آخرین اخبار ورزش خوزستان

اسکوچیچ: برای جذب بازیکن در حال فکر کردن هستیم2014-10-25_16-58-41

دراگان اسکوچیچ  اظهار کرد: پس از بردی که مقابل ذوب آهن به دست آوردیم، فکر می‌کنم بازیکنانم به داشتن انگیزه کافی برای این که در صدر جدول خودشان را به رده‌های بالاتری بکشانند، آگاه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان فولاد تا چه اندازه به روال گذشته اش برگشته است؟ گفت: طبیعی است که تیم ما نسبت به گذشته روند جوانگرایی بسیاری را داشته است و به تبع این روند باعث می شود که تیم یک روند سینوسی را طی کند ولی آن چه مدنظر ما است، این است که این روند کمتر شود و یک روند رو به بالا را در ادامه کار داشته باشیم و من امیدوارم که به این صورت باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تقویت تیمش عنوان کرد: ما روی تقویت تیم و جذب بازیکن در حال فکر کردن هستیم و ان‌شاالله در نیم فصل درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ملوان، گفت: ملوان تیم و حریفی قابل احترام است و انتظار بازی بسیار خوبی را داریم. به هر حال یک بازی سخت پیش رو داریم و به حریف‌مان با احترام نگاه می کنیم.

[divider]

مکوندی: جام‌حذفی فرصت خوبی برای جوانان تیم است

بهروز مکوندی  در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، اظهارکرد: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ یک است و در بازی گذشته‌اش در جام حذفی توانسته است تیم خوب سپاهان را شکست دهد.2014-10-25_17-00-41

وی بیان‌کرد: تیم ما در شرایط خاصی قرار دارد و در حال حاضر حامد محمودی و محمود تیغ‌نورد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و به این بازی هم نمی‌رسند. چراغی و حدادی هم که بازیکنان مصدوم‌مان بودند، مصدومیت‌شان برطرف شده است و به تازگی تمرینات‌شان را با تیم آغاز کرده‌اند ولی هنوز به آمادگی صد درصدی نرسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: جام حذفی برای ما فرصت خوبی است تا بتوانیم از بازیکنان جوان تیم‌مان که تجربه لیگ برتر را ندارند، استفاده کنیم. خوشبختانه بازیکنان جوان‌مان در دیدار گذشته‌مان در جام حذفی خوب کار کردند. امیدوارم بازیکنان جوان‌مان خودشان را با بازیکنان با تجربه‌ترمان هماهنگ کنند تا در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز بتوانیم در صورت نیاز از آن‌ها استفاده مثبت داشته باشیم.

وی درباره تیم گل‌گهر سیرجان، عنوان‌کرد: این تیم دو سال پیش در لیگ دسته یک کشور، تیم ما را شکست داد و مانع از عدم صعود و حضور ما در مرحله پلی‌آف برای رسیدن به لیگ برتر شد. گل‌گهر سابقه خوبی در لیگ یک کشور دارد و مربی آن همیشه از بازیکنان جوان و باتجربه استفاده کرده و نتایج خوبی را هم به دست آورده است. در کل حریف‌مان خوب و قدر است.

مکوندی در ادامه درباره نظر ویسی درخصوص دیدار داربی استان که به گفته او این دیدار به بازی محلات شباهت داشت، گفت: نظر ویسی محترم است و شاید این گفته در خصوص تیم خودشان باشد. من از کار تیم خودم راضی هستم و تیمم خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم.

وی افزود: ما رفته بودیم که بتوانیم از تیم خوب استقلال خوزستان، نتیجه بگیریم. استقلال در دیدارهایی که داشته است یکی از تیم‌های برتر زمین بوده و قوی بازی کرده است ولی نتایج لازم را به دست نیاورده است. به هر حال تغییر نگاه تیم ما تا این‌ جا مثبت بوده است و در بازی با استقلال خوزستان هم خوب کار کردیم، هرچند در زدن ضربات پایانی خوب نبودیم. به نظر من علت بد بازی کردن یک تیم می‌تواند خوب بازی کردن تیم مقابل هم باشد. در کل از تیم خودم راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره گذاشتن فرزاد محمدی در اختیار باشگاه به دلیل حرکتی که پس از بازی با استقلال خوزستان در رختکن داشت، عنوان‌کرد: پس از این بازی، محمدی در رختکن واکنش و حرکتی را از خود نشان داد که باعث شد من او را به خاطر بررسی حرکتی که داشت در اختیار باشگاه بگذارم. او سرمایه باشگاه است و او و هر بازیکن دیگری که حرکتی را انجام دهد و تخلف کند، باتوجه به این‌که اولویتم انضباط تیمی، تیم و بعد نفر است، در اختیار باشگاه قرار داده می‌شود. باشگاه هم کمیته انضباطی دارد و موضوع را بررسی می‌کند و اگر محمدی مقصر باشد با او برخورد و درباره او تصمیم‌گیری می‌کند. آن‌چه برای من مهم است، سربلندی تیمم است.

