آخرین اخبار ورزش خوزستان

اسفندیاری‌فر: کشتی‌گیران ما جواب اعتمادمان را دادند2014-11-01_15-59-59

مهرزاد اسفندیاری‌فر اظهار کرد: امسال مسابقات به صورت سه فصل برگزار شد و تیم ما در مجموع توانست با اختلاف بسیاری نسبت به حریفان خود به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: تمام کشتی گیران تیم ما بومی استان بودند و خیلی عالی کشتی گرفتند. در پایان این مرحله تیم ما در جایگاه نخست قرار گرفت و شهدای هفتم تیر تهران و پیام نور به ترتیب دوم و سوم شدند ولی در کل تیم های مرکز جراحی پاستور اندیمشک، شهدای هفتم تیر و صبای قم، مجوز حضور در جام باشگاه های جهان را به دست آوردند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک گفت: جام باشگاه های جهان نیز نزدیک به یک ماه دیگر برگزار خواهد شد که میزبان این پیکارها ایران است و استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات کشتی خوزستان پیگیر هستند که با توجه به این که کشتی اندیمشک قوی است، میزبانی به خوزستان برسد و کارهای مربوط به این میزبانی نیز تا ۹۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: مسابقات جام باشگاه های جهان یک رویداد بسیار بزرگ است و امیدواریم که در این مسابقات نیز بتوانیم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. سطح مسابقات جام باشگاه های جهان با سطح رقابت های دیگر فرق می کند و اگر افتخاری کسب شود واقعا افتخار بزرگی است. بدون شک اگر بازیکنان ملی پوش مان را در این پیکارها در اختیار داشته باشیم، می توانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم. البته حمایت مسوولان را هم می طلبد.

اسفندیاری‌فر در ادامه درباره عدم حضور ملی‌پوشان تیمش در مرحله پایانی لیگ خاطر نشان کرد: با توجه به این که بازی‌های آسیایی به تازگی به پایان رسیده بود و ملی پوشان ما در ریکاوری هستند، نتوانستیم از سعید عبدولی، حبیب الله اخلاقی و مجتبی کریم فر استفاده کنیم اما قطعا در جام باشگاه های جهان از این نفرات استفاده خواهیم کرد، چرا که سطح این مسابقات خیلی بالا است.

وی بیان کرد: به هر حال در غیاب این سه ملی پوش، سایر نفرات ما خوب کار کردند. کشتی اندیمشک پیشینه خوبی دارد و در سطح کشور به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران مطرح است. خدا را شکر نفرات ما توانستند به آن اعتمادی که به آن‌ها داریم، پاسخ دهند. تمام بازیکنان ما خوب کشتی گرفتند و از کشتی گیرانی مانند سامان عبدولی، رامین طاهری و مهدی زیدوند که از کشتی گیران مطرح کشور هستند، بهره می بردیم که من به عنوان مسوول فنی تیم از تمام آن ها راضی هستم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک در پاسخ به این سوال که گویا این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار نشد، گفت: خیر، مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و خیلی از عنوان‌دارها و بازیکنان جوان حضور داشتند. از هفت کشتی گیر تیم ملی در مسابقات آسیایی اینچئون، شش نفر در این مرحله حضور نداشتند و البته تنها دلیلی که باعث شد که کمی مسابقات هیجان نداشته باشد، فاصله بسیار تیم ما با سایر تیم ها بود. ما در این مسابقات حریفان مان را با قاطعیت بردیم و کشتی گیران ما با قدرت حریفان خود را شکست دادند.

وی در ادامه بیان کرد: جا دارد از فرماندار اندیمشک تشکر کنم. او برای اولین بار، خودش ما را مجاب کرد تا در این مسابقات شرکت کنیم و البته ما به دلیل مسایل مالی از شرکت در این رقابت ها ترس داشتیم ولی به واسطه تلاش فرماندار توانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. از دیگر حمایت‌کننده‌های مالی ما آقای رضوی، مالک مجتمع مرکز جراحی پاستور و چندین خیر کشور بودند که کمک کردند تا ما در این پیکارها حضور پیدا کنیم که از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.

