آخرین اخبار ورزش خوزستان

ویسی: دوربین که بود کسی به حرف ما گوش نمی‌داد، الان که هیچ!2014-10-26_18-44-37

عبدالله ویسی  اظهارکرد: به هرحال بازی ما مقابل ذوب آهن در جام حذفی بود و باید یک تیم حذف می‌شد و ما در حالی حذف شدیم که در این دیدار خوب بودیم.

وی بیان‌کرد: داور این دیدار یک پنالتی علیه تیم ما گرفت و بازیکن‌مان را هم اخراج کرد. آن موقع که دوربین در ورزشگاه بود‏، کسی حرف ما را گوش نمی‌کرد و الان هم که دوربین نیست که دیگر هیچ.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: ذوب‌آهن تیم خیلی خوب و با مهره‌های بسیار خوب و قابل احترام است که در این دیدار هم خیلی خوب بازی کرد و حق‌شان هم برد بود ولی اگر اشتباهات داوری نبود، ما هم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: متاسفانه ما در این بازی ۱۰ نفره شدیم و شرایط خیلی سخت شد و در ادامه کار انرژی بیشتری گذاشتیم و فشار آوردیم که گل بزنیم. به هر حال این‌که بازیکنانم توانستم ۱۰ نفره، دو گل به ذوب آهن بزنند دست‌شان درد نکند و به آن‌ها بسیار خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم انگیزه خوبی برای بردن داشتند ولی به این صورت نشد.

ویسی گفت: برای تمام تیم‌ها این اتفاقات می‌افتد و اصلا هم مهم نیست ولی این‌که همیشه اشتباهات علیه تیم ما باشد، کمی آزاردهنده است. البته نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیه کنم. من به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و بهتر از ما بازی کرد و اصلا این تیم و مهره‌هایش بهتر از ما هستند و از نظر فنی ما را بردند و بحثی هم نداریم ولی چرا همیشه باید اشتباهات داوری به ضرر تیم ما باشد، یک‌بار هم بگویند داور اشتباه کرد و اتفاقی به سود تیم ما بیفتد.

وی بیان‌کرد: به هر حال این اشتباهات، اشتباهاتی تاثیرگذار بوده است. می‌گویند حرفی نزنید چرا که اگر حرفی بزنید دوباره محروم‌مان می‌کنند و مردم هم می‌گویند می‌خواهند باخت خود را توجیه کنند، در حالی که ما دنبال توجیه و بحث نیستیم، ما حذف شدیم و بحثی هم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که نبود شما روی نیمکت تا چه اندازه در این باخت تاثیرگذار بود؟ گفت: نبود خودم روی نیمکت خیلی مهم بود و اگر خودم از کنار خط تیم را هدایت می‌کردم با این‌که بخواهم از بالا بگویم تیم چه‌ کار کند، خیلی متفاوت است و در آن لحظه اتفاقاتی که می‌افتد بسیار مهم است.

[divider]

مکوندی: به دلیل شرایط‌مان، محتاط‌تر کار می‌کنیم2014-10-25_17-00-41

بهروز مکوندی  اظهار کرد: ما در بازی روز گذشته مقابل گل گهر سیرجان چند بازیکن جوان مان را در زمین گذاشته بودیم تا آن ها هم برای هماهنگ شدن با تیم به مرز آمادگی برسند. به هر حال این دیدار فرصت خوبی بود که در غیاب چند بازیکن مصدوم‌مان از بازیکنان جوان تیم بهره ببریم.

وی گفت: تیم‌مان در این بازی نتیجه لازم را به دست نیاورد، در حالی که در تمام دقایق مسابقه از نظر مالکیت توپ، برتر و صاحب بازی بودیم و موقعیت هایی را هم خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: باتوجه به این‌که حریف بازی بسته‌ای را ارایه می‌داد، ما باید بیشتر دقت و تلاش می‌کردیم و موقعیت‌های بیشتری را خلق می‌کردیم تا از طریق آن‌ها به گل برسیم. به هر حال فوتبال است و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که در تیمم تغییرات زیادی را ایجاد کرده بودم و چند بازیکنم را به دلیل مصدومیت ندارم و تعداد نفرات مان خیلی کم است، کمی محتاط‌تر شده ایم و سعی می‌کنیم بازیکنان مان را حفظ کنیم و به همین دلیل بازیکنان در این مسابقه جانب احتیاط را مدنظر داشته و همین موضوع روی کیفیت کارشان تاثیر گذاشته بود.

