آخرین اخبار ورزش خوزستان

سعداوی: فولاد هنوز هم مدعی است/ادامه همکاری با وینگادا به صلاح نیست2014-10-28_20-11-40

نعیم سعداوی  اظهار کرد: پس از دو باختی که در لیگ برتر و جام حذفی داشتیم، شرایط مان خیلی جالب نبود ولی خوشبختانه خیلی خوب توانستیم از نظر ذهنی روی بازیکنان مان کار کنیم و از نظر فنی هم توانستیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: همین موضوع باعث شد تا شاهد یک بازی بسیار جذاب از بازیکنان مان مقابل ذوب آهن باشیم و خیلی خوشحالیم که سه امتیاز آن مسابقه را به دست آوردیم و در کنار آن هم رقیبان مان هم به نحوی بازی های شان را واگذار کردند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اکنون شرایط مان مناسب است و هنوز خودمان را به عنوان یک مدعی در جدول می‌بینیم. به هر حال به وجود آمدن این موضوع کمی برای مان سخت بود و می توان گفت که قدر این شرایط مان را خیلی خوب می دانیم و دوست داریم که آن را حفظ کنیم، به همین دلیل مقابل ملوان با تمام وجود کار می کنیم.

وی ادامه داد: ملوان در حال حاضر زخم خورده و تیم خوبی است و با تغییراتی که در کادر فنی آن ایجاد شده است، شرایط آن از نظر انگیزشی خیلی بهتر شده است و این تیم را مطمئنا دست کم نمی گیریم، چرا که بازی مقابل تیم های پیکان و نفت مسجدسلیمان درس خوبی به ما داد که اگر تیمی را دست کم بگیریم، مطمئنا ضربه بسیار سنگینی خواهیم خورد و با تمام احترامی که برای تیم خیلی خوب ملوان قایل هستیم، تلاش مان این است که در اهواز با حمایت هواداران مان بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

سعداوی در ادامه درخصوص عدم پخش تلویزیونی مسابقات گفت: این مساله اصلا خیلی سخت نیست، چرا که باید حق فوتبال پرداخت شود و اگر به این صورت شود نیازی به مجموعه ای که بخواهد به آن کمک کند، ندارد. فوتبال از این طریق بیش از آن چه بخواهید فکر کنید، می‌تواند درآمدزایی کند و حتی به بخش های دیگر هم کمک کند. البته به شرط این که از مجرای صحیح خودش، شرایط برای آن فراهم شود که بتواند از حق و حقوق خودش استفاده لازم را ببرد.

وی افزود: به نظرم این اتفاق باید دیر یا زود در کشور ما می افتاد و اگر داعیه این را داریم که فوتبال ما حرفه‌ای است و یا می‌خواهد به سمت و سوی فوتبال کاملا حرفه‌ای دنیا حرکت کند، مطمئنا یکی از مهمترین و بزرگترین راه‌های درآمدزایی آن، حق پخش تلویزیونی است که نباید نادیده گرفته شود. به هر حال این حق فوتبال است و اگر دنبال فوتبال حرفه‌ای هستیم، مطمئنا باید با تمام وجود از حق فوتبال حرفه‌ای دفاع کنیم. به نظرم با تعامل و در یک محیط مناسب، می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره ماندن یا نماندن وینگادا، سرمربی تیم‌ملی امید چیست؟ گفت: به هر حال این موضوع نشان داد که در جذب افراد، خیلی خوب کارشناسی نکردیم و اکنون آن‌هایی که این تصمیم را گرفتند باید پاسخگو باشند که چرا درست و حسابی کارشناسی نکردند و مربی‌ای را به این صورت جذب می‌کنند و پس از آن خیلی زود به این نتیجه می‌رسند که تصمیم‌شان اشتباه بوده است.

وی بیان‌کرد: چه کسی باید پاسخگو این همه وقت از دست رفته و این همه بودجه هزینه شده باشد؟ امیدوارم از این موضوعات درس بگیریم و در آینده سعی کنیم این اتفاقات کمتر بیفتد. باید خیلی سریع تصمیم درست و حسابی گرفته شود و البته عجولانه تصمیم نگیریم که تصمیم‌مان شبیه تصمیم کنونی‌مان باشد که اشتباه بود. درکل باتوجه به اتفاقاتی که افتاد، محیط و زمینه اصلا برای ادامه همکاری وینگادا فراهم نیست و به نظرم به صلاح فوتبال و خود وینگادا هم نیست که بخواهند با هم ادامه همکاری داشته باشند.

[divider]

اظهارات ریس هیات وزنه‌برداری خوزستان درباره اعزامش به مسابقات جهانی2014-10-26_18-44-16

سیدعلیرضا قریشی  اظهار کرد: برای اعزام به این مسابقات از فدراسیون با من تماس گرفته شد که قرار است شما همراه با تیم‌ملی در این پیکارها شرکت کنید و من فکر کردم قرار است به عنوان سرپرست اعزام شوم که گویا این طور نبوده و قرار است به عنوان کارشناس، تیم‌ملی را همراهی کنم.