[divider]

سرمربی تیم فوتبال فولادنوین: صعود به لیگ برتر، برنامه‌ فصل آینده‌مان است2014-10-15_14-45-07

سیدکورش موسوی اظهار کرد: بازی با استقلال اهواز دیدار سختی بود. تیم استقلال یکی از مدعیان حضور در لیگ برتر است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. ما بعد از دیدار با استقلال تهران در جام حذفی متاسفانه پنج یا شش بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و به این بازی نرسیدند ولی با توجه به آنالیزی که از تیم استقلال اهواز داشتیم توانستیم نقاط قوت شان را کنترل و از نقاط ضعف آن ها استفاده کنیم و به گل برتری برسیم و در نهایت هم سه امتیاز این دیدار مهم را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: سعی و تلاش‌مان را می کنیم که بتوانیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم و اهداف باشگاه را محقق کنیم. اگر مشکلی پیش نیاید فکر می کنم که می توانیم جزو تیم های برتر باشیم. هدف‌گذاری باشگاه برای حفظ جایگاه است و صعود به لیگ برتر را در فصل آینده در برنامه داریم.

سرمربی فولاد نوین خوزستان ادامه داد: ما یک فصل به لیگ دسته اول صعود و به دلیل کم‌تجربگی دوباره به لیگ دسته دو سقوط کردیم. امسال سعی می کنیم تیم را در میانه جدول حفظ کنیم، چرا که بودجه ای که برای ما در نظر گرفته شده نسبت به تیم های دیگر کمتر می باشد. با این وجود ما بازیکنان جوان و جویای نامی داریم که انگیزه بالایی دارند. هدف ما حضور در بالای جدول است اما اگر نشد امیدوارم در میانه جدول باقی بمانیم.

وی در ارزیابی اش از دیدار آینده برابر فجرسپاسی بیان کرد: فجر یکی از تیم های ریشه دار می باشد و تیمی است که سابقه حضور طولانی در لیگ برتر را دارد و شاکله اصلی این تیم بازیکنان لیگ برتر می باشد و از تجربه کافی برخوردار است و تلاش می کند که دوباره به لیگ برتر بازگردد. مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ضمن این‌که ما هشت بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت و محرومیت برای حضور در این مسابقه نخواهیم‌ داشت. امیدوارم که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان هم اکنون با ۸ امتیاز در صدر جدول گروه الف رقابت‌های لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

[divider]

تصمیم ویسی به تحریم نشست‌های خبری2014-11-01_16-08-31

عبدالله ویسی در ابتدا درخصوص شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما بسیار خوب بازی را شروع کردیم. بازیکنانم در تمام نقاط زمین، تمرکز خیلی خوبی داشتند و توانستیم به سپاهان دو گل بزنیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه خود را حفظ کنیم که این موضوع به تمرکز بازیکنانم بر می‌گردد. شاید وقتی دو گل زدیم، بازی را تمام شده می دانستند که از دو گل زده محافظت نکردند.

