هوای پاییزی سرانجام به خوزستان رسید

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط استان خبر داد و گفت: سرعت باد در حال حاضر در خوزستان، ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

علیرضا غلام‌پور اظهارکرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تاثیر خط ناپایدار ضعیف طی روز جاری، بارش رگبارهای پراکنده و رعد و برق در استان را در پی داشت.

وی ادامه داد: طی فردا و پس فردا( پنج‌شنبه و جمعه)، با تقویت بیشتر نفوذ زبانه کم‌فشار قوی از سمت جنوب، امکان ناپایداری، ابرناکی و بارش‌های گسترده‌تر به همراه رعد و برق و وزش باد شدید در بیشتر نقاط خوزستان و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: بر همین اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبارهای پراکنده و بعضا رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

غلام‌پور افزود: در شبانه‌روز گذشته امیدیه، ماشهر، رامهرمز و هندیجان با ۳۶ درجه سانتی‌گراد و دهدز با ۱۳ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. بیشینه دمای هوای امروز اهواز به ۳۱ و کمینه دمای فردا صبح به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

https://hoorkhabar.ir/428379کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.