وی افزود: به هر حال محمدی پس از بازی با استقلال ناراحت بود و حرکت و واکنشی در رختکن داشت که من فکر کردم این رفتار او به خاطر برخورد با بازیکنی در زمین بوده است که متوجه شدم به این صورت نبوده است؛ بنابراین او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کردم تا توضیحات لازم را بدهد. به هر حال باشگاه در مورد هر تخلفی تصمیم‌گیری می‌کند.

[divider]

ناظم‌الشریعه: در دیدار با ماهان تندیس حق‌مان برد بود/خارج از خانه راحت‌تر بازی می‌کنیم2014-10-25_17-04-51

سیدمحمد ناظم‌الشریعه  اظهارکرد: تیم ما در نیمه اول با حساب ۲ بر صفر از حریف پیش بود و تاکتیک‌مان هم خوب بود. به بازیکنان‌مان هم گفته بودیم که باتوجه به این‌که پیش‌بینی می‌شود، سه هزار تماشاگر به سالن بیاید باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورید به خوبی استفاده کنید. بازیکنان‌مان خیلی خوب تاکتیک‌ مدنظرمان را انجام دادند و کاری را که خوب انجام ندادند، زدن ضربات پایانی بود. ما به جای این‌که در این نیمه ۲ بر صفر از حریف پیش بیافتیم، می‌توانستیم ۴ یا ۵ بر صفر از حریف پیش باشیم.

وی بیان‌کرد: به هر حال در نیمه اول متاسفانه فقط توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و در نیمه دوم شرایط با توجه به آن تعداد تماشاگری که به سالن آمده بود، متفاوت شد و یک گل دریافت کردیم. ما بازهم تا یک دقیقه پایانی بازی با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بودیم تا این‌که گل تساوی را دریافت کردیم. با این وجود بازیکنانم خیلی خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ارزیابی‌اش از تیم ماهان تندیس قم، گفت: حریف‌مان تیم جوانی است و بازیکنان تیم‌ملی امید هم در این تیم هستند. این تیم بیشتر براساس تکنیک، برنامه‌ریزی می‌کند. ماهان تندیس تیم خوب و صدرنشین جدول است و هیچ تیمی به آسانی نمی‌تواند در قم از آن نتیجه بگیرد ولی خدا را شکر ما توانستیم یک امتیاز به دست آوریم. حق ما در این دیدار پیروزی بود و از بازیکنانم راضی هستم.

وی عنوان‌کرد: سه هزار تماشاگر از نیم ساعت قبل از بازی تا پایان مسابقه، تیم ماهان تندیس را تشویق می‌کردند که این کار ما را خیلی سخت‌تر کرده بود. ما طی هفته گذشته روی تمرکز بازیکنان و مسایل تکنیکی کار کرده بودیم و تقریبا هم، کارمان خوب بود و نتیجه هم داد. البته در بازی شرایطی به وجود می‌آید و اشتباهاتی رخ می‌دهد. به هر حال بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند.

ناظم‌الشریعه بیان‌کرد: اگر این روند را داشته باشیم که در خانه به پیروزی برسیم و در خارج از خانه به تساوی دست پیدا کنیم، مطمئن باشید که خیلی سریع به صدر جدول نزدیک می‌شویم. تیم ما در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و اگر در بازی با ماهان تندیس به پیروزی رسیده بودیم، اکنون در جایگاه چهارم بودیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل پایاسازه تبریز در اهواز، خاطرنشان‌کرد: این هفته کار سختی داریم، چرا که تیم‌های تبریزی بیشتر براساس فیزیک بسته می‌شوند. همیشه بازی های ما در اهواز سخت‌تر است، چرا که تیم‌ها با دفاعی بسته روبه‌روی ما بازی می‌کنند و کارمان سخت می‌شود. تیم ما در خارج از خانه راحت‌تر بازی می‌کند و گل هم می‌زنیم.