وی افزود: بازیکنان حریف از خط دفاع ما عبور نکردند که بتوانند به ما گل بزنند بلکه ما از روی ضربات از راه دور گل خوردیم. به هر حال متاسفانه باختیم. در این مسابقه پرویز کریمی دروازه‌بان‌مان تمرکز کافی را نداشت و اگر کریمی آن کریمی همیشگی بود ممکن نبود که ما ببازیم و حتی می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. ما بازی ای را که می‌توانستیم ببریم حتی نتوانستیم به تساوی بکشانیم و شکست خوردیم و شرایط مان خیلی سخت تر شد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار بازیکنان تیم‌تان به ویژه دروازه بان، تمرکز کافی را نداشتند؟ گفت: نمی دانم چرا به این صورت بود. به هر حال یک روز، روز خوب یک بازیکن نیست. روز گذشته بازیکنان مان خوب بازی و تلاش کردند ولی دروازه بان آن چیزی که می خواستیم نبود. کریمی در این بازی خودش نبود و تمرکز کافی نداشت. البته هنوز با او صحبت نکرده ام. در کل عملکرد بازیکنانم راضی کننده بود و این که توانستیم در اصفهان به سپاهان دو گل بزنیم، عالی است و حیف است که نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان استقلال نمی توانند از گل های زده خود، محافظت کنند؟ عنوان کرد: این موضوع به بزرگترهای تیم برمی‌گردد که باید با صحبت کردن و انگیزه دادن به بازیکنان بتوانند تیم را حفظ کنند. ما در این بازی در دقیقه ۴۶ نیمه اول گل تساوی را دریافت کردیم و اگر می توانستیم نتیجه یک بر صفر برده مان را حفظ کنیم و برنده به رختکن می رفتیم، خیلی فرق داشت ولی متاسفانه به این صورت نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استفاده از چند بازیکن جوان از جمله محمد اوسانی و گلزنی او در این دیدار، خاطر نشان کرد: اوسانی از جوانانی است که سال گذشته او را به تیم آوردیم و البته او سه چهار بار مصدوم شد و نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد ولی در این دیدار به دلیل دوندگی ای که دارد از او استفاده کردیم که خیلی خوب و راضی کننده بازی کرد و هم گل زد و هم پاس گل داد. به هر حال خیلی خوب بود و انگیزه لازم را هم داشت. ما در این مسابقه از ربانی و جعفری نیز برای اولین بار استفاده کردیم که از بازیکنان زیر ۲۰ سال ما هستند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی درباره این‌ گفته فرکی در کنفرانس مطبوعاتی که “انتظار چنین بازی دفاعی را از تیم ویسی نداشتم“ گفت: من فکر می کنم آقای فرکی چنین حرفی را نزده است و اگر این حرف را گفته باشد واقعا از او دلخور می شوم. تیم ما ۳-۴-۳ بازی کرد و در خانه حریف این گونه بازی کردن، شهامت می خواهد. فوروارد راست ما مهدی مومنی، فوروارد چپ مان روح الله سیف‌اللهی و نوک حمله مان محمد اوسانی بود و مدافعان چپ و راست ما نیز بارها و بارها در زمین حریف حضور پیدا کردند. به هر حال حتی اگر دفاعی هم بازی کردیم ما می خواستیم از سپاهان امتیاز بگیریم و باید تفکرات تیم های حریف برای تیم ها قابل احترام باشد. نباید به صورتی مقابل سپاهان بازی کنیم که چهار گل به ما بزند و خوشحال شوند. به هر حال این حرف، حرف آقای فرکی نیست. ما در این بازی دو گل به سپاهان زدیم. ضمن این که دو سه موقعیت مان را از دست دادیم. آن هم با توجه به این که چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم. البته سپاهان هم سه بازیکن خود را نداشت ولی تیم سپاهان کجا و تیم ما کجا.

ویسی درباره عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، گفت: فشار من پس از بازی افتاد و در رختکن به من آمپول زدند و زیر نظر پزشک بودم. البته تصمیم گرفته ام اگر باشگاه اجازه دهد از این به بعد در هیچ کنفرانسی شرکت نکنم، چرا که من را محروم کردند و بعد هم جلسه ای از محرومیت من بخشیده نشد و حتی از محرومیت موسی کولیبالی نیز کم نکردند. به هر حال احتمال می دهم در کنفرانس ها شرکت نکنم. من برای تمام خبرنگاران احترام قایل هستم و حتی در مسابقات خارج از خانه یک روز قبل می روم تا به حرمت خبرنگاران در کنفرانس شرکت کنم ولی این بار شاید اگر باشگاه اجازه دهد، دیگر در کنفرانس ها شرکت نکنم.

