فرماندار رامهرمز: آموزش مهم‌ترین رکن یک جامعه است

مصطفی سمالی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش رامهرمز اظهار کرد: طی سال گذشته فرازونشیب‌های زیادی داشتیم و امیدواریم که در سال جاری به آرمان‌های‌ خود نزدیک‌تر شویم

مصطفی سمالی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش رامهرمز اظهار کرد: طی سال گذشته فرازونشیب‌های زیادی داشتیم و امیدواریم که در سال جاری به آرمان‌های‌ خود نزدیک‌تر شویم و با توجه به حیات و زیربنای زندگی اجتماعی ما که آموزش و بهداشت است، آموزش مهم‌ترین رکن اساسی یک جامعه پویا است.

وی ادامه داد: اگر دقت کنیم در ۵۰ سال گذشته که بحث آموزش مدرن در دنیا پی‌ریزی شده، نظر بیندازیم می‌بینیم که موفقیت جامعه مدرن برطرف کردن مشکلات آموزشی آن‌ها بوده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: آنچه تاکنون در سیستم آموزش و پرورش حاکم بوده شخص محور بودن است که این ایراد کلی بر آموزش و پرورش ما است که در بخش‌هائی موفق و در بخش‌هائی ناموفق بوده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در بحث مدیریت آموزشی نیز یک نظام منسجم و کامل داریم و مشکل مدیریت مدارس بسیار پیچیده است و سیستم آموزش و پرورش متاسفانه مرکزی برای پرورش مدیران ندارد.

سمالی افزود: نوسان تغییر مدیران مدارس در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و برای آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شکننده است، لذا اگر موضوع آموزش را جدی‌تر بگیریم می‌توانیم آدم‌های خوبی را جذب کرده و آموزش داده و بکار ببندیم.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: ما تاکنون نتوانسته‌ایم خیرین مدرسه‌ساز را در بخش آموزش وارد کنیم و این یک نقص است برسیستم مدیریتی در آموزش و پرورش، لذا باید این اتفاق بیفتد و در بخش آموزش فعال‌تر وارد شویم تا بتوانیم در حوزه پرورش بهتر عمل کنیم

https://hoorkhabar.ir/4312کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.