[divider]

اخلاقی: سالن کشتی اندیمشک گنجایش تمام علاقه‌مندان را ندارد

حبیب‌الله اخلاقی  در ابتدا درباره مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی اظهار کرد: کشورهای آسیایی، بازی‌های آسیایی برای شان از مسابقات جهانی مهم‌تر و حساس تر است و به همین دلیل رقبای آسیایی ما در پیکارهای جهانی که ۱۵، ۱۶ روز پیش از مسابقات آسیایی بود، شرکت نکرده بودند.2014-10-25_17-06-33

وی بیان کرد: متاسفانه مسابقات جهانی به اندازه رقابت های آسیایی پوشش داده نمی شود که مردم ببینند در مسابقات جهانی هم چه اجحاف هایی در حق ورزشکاران می شود. در مسابقات جهانی متاسفانه یک ناداوری باعث شد که نتوانم مدال مورد نظرم را به دست آورم و به همین دلیل یک ناراحتی از این رقابت ها داشتم و خدا کمکم کرد تا در یک فاصله خیلی کم، در مسابقات آسیایی که به گونه‌ای برای کشورمان از حساسیت بالایی برخوردار است، توانستم روسفید خارج شوم و تا حدودی آن شکست و ناداوری را فراموش کنم و ان‌شاالله بتوانم برای رقابت های آینده آماده شوم.

این ملی پوش کشتی فرنگی درباره ناداوری ها، ادامه داد: با توجه به این که ناداوری ها بسیار تکرار شده است و ورزشکاران ما در رسانه ها گفته اند حق ما را خورده اند، این موضوع به صورت یک موضوع کلیشه ای درآمده است اما واقعا این مساله وجود دارد. مسابقات آسیایی پوشش رسانه ای داده می شود و مردم ما می بینند که به چه صورت حق خوری می شود. ورزشکاران ما واقعا کار سختی دارند. چند سال است که ورزش می کنیم و از زندگی مان می گذریم و تلاش می کنیم اما در مسابقات بین المللی به این صورت برخورد می شود.

اخلاقی در ادامه با تشکر از سیدحسین مرعشیان، رییس هیات کشتی خوزستان گفت: جا دارد از مرعشیان که تحصیلکرده و قهرمان این رشته بوده است و همچنین مربیان مان، برادران اسفندیاری‌فر تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به این‌که اندیمشک کشتی‌گیران بسیاری به خوزستان و کشور معرفی کرده است ولی به وضعیت کشتی آن رسیدگی نمی شود؟ عنوان کرد: در شهرستان جویبار که شاید نصف شهرستان اندیمشک هم نیست، خانه کشتی ای خوب و در اندازه مطلوب وجود دارد ولی در باشگاه ما در اندیمشک دو تشک کشتی پهن شده است که این سالن هم برق، کولر و آبسردکن مناسبی ندارد.

این ملی‌پوش اندیمشکی افزود: من معتقدم در همان محیط و نه در مکان دیگر می توان یک سالن با یک فضا و امکانات بیشتر تدارک دیده شود. بعد از هر مسابقه ای سیل عظیمی از نوجوانان و جوانان به سمت کشتی می آیند در حالی که آن سالن گنجایش این استقبال را ندارد.

وی در پایان درباره مراسم تجلیل از قهرمانان که هفته گذشته در استانداری خوزستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: من این مراسم را به فال نیک می گیرم. سه ماه پیش نیز چنین مراسمی برگزار شد. وقتی ما در چنین مراسمی می‌توانیم استاندار و معاون وی را ببینیم و مشکلات اشتغال و مالی‌مان را مطرح کنیم، واقعا جای تقدیر دارد.

