آخرین اخبار ورزش خوزستان

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان: مقصر حذف ما از جام حذفی داور است2014-10-26_18-57-08

سیداکبر پورموسوی پس از شکست این تیم برابر ذوب آهن و حذف از جام حذفی در نشست خبری اظهارکرد: بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم اما برخلاف جریان بازی، دریافت کننده گل شدیم.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم در حالی که انگیزه جبران عقب افتادگی را داشتیم و بازی را هم خوب شروع کردیم اما داور این دیدار در ابتدای شروع نیمه دوم تمام انگیزه های ما را نقش بر آب کرد و با اعلام یک پنالتی مشکوک، نتیجه بازی را تغییر داد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: این موضوع را در شرایطی اعلام می کنم که داور در این دیدار مقصر شکست ما بود و هیچ واهمه ای هم ندارم که مجددا ما را محروم یا مورد عتاب قرار دهند، چرا که ما آماده پاسخگویی و محروم شدن به خاطر اشتباهات داوری هستیم.

وی خاطر نشان کرد: صحبت من این است که چرا این اشتباهات فقط برای تیم ما رقم می خورد و این اتفاق را علاوه بر لیگ برتر، این بار در جام حذفی هم تجربه کردیم.

پورموسوی افزود: کم کم به این نتیجه رسیدیم که برای هر بازی دو تاکتیک اتخاذ کنیم؛ تاکتیک اول جلوگیری از اشتباهات داور و تاکتیک دوم موفقیت برای مقابله با حریفان است.

وی در پایان گفت: به هر حال ما از جام حذفی حذف شدیم و امیدواریم بتوانیم در دیدارهای آینده جبران مافات کنیم.

[divider]

حذف شاگردان ویسی از جام حذفی2014-10-26_18-44-37

تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم ذوب آهن بود که توانست حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

علی همام در دقیقه ۲۷ کارت زرد گرفت. قاسم دهنوی برای ذوبی‌ها در دقیقه ۳۷ گلزنی کرد تا این تیم با یک گل از استقلال خوزستان پیش بیافتد. مهرداد قنبری بازیکن تیم ذوب آهن نیز در دقیقه ۴۱ با کارت زرد جریمه شد.

این درحالی بود که مهدی رجب زاده در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا ذوب آهن با دو گل از استقلال خوزستان پیشی بگیرد.

پرویز کریمی و رضا کاردوست در دقیقه ۴۸ از تیم استقلال خوزستان کارت زرد گرفتند، محمد طیبی دیگر بازیکن این تیم در دقیقه ۶۲ کارت قرمز مستقیم گرفت و روح الله سیف اللهی نیز در دقیقه ۶۷ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

مهدی رجب زاده، کاپیتان ذوب آهن نیز در دقیقه ۷۱ با کارت زرد جریمه شد.

این درحالی بود که میثم مجیدی در دقیقه ۷۵ برای تیم استقلال خوزستان گلزنی کرد.

در ادامه مهدی رجب زاده در دقیقه ۹۲ گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند اما دو دقیقه بعد روح الله سیف اللهی گل دیگری را برای تیم استقلال خوزستان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ذوب آهن به اتمام برسد.

[divider]

چهارمی تیم تیراندازی بانوان خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ یک کشور2014-10-26_18-46-37

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان  اظهار کرد: هفته سوم و پایانی نیم فصل اول این مسابقات، یکم و دوم آبان ماه در تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم استان در این هفته به مصاف نماینده ارومیه رفت که در بخش تپانچه به پیروزی رسید ولی در بخش تفنگ باتوجه به این که برای یکی از بازیکنان تیم مشکلی پیش آمد و همراه تیم به این مسابقات اعزام نشد شکست خوردیم.

رییس هیات تیراندازی خوزستان ادامه داد: اگر تیم استان در بخش تفنگ با نفرات کامل در این مسابقات شرکت می کرد می توانستیم به پیروزی برسیم چرا که تیم استان نسبت به حریف خود سرتر بود. به هرحال تیم استان با بدشانسی بازی را واگذار کرد. البته بازیکنان مان رکوردهای خوبی را در این بخش به ثبت رساندند.

وی عنوان کرد: عملکرد تیم بازی به بازی بهتر می شود و وضعیت آن بسیار خوب شده و رکوردهای بازیکنان نیز نسبت به هفته های قبلی مسابقات بهتر شده است.