مکوندی خاطر نشان کرد: از نظر شکل فوتبال، بازیکنانم فوتبال بدی را ارایه ندادند و البته آن چه در فوتبال لازم است به دست آوردن نتیجه خوب است که ما متاسفانه به آن نتیجه خوب دست پیدا نکردیم و نتوانستیم گل بزنیم و پیروز از زمین خارج شویم. به هر حال گل نزدن هم ضعف بزرگی است. این دیدار باعث شد که به نقاط ضعف بیشتری از خودمان پی ببریم و به ما برای بازی های آینده مان کمک شایانی کرد.

وی در ادامه درباره دیدار تیمش در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گفت: ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب است و روز گذشته استقلال خوزستان را در جام حذفی شکست داد. این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، البته این تیم امسال نفرات آن چنان خوبی را جذب نکرده است ولی در کل تیم بسیار خوب با کادر فنی خوبی است. ذوب آهن تیم کاملا حرفه ای است و چند بار هم نماینده ایران در مسابقات آسیایی بوده است و تجربه خوبی دارد. ما هم باید مقابل آن ها محتاط باشیم و با توجه به شرایطی که دارند، یکی از حریفان ما در انتهای جدول محسوب می شوند و باید سعی کنیم مقابل تیم های هم ترازمان به پیروزی برسیم تا این تیم ها خیلی از تیم ما فاصله نگیرند و بتوانیم خودمان را به قسمت های میانی جدول برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان درباره عدم پخش تلویزیونی مسابقات، گفت: حق قانونی باشگاه ها است که از پخش تلویزیونی استفاده کنند و به آن ها از این طریق کمک شود چرا که یکی از اصلی ترین منابع درآمدی باشگاه های ما در ایران، همین حق پخش تلویزیونی است. به هر حال تنها خریدار فوتبال ما صدا و سیما است و فکر می کنم باید مسوولان صدا و سیما و سازمان لیگ به توافق و تفاهم برسند تا هم باشگاه ها ضرر نکنند و هم مردم بتوانند از فوتبال مان استفاده کنند. توافق دو جانبه بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال کمک بزرگی به فوتبال است و وقتی بازی‌ها پخش نشد ضرر آن را، هم تیم ها و هم مردم می بینند.

[divider]

بازیکن‌سازی، عمده هدف ‌حفاری در لیگ برتر تیراندازی کشور2014-10-27_20-12-43

سپیدار بختیاری، مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری ، اظهار کرد: هشتم آبان‌ماه در تهران با تیم علوم انتظامی بازی می‌کنیم.

وی بیان کرد: نسبت به این تیم شناخت داریم و حریف مان تیم بسیار خوبی است و از تیراندازان خوبی هم بهره می برد. ما برای برد می رویم و به پیروزی در این دیدار هم نیاز داریم.

مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری ادامه داد: در حال حاضر تمام تیم‌های حاضر در لیگ نزدیک به هم کار می‌کنند و هر تیمی با کسب یک برد می تواند خود را بالا بکشد و با یک شکست هم می تواند به رده های پایین جدول سقوط کند.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی تیم‌مان خوب است و در شرایط خوبی به سر می برد، تمام تیراندازان تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و ان‌شاالله که بتوانند رکوردهای خوبی را هم به ثبت برسانند.

بختیاری گفت: امسال عمده هدف ملی‌حفاری از شرکت در لیگ برتر، بازیکن‌سازی بوده است و تمام تلاش مان را کرده‌ایم تا به بازیکنان بومی استان، میدان و آن‌ها را برای سال‌های آینده پرورش دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: امسال تیم‌ها نسبت به سال گذشته با قدرت بیشتری وارد مسابقات شده اند و خود من هم دوست داشتم که تیم‌مان بهتر از این کار کند. اکنون تیم ما در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارد.

[divider]

آقای گل گلبال اینچئون: مسوولان هوای ورزشکاران معلول را بیشتر داشته باشند2014-10-27_20-14-29

سیدمهدی سیاحی  اظهار کرد: ما در این مسابقات در دیدار نخست به مصاف تیم عراق رفتیم که توانستیم این تیم را با حساب ۱۳ بر ۳ شکست دهیم. حریف‌مان سخت و تیم مدعی و خیلی خوبی بود.

