قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در حاشیه سمینار ائمه جمعه استان خوزستان در امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به یاد و خاطره سرداران شهید به‌نام امیدیه در دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم حرکت ما باید در راستای ولایت اهل بیت(ع) باشد.

وی در ادامه به بیان نکاتی در خصوص ایام محرم‌الحرام پرداخت و افزود: قیام حضرت امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود و نیاز است جوانان جامعه اسلامی با الگوبرداری از سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) و جوانان دشت کربلا در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حضور فعال داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه ماه محرم ماه سند افتخار برای شیعیان است، تصریح کرد: بعضی‌ها شبهه‌افکنی می‌کنند و می‌گویند شیعیان برای حفظ خود این ماه را زنده نگه می‌دارند، در صورتی که برای حفظ اسلام و دین و شریعت اباعبدالله الحسین از جانشان مایه گذاشتند و سند افتخار برای بشریت آفریدند، پس همه باید در این زمینه هوشیار باشند.

از دیگر مواردی که در این جلسه با حضور حاجتی معاون استاندار خوزستان در امیدیه مورد بررسی قرار گرفت اجرای طرح‌های دولت یازدهم در شهرستان‌های استان خوزستان بود؛ حاجتی در حاشیه جلسه به پروژه‌های در حال اجرای شهرستان امیدیه بازدید کردند.

https://hoorkhabar.ir/420214کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.