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر سرعت بیشتری گیرد.

آیت الله جزایری تایید کرد:از خلاهای موجود در امر به معروف ونهی از منکر  پیگیری هایی است که باید صورت بگیرد تشکیل ستاد امر به معروف ونهی از منکر و برگزاری جلسات بیشتری نیاز است تا یادآوری های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد:مسئولانی که مجری کار هستند باید تذکرات لازم به آنها داده شود تا وظایفی که به عهده دارندرا به خوبی انجام دهند.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به استفاده از فرصت محرم در تبلیغ این فریضه الهی  به مبلغین توصیه کرد:باید آنها فلسفه قیام امام حسین(ع) را مدنظر قرار دهند و امر به معروف و نهی از منکر را در صدر منبرهای خود قرار دهند.

وی در خصوص اسیدپاشی در اصفهان و اتهام زنی به نیروهای حزب اللهی گفت: این اتهام ها هیچ دلیلی ندارد چون اشخاصی که این کار را انجام دادند دستگیر نشدند  این یک اتهامی است که رسانه های ضد انقلاب به نیروهای حزب اللهی زده اند.

https://hoorkhabar.ir/433482کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.