وی ادامه داد: در دیدار بعدی مان با تیم کره که میزبان مسابقات بود و دو سال هم بود از این تیم خبری نداشتیم، بازی کردیم که توانستیم مقابل این تیم خوب و در حد جهانی هم با حساب ۱۰ بر ۲ به برتری برسیم. در بازی بعدی مان هم به مصاف تیم مغولستان رفتیم که این تیم را با حساب ۱۰ بر صفر شکست دادیم.

این ورزشکار خوزستانی گفت: در دیدار نیم‌نهایی هم توانستیم برابر تیم ژاپن با حساب ۹ بر ۶ به پیروزی برسیم و به فینال راه پیدا کنیم. در بازی نهایی هم موفق شدیم با حساب ۱۰ بر صفر مقابل چین به پیروزی برسیم و قهرمان این دوره از مسابقات شویم. همچنین خودم هم به عنوان آقای گلی رسیدم.

وی مربی تیم‌ملی ایران را یک مربی با کلاس کاری جهانی دانست و گفت: ما مربی‌ای داریم که فکر و کارش جهانی است و بسیار با تفکر و کارایی بالا کار می‌کند.

سیاحی بیان کرد: برای شرکت در این مسابقات نزدیک به یک سال در اردوهای تیم‌ملی بودیم. تیم ما واقعا در این رقابت ها در سطح بسیار بالایی بود و عالی کار کرد.

وی درباره میزبانی کره در این مسابقات خاطر نشان کرد: میزبانی خوب بود ولی نسبت به بازی های آسیایی دوره گذشته ضعیف‌تر بود و غذای آن جا نیز از تنوع برخوردار نبود.

آقای گل پارالمپیک لندن، استقبال روز گذشته مسوولان و مردم استان در فرودگاه اهواز را بسیار خوب توصیف و عنوان کرد: از شیروانی، رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دوستانی که زحمت کشیدند و به استقبال ما آمدند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: انتظار دارم که مسوولان در اهدای هدایای ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی تفاوتی قایل نشوند و آن ها باید به این موضوع توجه کنند و هوای ورزشکاران پاراآسیایی را هم بیشتر داشته باشند.

سیاحی در پایان خواستار رسیدگی مسوولان به وضعیت اشتغال ورزشکاران جانباز و معلول شد.

[divider]

دورخیز پتروشیمی برای ششمین قهرمانی لیگ برتر تنیس‌روی‌میز 2014-10-27_20-15-26

پیمان حسنی  اظهار کرد: باتوجه به این‌که امسال بودجه باشگاه نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، برای مسابقات امسال تغییری در ترکیب تیم مان داشته‌ایم. ما امسال عارف احمدی‌فر را که دو سال در ترکیب اصلی تیم‌مان بود را به دلیل کاهش بودجه نتوانستیم جذب کنیم.

وی افزود: به جای احمدی‌فر، سروش امیری‌نیا که خوزستانی و نفر اول تیم‌ملی جوانان است را جذب کردیم. او بازیکن جوانی است و ما خواستیم که هم در قالب تیم پتروشیمی بتواند تمرینات خیلی خوبی را انجام دهد و هم این‌که شانسی را به یکی از بازیکنان جوان خوزستانی که آینده خوبی دارد، در لیگ برتر کشور بدهیم تا ان‌شاالله این موضوع باعث پیشرفت او شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: تمرینات تیم ما از هفته گذشته در ماهشهر آغاز شده است که در شروع تمرینات، تمرینات فشرده بدنسازی را داشتیم که خیلی هم سخت بود و به بازیکنان فشار وارد شد، چرا که در چند ماه تعطیلی لیگ خیلی تمرینات فشرده ای را انجام نداده بودند.

وی ادامه داد: به هر حال تمرینات خیلی خوبی انجام داده ایم. در حال حاضر اخلاق‌پسند نسبت به سایر بازیکنان تیم‌مان آماده تر است و تمرینات خوبی داشته است و روز به روز نیز وضعیتش بهتر می شود. فرقدانی هم از نظر بدنی وضعیت خوبی دارد ولی از ناحیه مچ دست، احساس درد دارد و نمی تواند به آن صورت تمرینات پینگ‌پنگی را انجام دهد اما در تمام تمرینات بدنسازی تیم حضور دارد.

