همایش متمسکین به ثقلین شوشتر برگزار شد

با حضور گسترده هیئت‌های مذهبی و هیئت‌امنای مساجد شوشتر همایش متمسکین به ثقلین این شهرستان در فضایی معنوی برگزار شد.

ظهر امروز هفتمین دوره از همایش متمسکین به ثقلین شوشتر با حضور گسترده مردم، هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی در سالن فرهنگ شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این همایش در هفتمین دوره خود میزبان سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، علی هاتف جانشین قرارگاه ابوالفضل، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده امام‌جمعه موقت اهواز و مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک رئیس سازمان تبلیغات خوزستان و… بود.

در این همایش بر برگزاری صحیح عزاداری‌های محرم تاکید کرد و شاخص‌های عزاداری‌های صحیح و شایسته از دیدگاه اهل‌بیت معرفی شد تا در ایام محرم در این زمینه از سوی هیئت‌های مذهبی اقدام شود.

بر این اساس، حضور پیر غلامان، شعرا، مداحان و خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم بسیار چشمگیر بود و به این دلیل معنویت خاصی در محل برگزاری همایش حکم‌فرما بود.

مداحی مداحان باسابقه و حضور شعرای اهل‌بیت در این همایش باعث شده بود که کمتر کسی در مصائب امام حسین(ع) اشک غم از دیدگان جاری نکند.

رئیس شورای هماهنگی هیئت های مذهبی شهرستان شوشتر در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: این همایش همه ساله به منظور هماهنگی هیئت‌های مذهبی در شوشتر برگزار می‌شود.

مجتبی موزردزاده در ادامه گفت: در این همایش تلاش داریم تا شبهات روز را درباره هیئت‌های مذهبی و عزاداری امام حسین(ع) به سمع حاضران برسانیم و بر نحوه عزاداری صحیح که در شهرستان شوشتر سابقه زیادی دارد تاکید کنیم.

https://hoorkhabar.ir/410020کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.