آخرین اخبار ورزش خوزستان

ویسی: داربی خوزستان در حد محلات بود/کار کفاشیان شجاعانه‌ بود2014-10-22_15-08-44

عبدالله ویسی اظهارکرد: بازی روز گذشته ضعیف بود و انتظار مردم و خود ما این بود که شاهد یک دربی خوب و ناب خوزستانی باشیم ولی اصلا به این صورت نشد و هر دو تیم ضعیف کار کردند.

وی بیان‌کرد: انگیزه تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تیم ما بیشتر بود و تقریبا در نیمه اول بهتر از ما کار کرد ولی در کل هر دو تیم هر کدام دو موقعیت گلزنی داشتند و می‌توان گفت این بازی چیزی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این بازی چیز خاصی نداشت که بخواهم در مورد آن توضیح دهم و نمی‌دانم چرا دو تیم در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. این بازی نه تنها در حد لیگ برتر و داربی نبود، بلکه تاکنون بازی دوستانه اینقدر ضعیفی هم ندیده بودم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما اصلا خوب نبود و البته گاهی مواقع چنین شرایطی پیش می‌آید. به هر حال وقتی دو تیم خوب بازی نمی‌کنند، نمی‌توان در مورد آن دیدار حرفی زد و آدم شرمنده می‌شود. من از این بازی خیلی ناراضی هستم.

ویسی در ادامه درخصوص عدم پوشش مسابقات هفته دوازدهم از رسانه ملی، گفت: مردم حق دارند بازی‌ها را ببینند و آن‌ها باید برای صدا و سیما قابل احترام باشند. سری‌های گذشته هم به این صورت می‌شد ولی در نهایت دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها راه داده می‌شدند ولی این دفعه آقای کفاشیان روی حرفش ایستاد و مانع ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها شد و فکر می‌کنم کار درستی هم انجام داد.

وی افزود: من موافق این هستم که فدراسیون بتواند حقش را بگیرد و تنها راه نیز همین بود. من با عدم ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها و این‌که مردم بازی ها را نبینند، موافق نیستم ولی این‌که آقای کفاشیان روی حرفش ایستاد و تاکید داشت که حق فوتبال را بگیرد، به نظرم کار شجاعانه‌ای بود. مردم برای همه ما قابل احترام هستند ولی در این زمینه صدا و سیما هم باید حق فوتبال را بدهد. به هر حال باید این بحث جمع شود و خوب نیست.

وی در پایان درباره جذب حجت چهارمحالی و حضور میثم بائو در تمرینات این تیم، عنوان‌کرد: چهار محالی را جذب کردیم و در بازی این هفته‌مان در جام حذفی می‌توانیم از او استفاده کنیم. بائو هم در تمرینات‌مان حضور دارد و از نیم‌فصل به ترکیب تیم اضافه می‌شود. قصد داریم در نیم‌فصل نیز یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم تا ان‌شاالله شرایط‌مان بهتر شود. باتوجه به دیداری که روز گذشته انجام دادیم، به نظرم در تمام پست‌ها به بازیکن نیاز داریم.

[divider]

رقابت خوزستان در هفته سوم لیگ یک تیراندازی بانوان کشور2014-10-18_16-19-03

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار کرد: این هفته از مسابقات لیگ دوم آبان ماه در تهران برگزار می شود و نماینده استان به مصاف تیم بعثت تهران می رود.

وی بیان کرد: بانوان خوزستانی برای اولین بار است که در لیگ کشوری شرکت می‌کنند و با توجه به تجربه‌ای که دارند، به نظرم طی دو هفته گذشته که به یک پیروزی و یک شکست دست پیدا کرده اند، کارشان خوب بوده است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: تیم استان برای شرکت در این مرحله، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته است و به نظرم بتوانند تیم بعثت تهران را شکست دهند و با دست پر برگردند.

[divider]

لیگ نجات غریق بانوان خوزستان به مرحله دوم رسید2014-10-22_15-10-15

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان اظهار کرد: این لیگ طی چهار مرحله برگزار می شود که مرحله دوم آن قرار است دوم آبان ماه در استخر کارگر اهواز برگزار شود.

وی بیان کرد: در پایان مرحله اول این مسابقات، در رده سنی کمتر از ۳۰ سال تیم‌های آبادان، ماهشهر و نفت اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۳۰ سال تیم های ماهشهر، آبادان و نفت اهواز مکان های اول تا سوم را به دست آوردند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: تمام شهرستان‌ها حضورشان در این رقابت‌ها الزامی است و باید یک تیم در این مسابقات داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مرحله نخست لیگ در بهترین سطح برگزار شد و در حد مسابقات کشوری بود. ما در حالی لیگ نجات غریق را برگزار می کنیم که در هیچ استانی این لیگ برگزار نمی شود.

حاجیان عنوان کرد: ما برای بالا بردن سطح توانایی ناجیان غریق‌های استان و انگیزه آن ها، به برگزاری مسابقات توجه داریم. ما در نجات غریق و بخش بانوان ضعیف بوده ایم ولی با توجه به نفرات برتر و خوبی که جذب کرده ایم، می توانیم در آینده موفق تر عمل کنیم.

[divider]

برگزاری مسابقات کیوکوشین‌کاراته خوزستان2014-10-22_15-12-01

محمد سرکوهکی دبیر هیات کاراته استان،  اظهارکرد: این مسابقات دوم آبان ماه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

وی درباره پیش‌بینی خود از سطح این دوره از رقابت‌ها، گفت: با توجه به این‌که هیات مسجدسلیمان از هیات های نمونه ما است، میزبانی خوبی خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شود.

دبیر هیات کاراته خوزستان بیان کرد: نفرات برتر به مسابقات سبک‌های آزاد استان راه پیدا می کنند و نفرات برتر این مسابقات نیز به عنوان نمایندگان خوزستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

[divider]

اولین دوره مسابقات پاهویوت خوزستان برگزار می‌شود2014-10-22_15-13-08

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار کرد: اولین دوره این مسابقات دوم آبان ماه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور تیم‌های لالی، گتوند، دزفول، اندیمشک، شوشتر، اهواز و شوش به میزبانی شوشتر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش آمادگی ورزشکاران و نهادینه کردن این رشته در سطح استان دانست.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در توضیح این رشته، گفت: این رشته، سبکی تایلندی است و استایل آن بیشتر شبیه به موی‌تای یا تای‌بوکس است و اولین بار است که در استان این مسابقات را برگزار می‌کنیم.

[divider]

برپایی دوره مربیگری و داوری کیک‌بوکسینگ در اهواز2014-10-22_15-13-56

دوم آبان ماه در اهواز یک دوره مربیگری عملی کیک‌بوکسینگ WKA، داوری و آزمون فنی دان یک – کلاس ۳، با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقا سطح مربیان و داوران و افزایش تعداد آن‌ها به منظور گسترش این ورزش در سطح استان است.

[divider]

یک خوزستانی در تیم‌ملی جودو نوجوانان2014-10-22_15-14-33

کیوان مهدی زاده از استان خوزستان در این اردو که ۳۱ جودوکار به آن دعوت شده‌اند، شرکت می‌کند.

اردوی تیم‌ملی نوجوانان از یکم تا دهم آبان‌ماه در مجموعه ورزشی شهیدکبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

تیم‌ملی جودو نوجوانان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آمریکا آماده می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/406210کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.