حسنی خاطر نشان کرد: نوشاد عالمیان هم در تمرینات حضور دارد ولی از نوشاد عالمیان ۹۰ و ۹۱ تیم ما که در المپیک شرکت کرد، خیلی فاصله دارد ولی قرار شده است با تمریناتی که انجام می دهیم، کمک کنیم که رشد و ارتقای او بیشتر و آمادگی او برای رقابت های پیش رو بیشتر شود. رویین‌تن نیز دیگر تنیسور تیم ما است که آمادگی نسبتا خوبی دارد و البته هنوز جای کار دارد. او یک ماه پیش در مسابقات امیدهای کشور نیز توانست به قهرمانی برسد.

وی بیان کرد: شنبه هفته آینده قرار است قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شود که تاریخ مسابقات و این‌که چند تیم در این لیگ شرکت می‌کنند، مشخص می‌شود. در حال حاضر فکر می‌کنم شش تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن تاریخ مسابقات، می‌توانیم برنامه ریزی بهتری برای تمرینات آینده‌مان و همچنین اردوهای‌مان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌که هدف پتروشیمی بندرامام کسب ششمین قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز کشور است، عنوان کرد: ما امسال هم با توجه به تیمی که در حال آماده کردن آن هستیم، هدف مان این است که برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر کشور شویم و هر چند نسبت به سال گذشته تغییری در ترکیب تیم داشته ایم ولی بازیکنان مان این پتانسیل را دارند که امسال هم بتوانیم قهرمان شویم. به هر حال ما تیم مان را برای قهرمانی آماده می‌کنیم.

حسنی با تشکر از مدیریت پتروشیمی بندرامام گفت: از آقایان امیری و یاوری تشکر ویژه دارم، چرا که آن ها با توجه به کاهش بودجه باشگاه، بسیار کمک کردند که تیم حذف نشود و امسال هم بتواند فعالیت داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که امسال لیگ برتر جوانان و امید کشور برگزار نمی‌شود، تیم آبادان که در این لیگ حضور داشت، امسال با گرفتن مجوز از باشگاه، در لیگ برتر بزرگسالان شرکت می‌کند و خوزستان امسال دو نماینده در لیگ برتر دارد.

[divider]

برگزاری دومین مرحله مسابقات تنیس روی میز نوجوانان خوزستان2014-10-27_20-16-38

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان  اظهار کرد: این مسابقات هشتم و نهم آبان ماه در اهواز برگزار می شود.

وی بیان کرد: در مرحله نخست این مسابقات شهرستان های آبادان، رامهرمز، دهلران، بهبهان، شوش، ایذه، دزفول، امیدیه، مسجدسلیمان، ماهشهر و اهواز شرکت کرده بودند و پیش‌بینی می شود که تنیسورهای همین شهرستان ها نیز در این مرحله حضور پیدا کنند.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که چهارم تا هفتم آذرماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی در ادامه گفت: باید برای بهتر شدن وضعیت این رده سنی، بیشتر کار و تلاش کنیم. باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم تا در آینده حرف برای گفتن داشته باشیم.

بخشنده افزود: باتوجه به پتانسیلی که استان خوزستان دارد، انتظارات از استان ما بیشتر است و باید برای سربلندی استان تلاش و کار کنیم چرا که اگر کار نکنیم، عقب می‌مانیم.

[divider]

اولین پیروزی پتروشیمی در تورنمنت بسکتبال کویت2014-10-27_20-19-04

تورنمنت بین‌المللی القادسیه آغاز شد و تیم بسکتبال پتروشیمی نماینده ایران در این رقابت ها در نخستین گام به مصاف العربی کویت رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۳۶ به پیروزی رسید.

نماینده بسکتبال ایران که خود را برای حضور در لیگ ایران نیز آماده می‌کند، در دومین رقابت خود باید به مصاف التضامن لبنان برود.

این تورنمنت توسط باشگاه القادسیه به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه برگزار می شود.

[divider]

صعود نماینده خوزستان به لیگ برتر شطرنج کشور

این مسابقات از سی‌ام مهرماه تا چهارم آبان‌ماه در هفت دور به روش سوئیسی و به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.2014-10-27_20-20-10

در پایان، تیم‌های شهرداری اندیشه تهران، مدرسه شطرنج پاییز اهواز و سازمان نظام پزشکی ایران به ترتیب با ۲۱.۵، ۲۱ و ۱۸ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

سه تیم اول این رقابت‌ها مطابق آیین‌نامه مسابقات، مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوردند.

در این مسابقات خوزستان با دو تیم مدرسه شطرنج پاییز اهواز و جوانان خوزستان حضور یافت.

https://hoorkhabar.ir/422049کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.