وی بیان کرد: من برای اولین بار پس از دوران ورزشکاری ام است که قرار است با عنوانی غیر از ورزشکار عازم مسابقات بین‌المللی شوم. به هر حال برای من و دیگر خادمین ورزش کشور عناوین، القاب و سمت‌ها که چه به عنوان سرپرست و چه به عنوان کارشناس، رییس هیات یا مربی، تیم‌ملی را همراهی کنیم، مهم نیست بلکه موفقیت و سربلندی تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی مهم است.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: من به عنوان عضو کوچک خانواده وزنه برداری در هر سمتی، در خدمت رشد و توسعه وزنه برداری استان و کشورم هستم و برای تیم‌ملی ایران در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت دارم، حال چه همراه آن به این مسابقات اعزام شوم و چه نشوم.

[divider]

پیوستن مهاجم کامرونی به فولاد2014-10-28_20-12-52

قرارداد آلوس نانگ، امروز (سه‌شنبه) در باشگاه فولادخوزستان تا پایان فصل و بازی‌های آسیایی این تیم‏، بسته شد. قرارداد این بازیکن هنوز در هیات فوتبال خوزستان و فدراسیون به ثبت نرسیده است.

تیم پیشین این بازیکن اهل کامرون، لوانته اسپانیا بوده است. وی سابقه بازی در تیم استانداردلیژ بلژیک را نیز دارد.

آلوس نانگ تمرینات انفرادی خود را از روز گذشته آغاز کرده است و از امروز هم به تمرینات گروهی فولاد می‌پیوندد.

[divider]

حضور تیم بسکتبال فرمانداری اهواز در لیگ برتر کشور2014-10-28_20-13-52

تمرینات تیم فرمانداری اهواز برای شرکت در این مسابقات نزدیک به سه هفته است که زیر نظر سرمربی آن در اهواز آغاز شده است.

تیم‌های پتروشیمی بندرامام (ره)، صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان، دیگر نمایندگان خوزستان در این لیگ خواهند بود.

لیگ برتر بسکتبال ایران از ۱۹ آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

[divider]

پایان مسابقات اسکواش قهرمانی باشگاه‌های آبادان جشنواره مهر اروند2014-10-14_16-12-59

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان عصر امروز در حاشیه آئین اختتامیه این مسابقات  اظهار کرد: این رقابت‌ها میان رده‌های مختلف سنی بانوان و در مجموعه تنیس و اسکواش بریم برگزار شد.

پیمان ادیبی افزود: در رده سنی زیر  ۱۱ سال «سارینا تاج‌الدینی» بر سکوی نخست ایستاد و «ملیکا قاسمی» و «نرگس نریمانی» به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۳۱ سال «فاطمه رضایی»، «پرنیان قاسمی» و «نگین شیهدان» به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: «مهر آئین صالحی»، «آیدا سبزیوند» و «ملیکا درستکار» در رده سنی زیر ۱۵ سال به ترتیب مقامم نخست تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال نفرات برتر استانی و کشوری حضور داشتند.

ادیبی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۷ سال نیز مقام نخست به «صدف خائیز» رسید و «هستی عوده‌پور» و «رکسانا تاج‌الدینی» نیز دوم و سوم شدند.

وی در پایان عنوان کرد: در رده بزرگسالان نیز «رها صالحی» بر جایگاه نخست تکیه زد و «پروین حبیبی بردی» و «مهرنوش ظفری» نیز جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

[divider]

برگزاری استاژ مربیگری و داوری نیوفول‌کنتاکت کاراته

2014-10-22_15-12-01

مهدی شاپوری، مسؤل سبک نیوفول‌کنتاکت‌کاراته استان  اظهار کرد: این استاژ مربیگری و داوری نهم آبان‌ماه در سالن راه‌آهن اهواز با حضور ۲۵ مربی و داور از شهرستان‌های شوش، هندیجان، سوسنگرد، باوی و اهواز برگزار خواهد شد.

وی گفت: این استاژ به منظور بازخوانی تکنیک‌های کمربندهای سفید و مشکی انجام می‌شود.

[divider]

شکست تیم بسکتبال پتروشیمی برابر نماینده لبنان2014-10-27_20-15-26

تیم بسکتبال پتروشیمی در دومین دیدارش در تورنمنت القادسیه کویت به مصاف التضامن لبنان رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ تن به شکست داد. نماینده ایران که در نخستین دیدارش تیمی از کشور میزبان را مغلوب کرده بود، امروز استراحت می کند.

پتروشیمی در سومین مسابقه خود فردا به مصاف القادسیه کویت میزبان رقابت ها می رود که این تورنمنت را در سالگرد باشگاه خود برگزار کرده است.

[divider]

نشان برنز فرنگی‌کار جوان خوزستانی در جام جمهوریت ترکیه2014-10-12_17-49-01

محمد بیرانوند در وزن ۹۶ کیلوگرم از استان خوزستان موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها شد.

بیرانوند تنها ملی‌پوش خوزستانی شرکت‌کننده در این مسابقات بود.

https://hoorkhabar.ir/424182کپی شد!
146
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.