محمدنیا با بیان این که نیم فصل دوم لیگ اواسط آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: نیم‌فصل اول به پایان رسید و تیم استان در جایگاه چهارم قرار گرفت. این لیگ طی شش هفته برگزار می شود و قرار است خوزستان میزبان هفته پایانی آن باشد.

وی گفت: باتوجه به این که تیم استان اولین حضورش را در لیگ دسته یک کشور تجربه می کند، قصد آن حضور در مسابقات است ولی در نیم‌فصل قصد تقویت تیم را داریم تا در نهایت تیم استان بتواند جزو سه تیم برتر این لیگ قرار بگیرد.

[divider]

مسابقات هندبال نوجوانان خوزستان برگزار شد2014-10-26_18-49-14

ناصر قاسمی، دبیر هیات هندبال استان اظهار کرد: این مسابقات از ۳۰ مهرماه به مدت سه روز در بهبهان برگزار شد.

وی با بیان این‌که شش تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: تیم‌های آبادان، باوی، سوسنگرد، مدرسه هندبال پیشتاز بهبهان، مدرسه هندبال نور بهبهان و نونهالان بهبهان در این رقابت ها شرکت داشتند.

دبیر هیات هندبال خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم مدرسه هندبال نور بهبهان قهرمان شد، مدرسه هندبال پیشتاز بهبهان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم باوی سوم شد.

وی بیان کرد: سطح مسابقات خوب بود و انتظار نداشتیم که تیم های بهبهانی برای شرکت در این مسابقات چنین استقبالی داشته باشند که این نشان‌دهنده رشد و توسعه مدارس هندبال در بهبهان است.

[divider]

۲ طلا سهم دوچرخه‌سواری خوزستان از مسابقات پیشکسوتان کشور2014-10-21_14-42-34

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان  اظهار کرد: این مسابقات یکم و دوم آبان‌ماه در تهران برگزار شد که خوزستان با دو ورزشکار در آن شرکت کرد.

وی بیان کرد: صمد برهانی و محسن ویسیان به ترتیب در رده‌های سنی ۵۱ تا ۵۴ و ۵۴ تا ۵۹ سال در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که برهانی توانست در ماده‌های تایم‌تریل انفرادی و استقامت به دو مدال طلا برسد ولی ویسیان موفق به کسب مدال نشد.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: قرار بود محمد باوی نیز در رده سنی ۴۶ تا ۴۹ سال از خوزستان در این مسابقات شرکت کند ولی به دلیل عمل جراحی‌ای که برایش پیش آمد، به این رقابت ها اعزام نشد و این بدشانسی‌ای بود که با آن روبه‌رو شدیم. باوی شانس کسب دو مدال طلای استان در این رده سنی بود.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای جایگاه تیمی تعداد نفرات شرکت‌کننده استان ها ملاک بود و ما هم که فقط با دو نفر در این مسابقات شرکت کرده بودیم. درکل به نظرم عملکرد رکاب‌زنان استان نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بود.

چابک در پایان گفت: خوزستان از ابتدای سال تاکنون توانسته است به ۲۴ مدال و سه جام تیمی دست پیدا کند که آمار خوبی برای استان است و تاریخ دوچرخه‌سواری خوزستان دیگر نمی‌تواند آن را تکرار کند.

[divider]

مدال‌آوری قایقران‌های خوزستانی در مسابقات کشوری2014-10-26_18-42-56

رضا دغاغله‌مطلبی، دبیر هیات قایقرانی استان  اظهار کرد: این مسابقات از ۳۰ مهرماه به مدت چهار روز و به میزبانی تهران انجام شد که در ماده کایاک ۲۰۰ متر دونفره ابراهیم دیلمی و محمدرضا فرخیان مقام سوم را به دست آوردند، همچنین میلاد اسدی‌نیا در کایاک ۵۰۰ متر یک نفره مقام سوم و در کایاک ۲۰۰ متر عنوان دوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: در بخش تیمی نیز استان خوزستان در بین ۱۷ تیم شرکت‌کننده به مقام پنجم دست یافت که نسبت به سال های گذشته عملکرد ضعیفی داشت.

دبیر هیات قایقرانی خوزستان در خصوص نتایج تیم استان بیان کرد: ما به لحاظ تیمی می‌توانستیم سوم کشور هم باشیم. در سال‌های گذشته تیم خوزستان در رده‌های سوم یا چهارم قرار می‌گرفت اما امسال متاسفانه به دلیل کمبود و امکانات و وضعیت نابه‌سامانی که هیات ما از لحاظ مالی دارد، نتوانستیم به خوبی قایقران‌هایمان را برای حضور موفق در این مسابقات آماده کنیم.