[divider]

نایب‌قهرمانی تیم وزنه‌برداری حفاری در هفته دوم لیگ برتر کشور2014-10-21_14-28-07

در پایان هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور که طی روزهای یکم و دوم آبان ماه در اصفهان برگزار شد، تیم ذوب آهن با ۵۳.۸۷ امتیاز در صدر ایستاد و ملی حفاری با ۵۳.۶۱ امتیاز عنوان دوم را ازآن خود کرد. پس از این دو تیم، نیروی زمینی با ۵۰.۶۵ امتیاز سوم شد و تیم های عقاب نیروی هوایی، پدافند هوایی و مناطق نفت خیز جنوب نیز به ترتیب با ۴۶.۷۳، ۴۴.۴۷ و ۴۲.۵۶ امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

نتایج وزنه‌برداران ملی‌حفاری به شرح زیر است:

* ۵۶ کیلوگرم

حسن گل پرور (ملی حفاری): یکضرب ۱۱۱، دوضرب ۱۲۸، مجموع ۲۳۹ نایب‌قهرمان

* ۶۲ کیلوگرم

میثم فیروزی (ملی حفاری): یکضرب ۱۲۶، دوضرب ۱۵۱، مجموع ۲۷۷ قهرمان

* ۶۹ کیلوگرم

سجاد بهروزی (ملی حفاری): یکضرب ۱۴۵، دوضرب ۱۸۱، مجموع ۳۲۶ قهرمان

* ۷۷ کیلوگرم

شاهو جوانمردی (ملی حفاری): یکضرب ۱۵۵، دوضرب ۱۸۱، مجموع ۳۳۶ سوم

* ۸۵ کیلوگرم

کیانوش رستمی (ملی حفاری): یکضرب ۱۷۰، دوضرب ۲۰۵، مجموع ۳۷۵ قهرمان

* ۹۴ کیلوگرم

میثم محبی (ملی حفاری): یکضرب ۱۷۸، دوضرب ۲۱۴، مجموع ۳۹۲ قهرمان

نیما آقایی (ملی حفاری): یکضرب ۱۷۹، دوضرب ۲۰۹، مجموع ۳۸۸ نایب‌قهرمان

* ۱۰۵ کیلوگرم

محسن بهرام‌زاده (ملی حفاری): یکضرب ۱۸۷، دوضرب ۲۱۶ کیلوگرم، مجموع ۴۰۳ سوم

همچنین رده‌بندی کلی لیگ وزنه‌برداری به شرح زیر است:

۱.ذوب آهن اصفهان: ۱۰۸.۱۸

  1. ملی‌حفاری: ۱۰۴.۸۴
  2. نیروی زمینی:۹۷.۷۲
  3. عقاب نیروی هوایی:۹۴.۴
  4. پدافند هوایی:۸۸.۸۴
  5. مناطق نفت خیز جنوب: ۸۸.۰۵

[divider]

۲ نقره و ۲ برنز دو و میدانی‌کاران خوزستانی در کشور 2014-10-25_17-09-34

سعید پویا، مربی – سرپرست تیم دو و میدانی استان اظهار کرد: این مسابقات یکم آبان‌ماه در تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: خوزستان توسط سیداسماعیل موسوی و عباس کلانتری به ترتیب در ماده‌های ۸۰۰ متر و پرتاب نیزه رده سنی نوجوانان به مدال نقره رسید. در ماده دو ۴۰۰ متر رده سنی نوجوانان و جوانان نیز توسط مجتبی غرباویان و ولید بچیه به دو مدال برنز رسیدیم.

مربی – سرپرست تیم دو و میدانی خوزستان گفت: ما با هفت ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بودیم که این چهار دو و میدانی‌کار استان به همراه مصطفی فروزش دیگر دونده استان در ماده ۴۰۰ متر به اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دو و میدانی‌کاران استان در این مسابقات عنوان کرد: این مدال آوری حاصل زحمات مربیان استان ازجمله علی‌اکبر برزگر، مهدی رسالت‌زاده و مسعود پورشریف که در رده های سنی نوجوانان و جوانان واقعا استعدادپرور هستند، است.

پویا بیان کرد: خوزستان در رده سنی پایه بسیار خوب کار می کند و مسابقات استعدادیابی بسیاری را هم برگزار کرده است. استان خوزستان روزهای خوبش را سپری می‌کند. هیات استان نیز در نظر دارد با برگزاری مسابقات متعدد و لیگ دو و میدانی استان به روند رو به رشد در استعدادیابی رده‌های سنی پایه ادامه دهد.

