فرکی: الجیش یکی از تیم‌های خوب قطر است/انگیزه خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی داریم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: امیدواریم که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی را ارایه دهیم و شرایط هم که فراهم شد خودمان را به عنوان یکی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد ببینیم.

حسین فرکی  اظهار کرد: بعد از استراحتی که پس از دیدار با نفت تهران به بازیکنان‌مان دادیم، از روز گذشته تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و خوشحالم که بازیکنانم با انرژی، با انگیزه و شاداب تمرین می‌کنند.

وی افزود: بازیکنانم انگیزه خوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند. آن‌ها برای به دست آوردن این سهمیه زحمت کشیدند و احساس می‌کنم در این رقابت‌ها تجربه خوبی را کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تیم الجیش قطر، اولین حریفتان در لیگ قهرمانان آسیا را آنالیز کرده‌اید؟ گفت: در حال حاضر در حال آنالیز این تیم هستیم. ما از مدت‌ها پیش این کار را شروع کرده‌ایم و آن چه اکنون پیش روی ما است، دو بازی مقابل النفاف و القادسیه است که این دیدارها را به ترتیب ۵ بر یک و ۳ بر صفر برده است. این تیم فردا آخرین بازی خود را در لیگ قطر برگزار می‌کند که این دیدار را هم آنالیز می‌کنیم.

وی بیان کرد: درمجموع می‌توانم بگویم هیچ تیمی در هیچ گروهی آسان نیست. به نظر من الجیش تیم بسیار خوبی است و در حال حاضر در لیگ قطر با ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد که این نشان می‌دهد این تیم می‌تواند نماینده خوبی برای قطر باشد. به هر حال ما هم تیم خوبی داریم و امیدوار هستیم بازی در خانه حریف همراه با ارایه بازی خوب و نتیجه رقم بخورد و بتوانیم در ادامه هم بیشتر خودمان را آماده کنیم.

فرکی درخصوص شرایط آمادگی بازیکنانش بیان کرد: پادوانی هفته گذشته مصدوم شد که البته در حال حاضر بهتر است. همچنین چاوز دیگر بازیکن برزیلی‌مان از ناحیه آشیل پا مشکل داشت که او هم بهتر است. پریرا هم در بازی با نفت تهران از ناحیه‌ای که قبلا دچار آسیب‌دیدگی شده بود، با درد مواجه شد که مجبور شدم او را تعویض کنم و وضعیت نهایی او در ادامه مشخص می‌شود.

وی افزود: قطعا به این بازیکنان احتیاج داریم، چرا که حریفان از چندین بازیکن خارجی از کشورهایی ازجمله کره، فرانسه و برزیل استفاده می‌کنند. به هر حال بازیکنان خارجی‌مان می‌توانند به ما بسیار کمک کنند. درکل مساله اصلی، سالم بودن و آمادگی صد درصدی این بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که از دیگر رقبای‌تان تا چه اندازه شناخت دارید؟ عنوان کرد: بنیادکار ازبکستان و الفتح عربستان را هم آنالیز کرده‌ایم و نزدیک به ۱۴، ۱۵ بازی این تیم‌ها را جسته گریخته دیده‌ایم. اکنون هم منتظر هستیم تا حضورشان را در جام باشگاه‌های آسیا ببینیم تا بتوانیم آنالیز دقیق‌مان را انجام دهیم. به هر حال با آغاز بازی‌های آسیایی می‌توان به اطلاعات واقعی دست پیدا کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که هدف فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: برای دومین بار است که فولاد حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند. چند سالی هم است که نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی نتایج خیلی خوبی را به دست نیاورده‌اند و نتوانسته‌ایم به آن‌چه شایسته است، دست پیدا کنیم. اکنون تیم ما نسبت به سایر نمایندگان ایران کم‌تجربه است ولی درمجموع امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات عملکرد قابل قبولی را ارایه دهیم و شرایط هم که فراهم شد خودمان را به عنوان یکی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد ببینیم. ما تمام تلاش‌مان را در این زمینه می‌کنیم.

فرکی درخصوص نظر باقری‌نیا مبنی بر این‌که “جوانی تیم فولاد خیلی عامل بازدارنده‌ای برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیست” گفت: از باقری‌نیا که از دوستان خوب من است و همیشه نسبت به من و فولاد لطف داشته است، تشکر می‌کنم. به هر حال طبیعی است که ما تمام تجربه‌مان را به کار می‌گیریم و شک نکنید یکدل و با انگیزه بودن‌مان به ما بسیار کمک می‌کند. البته اگر بخواهیم فوتبالی به این موضوع نگاه کنیم و به سابقه‌مان توجه کنیم، به هر حال ما در این بخش کم‌تجربه هستیم ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشور و استان‌مان باشیم.

وی افزود: تفکر کادر فنی و باتوجه به این‌که ما در خدمت خداداد، سجادی، دارستانی، سعداوی، کورش بختیاری‌زاده و ابن‌قاسم هستیم که همگی فوتبالی هستند، به ما کمک می‌کند. دهکردی هم در راس باشگاه است که او هم فوتبالی است و می‌تواند به ما کمک ‌کند. به هر حال این تفکرات به هر تیمی کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در دومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الجیش قطر، الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها ششم اسفندماه در قطر به مصاف الجیش می‌رود. تیم فولادخوزستان برای برگزاری این دیدار، شنبه آینده راهی قطر می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/429کپی شد!
167
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.