دهقان: بهترین کار برای ارتقا امنیت استان ایجاد شوق و طراوت اقتصادی است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که در بین مردم امنیت به ماهوی امنیت، بیشتر در حوزه عمومی و انتظامی است، گفت: خوشبختانه در سطح استان و ملی مسئله خاص امنیتی نداریم؛ ولی امنیت از مقوله هایی است که باید هیچ گاه در آفرینش و خلق آن تعلل نکنیم.

قدرت الله دهقان در نشست شورای اداری استان که بعد ازظهر چهارم آبان ماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های استان به ویژه در زمینه جلب و جذب مرزنشینان در نقاط مرزی از شمالی ترین نقطه در چزابه تا جنوبی ترین آن در هندیجان، اظهارکرد: در این زمینه کارهای خوب و امید آفرین آغاز شده است و برای اولین بار در تاریخ شادگان قرار است بندر شادگان به عنوان جزئی از سواحل آبی استان افتتاح شود.

وی با اشاره به صدور مجوزهای لازم در این خصوص، افزود: با افتتاح بندر شادگان این منطقه رونق خاص خود را پیدا می کند و به شادابی و نشاط اقتصادی می رسد؛ همچنین سایر نقاط استان نیز از آن بهره مند خواهند شد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: هرچه بتوانیم در گوشه گوشه استان در ایجاد شوق و طراوت اقتصادی و امید به آینده در میان مردم موفق عمل کنیم، این خود بهترین کار برای ایجاد و ارتقا امنیت است؛ بنابراین هرکدام از دستگاه ها به سهم خود می تواند با درکنار مردم بودن و برای مردم بودن و به طور خاضعانه به معنای واقعی کلمه خود را خدمتگزار مردم دانستن، در ایجاد نشاط و خدمت گزاری در حوزه مربوطه به طور موثر عمل کنند تا قطعا در حوزه امنیت سهم و دین خود را ادا کرده باشند.

همچنین در این نشست امامی مدیر کل اطلاعات خوزستان، به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، مجموعه گزارشی از وضعیت، ماموریت ها و عملکرد وزارت اطلاعات در استان خوزستان ارائه کرد.

وی با بیان این که تاکید وزیر و محور حرکت و فعالیت در وزارت اطلاعات بر این است که هر اقدامی در این وزارت خانه باید براساس موازین شرع، قانون و اخلاق باشد، اظهارکرد:‌ در خصوص امنیت خوزستان و تاثیرگذاری آن در سطح ملی شاخص های مختلفی وجود دارد که همه تعیین کننده است و تاثیرگذاری این استان در سطح ملی کاملا مشخص و محرز است.

امامی افزود: به رغم طراحی توطئه های مختلف از سوی اجانب و نظام سلطه علیه کشور، خصوصا در این استان، با عنایات الهی و هماهنگی کامل فی ما بین دستگاه های مسوول در استان، تسلط بسیار مطلوبی بر تحرکات معاندین نظام وجود دارد و با افتخار اعلام می کنیم که خوزستان یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است و زمینه برای رشد و توسعه در ابعاد مختلف در آن مهیا است.

وی با بیان این که میزان مشارکت و سهم مردم در تامین امنیت فوق‌العاده زیاد است، با قدردانی از آحاد مردم استان در یاری رساندن به مجموعه اطلاعات در انجام ماموریت‌های سنگین خود و همچنین همه مسئولان استان، گفت: در وزارت اطلاعات همان گونه که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند جلب اعتماد مردم و خدمت به آن ها در اولویت نخست است.

مدیر کل اطلاعات خوزستان خطاب به مسئولان دستگاه های دولتی آن ها را در وهله نخست مسئول صیانت از سلامت دستگاه های متبوعشان معرفی و عنوان کرد: در این خصوص برای هرگونه همکاری آمادگی داریم و البته به وظایف خود نیز بر طبق موازین قانونی عمل می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/420114کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.