وی درباره سطح مسابقات، گفت: رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد و نفرات تیم‌ملی هم که در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودند در این مسابقات حضور پیدا کردند، چرا که این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم‌ملی را داشت. در مجموع مسابقات در سطح مطلوبی انجام شد.

[divider]

شناخت تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی بوکس خوزستان2014-10-26_18-43-56

بهمن کاظمی، رییس هیات بوکس استان  اظهار کرد: این مسابقات از ۳۰ مهرماه به مدت سه روز و با حضور ۱۶ شهرستان به میزبانی شوش برگزار شد که در بخش تیمی آبادان با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، اهواز با ۲۲ امتیاز دوم شد و شوش با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی نیز در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد باوی از کارون، در وزن ۵۲ کیلوگرم فرهاد مهدی‌دنو از شوش، در وزن ۵۶ کیلوگرم محمد سیاحی، در وزن ۶۰ کیلوگرم حسین خضیربهری و در وزن ۶۴ کیلو‌گرم امین مزروعی هر سه از آبادان، در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد مندنی‌زاده، در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی و در وزن ۸۱ کیلوگرم کاوه صفری هر سه از اهواز، در وزن ۹۱ کیلوگرم ابراهیم فعلی از الوار گرمسیری و در وزن ۹۱+ کیلوگرم علی رحیمی از اندیمشک به عنوان نفرات برتر این مسابقات شناخته شدند.

رییس هیات بوکس استان درباره سطح مسابقات، گفت: امسال نسبت به سال‌‌های گذشته بوکسورهای بسیار بیشتری شرکت کرده بودند، مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد و شهرستان ها برای این مسابقات آمادگی خوبی داشتند. در کل سطح مسابقات را می‌توان راضی‌کننده دانست.

وی در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که ۲۸ آبان ماه در بروجرد برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

[divider]

پایان مسابقات چندجانبه پرس‌سینه خوزستان2014-10-20_18-50-19

محمود ملحانی، رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام آغاجاری اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (دوم آبان‌ماه) به میزبانی آغاجاری برگزار شد.

وی بیان کرد: ورزشکاران شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، اهواز، شوشتر، امیدیه و ماهشهر در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آغاجاری گفت: در پایان این مسابقات شوشتر به قهرمانی رسید، امیدیه در جایگاه دوم قرار گرفت و اهواز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان این‌که سطح این رقابت‌ها بسیار خوب بود، عنوان کرد: عملکرد ورزشکاران رضایت‌بخش بود و خوزستان در پرس‌سینه بدون لوازم در کشور حرف برای گفتن دارد.

[divider]

یک خوزستانی سرپرست تیم‌ملی وزنه‌برداری شد2014-10-26_18-44-16

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان خوزستان به عنوان سرپرست، تیم‌ملی ایران را در مسابقات جهانی قزاقستان همراهی می‌کند.

این مسابقات ۱۷ تا ۲۸ آبان‌ماه در هشت وزن و در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. ۵۸ کشور نیز برای شرکت در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند.

[divider]

معرفی تیم‌های برتر مسابقات پاهویوت خوزستان

امید توحیدی‌نیا، مسؤل سبک پاهویوت هیات ورزش‌های رزمی استان  اظهار کرد: این مسابقات دوم مهرماه با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده از شوشتر، اهواز، لالی، بهبهان، دزفول و اندیمشک به میزبانی شوشتر برگزار شد.2014-10-22_15-13-08

وی گفت: در پایان این مسابقات، اهواز به مقام قهرمانی دست یافت، شوشتر در مکان دوم قرار گرفت و بهبهان رده سوم را به دست آورد.

مسؤل سبک پاهویوت هیات ورزش‌های رزمی خوزستان درباره سطح مسابقات، بیان کرد: با وجود این‌که اولین دوره این مسابقات برگزار شد، استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت و رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی انجام شد. تیم‌های استان با قدرت ظاهر شدند و عملکرد مناسبی داشتند.

وی در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان استان خوزستان به مسابقات انتخابی تیم‌ملی اعزام خواهند شد.

https://hoorkhabar.ir/418686کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.