[divider]

داربی فوتسال بانوان خوزستان به سود حفاری2014-11-01_16-09-31

مینا بارانی، نایب رییس هیات فوتبال استان اظهار کرد: روز گذشته (جمعه) ملی حفاری میزبان پخش و پالایش نفت آبادان بود و توانست با حساب ۳ بر یک پیروز شود. در این دیدار آرزو صدقیانی و سحر و فاطمه پاپی برای ملی حفاری و زهره میثمی برای نماینده آبادان گلزنی کردند.

وی بیان کرد: در هفته هفتم این مسابقات ملی حفاری میهمان شهریار تهران و پخش و پالایش نفت آبادان میزبان یاران جوان بندرعباس است. ملی حفاری و پخش و پالایش نفت آبادان به ترتیب در جایگاه های اول و چهارم قرار دارند.

نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان درباره کنار گذاشته شدن تیم دانیال ایذه، دیگر نماینده استان از این مسابقات، گفت: تیم دانیال ایذه به دلیل عدم پرداخت ورودی مسابقات و عدم تحویل مدارک و همچنین میزبانی بد، سه هفته است که از لیگ کنار گذاشته شده است.

[divider]

شکست نماینده خوزستان در هفته پنجم لیگ یک بسکتبال کشور2014-10-28_20-13-52

در این هفته از مسابقات نهم آبان ماه شهرداری دزفول با حساب ۵۸ بر ۶۵ مقابل میهمان خود شهرداری اراک مغلوب شد.

نفت امیدیه دیگر نماینده استان در این رقابت ها در این هفته استراحت داشت.

نماینده دزفول و امیدیه به ترتیب با هفت و شش امتیاز در رده‌های سوم و هفتم قرار دارند.

در هفته ششم این مسابقات که ۱۶ آبان ماه برگزار خواهد شد، نفت امیدیه میزبان کاله مازندران و شهرداری دزفول میهمان مس کرمان است.

[divider]

قهرمانی اندیمشک در لیگ جایزه بزرگ کشتی فرنگی کشور2014-10-12_17-49-01

مرحله نهایی این مسابقات هشتم و نهم آبان ماه به میزبانی همدان برگزار شد و از خوزستان تیم های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و نفت مسجدسلیمان در آن شرکت داشتند.

در پایان این پیکارها تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک به قهرمانی رسید و توانست جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را که آذرماه برگزار خواهد شد، به دست آورد.

نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در مرحله پایانی این رقابت در جایگاه چهارم قرار گرفت ولی در رده بندی کلی مسابقات در مکان پنجم ایستاد.

در این پیکارها پنج تیم حضور داشتند.

[divider]

صعود پتروشیمی به نیمه‌نهایی تورنمنت بسکتبال القادسیه2014-10-27_20-15-26

تیم بسکتبال پتروشیمی در مرحله یک چهارم پایانی تورنمنت القادسیه کویت به مصاف الفتح عربستان رفت و ۸۳ بر ۷۴ حریفش را مغلوب کرد و به جمع چهار تیم برتر پیوست. شاگردان مهران حاتمی که یک گام تا فینال این جام فاصله دارند در مرحله نیمه نهایی برابر الاتحاد مصر قرار می‌گیرند.

تورنمنت القادسیه که در کشور کویت در جریان است، به مناسبت سالگرد این باشگاه برگزار شده است.

[divider]

کسب ۶ مدال توسط جودوکاران خوزستانی در مسابقات پیشکسوتان کشور2014-10-22_15-14-33

این مسابقات روز جمعه (نهم آبان ماه) در تهران برگزار شد و جودوکاران خوزستانی در آن با حریفان خود رقابت کردند.

در پایان این پیکارها خوزستان توسط محسن قاعدی و محمدرضا صادقی به دو نشان طلا و توسط منوچهر زیبایی، محمد درویش، حسین رستگاری و عزیزالله مکوزاده به چهار مدال برنز رسید.

https://hoorkhabar.ir/432244کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.