[divider]

پایان مرحله دوم لیگ نجات غریق بانوان خوزستان2014-10-22_15-10-15

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان  اظهار کرد: این مسابقات دوم آبان ماه در استخر کارگر اهواز در رده های سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال برگزار شد.

وی بیان کرد: در ماده ۱۰۰ متر با مانع و رده سنی زیر ۳۰ سال سعاد عساکره، سنا بطانی و سعاد سیاحی به ترتیب از نفت اهواز، آبادان و نفت اهواز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. در ماده ۵۰ متر حمل آدمک همین رده سنی نیز نیلوفر یوسفی از آبادان قهرمان شد، سعاد عساکره از نفت اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و مرضیه معینی از ماهشهر سوم شد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان ادامه داد: در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین غواصی همین رده سنی مرضیه معینی، فروغ مختاری و سعاد سیاحی به ترتیب از ماهشهر، آبادان، و نفت اهواز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. در دوی انفرادی این رده سنی نیز نسترن بطانی از آبادان اول شد و سعاد سیاحی و سعاد عساکره هر دو از نفت اهواز دوم و سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: در دوی امدادی همین رده سنی نیز تیم آبادان به قهرمانی رسید، کارگر اهواز نایب قهرمان شد و نفت اهواز مکان سوم را به دست آورد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: درمجموع بخش تیمی همین رده سنی تیم های ماهشهر، آبادان و نفت اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

حاجیان به نفرات برتر ماده های رده سنی بالای ۳۰ سال اشاره کرد و گفت: در ماده ۱۰۰ متر با مانع مونا عساکره از آبادان در مکان اول ایستاد، غزال خدادادی از نفت اهواز دوم شد و نگاه باندو از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. در ماده ۵۰ متر حمل آدمک غزال خدادادی، مونا عساکره و بهناز سیاحی به ترتیب از نفت اهواز، آبادان و راشا جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین غواصی طاهره حیادری از خرمشهر قهرمان شد. غزال خدادادی از نفت اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و نگاه باندو از آبادان سوم شد. در دوی انفرادی معصومه ابوالحسنی، محبوبه نصری‌زاده و غزال خدادادی به ترتیب از تیم‌های کارگر اهواز، ماهشهر و نفت اهواز اول تا سوم شدند. در دوی امدادی نیز تیم های نفت اهواز، آبادان و ماهشهر مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حاجیان بیان کرد: درمجموع بخش تیمی مسابقات این رده سنی نیز نفت اهواز، آبادان و خرمشهر به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان با بیان اینکه تا پایان مرحله دوم لیگ تیم های آبادان، نفت اهواز و ماهشهر در جایگاه های اول تا سوم قرار دارند، گفت: با توجه به اینکه در هیچ استان کشور چنین لیگی برگزار نمی شود و در خوزستان نیز در گذشته چنین لیگی را نداشته ایم، این لیگ می تواند به نجات غریق استان و بهتر شدن وضعیت مان در کشور کمک کند.

[divider]

شناخت تیم‌های برتر مسابقات کیوکوشین‌کاراته خوزستان 2014-10-22_15-12-01

محمد سرکوهکی، دبیر هیات کاراته استان  اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (دوم مهرماه) در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مسجدسلیمان انجام شد.

وی بیان کرد: در پایان این پیکارها نفت مسجدسلیمان با ۸۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، گتوند با ۴۲ امتیاز دوم شد و نفت اهواز نیز با ۲۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته خوزستان درباره سطح مسابقات، گفت: با وجود این که در فصل مدارس قرار داریم، استقبال از این مسابقات بسیار خوب بود، سطح آن مطلوب و از کیفیت خوبی برخوردار بود و مشکل خاصی تا پایان مسابقات پیش نیامد.

وی بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به عنوان نمایندگان استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

[divider]

قضاوت ۶ داور خوزستانی در مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور2014-10-25_17-16-47

مجید شیرین‌کار، عماد شقاقی، علی دشت‌بزرگ، محمدعقیل مرشدی، سهراب منصوری و کورش حسین‌زاده از خوزستان با تایید فدراسیون در این مسابقات قضاوت می‌کنند.

مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور پانزدهم آبان‌ماه به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد.


https://hoorkhabar.ir/415312کپی شد!
134
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.