هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور/ایستگاه مرگ و زندگی برای مسجدسلیمانی‌ها

هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که نفت مسجدسلیمان نماینده خوزستان در گروه ب، رقابت سخت و نفس‌گیری برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و صعود به لیگ برتر دارد.

هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور با برگزاری ۱۲دیدار، فردا (سه‌شنبه) به صورت همزمان از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار می‌شود که نفت‌مسجدسلیمان صدرنشین گروه ب، میهمان آلومینیوم است.

زردپوشان مسجدسلیمانی در حال حاضر صدرنشین گروه خود هستند و رقابت تنگاتنگی نیز با تیم تعقیب‌کننده خود یعنی پیکان برای صعود به لیگ برتر دارند.

شاگردان جوان و جویای‌نام بهروز مکوندی که تا این جای کار دست به کار بزرگی زدند و با به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب و زیبا برای چندین هفته با اقتدار صدرنشین گروه خود شده‌اند،‌ اکنون نیز به دنبال کسب آخرین پیروزی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر هستند.

نفت‌مسجدسلیمان که به دلیل رفتار نامناسب تماشاگران خود در دیدار خانگی برابر پارسه تهران به کسر یک امتیاز محکوم شده بود، براساس اعلام روز گذشته کمیته انضباطی، تا اعلام رای نهایی کمیته استیناف یک امتیاز مسجدسلیمانی‌ها به آن‌ها بازگردانده شد و آن‌ها اکنون با ۴۰ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند.

از دیگر حواشی‌ای که مسجدسلیمانی‌ها با آن دست و پنجه نرم کردند، صحبت‌های مطرح شده درخصوص عدم اجازه حضور نفت در لیگ برتر در صورت صعود، به دلیل نداشتن امکانات کافی بود و به گفته سرمربی تیم، مطرح شدن این موضوع تاثیر منفی‌ای روی روحیه بازیکنان و حتی مردم این شهر گذاشته است.

نفتی‌ها در آخرین دیدار خود باید در یک بازی حساس به مصاف آلومینیومی بروند که ۲۸ امتیازی است و در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، در حالی که پیکان ۳۷ امتیازی که تعقیب‌کننده جدی نفت‌مسجدسلیمان محسوب می‌شود، این هفته نسبت به نماینده استان کار راحت‌تری را پیش رو دارد و باید با پرسپولیس شمال که تیم انتهای جدولی است و سقوطش به دسته دو مسجل شده است، رقابت کند.

به هر حال امید می‌رود که نفت مسجدسلیمان با پیروزی در دیدار پایانی خود و کسب سه امتیاز بازی، لیگ برتری شود و از این فشار سنگین که روی این تیم، باشگاه و هواداران آن سایه افکنده است، خارج شود. مسجدسلیمانی‌ها سال های گذشته نیز عملکرد خوبی در لیگ یک داشتند اما در نهایت نتوانستند به لیگ برتر برسند و شادی را به شهر خود بیاورند ولی اکنون مردم خوزستان به ویژه مردم فوتبال دوست مسجدسلیمان مهیای جشن صعود تیم‌شان به لیگ برتر هستند.

https://hoorkhabar.ir/4288کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.