آمادگی مجلس برای تصویب قانون در حمایت از آمران به معروف/ تصادفات در ذهن جامعه و مسئولان دغدغه است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد تا پیشنهاد قوه قضائیه و نیروی انتظامی را در حمایت از آمران به معروف تصویب کند.
علی لاریجانی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در طرح نوروزی پلیس امکانات فنی خوبی را بکار گرفت و با متخلفان نیز برخورد شد ضمن اینکه قانون جدید که مجلس به تصویب رسانده، اثرش را گذاشته است.

وی ادامه داد: کاهش ۲۰ درصدی تلفات در سال جاری امکان پذیر است که رکن اول آن قانون و رکن دوم نیز رسانه ها و توجه به اقدامات فرهنگی است. خوشبختانه همیشه در مجلس نگاه به نیروی انتظامی مثبت بوده است و هر کجا قانون دچار نقص باشد مجلس وارد این موضوع می شود به صورتی که هم اکنون به درخواست نیروی انتظامی اصلاحات مختصری در کمیسیون شوراها روی قانون راهنمایی و رانندگی در حال انجام است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر آمران به معروف نیاز به حمایت داشته باشند مجلس این آمادگی را دارد که با پیشنهادهای قوه قضائیه و نیروی انتظامی قانون حمایت از آنها را تهیه و تصویب کند. اگر این دو ارگان پیشنهادی را به مجلس بدهند حتما ما آن را تصویب می کنیم.

وی بر لزوم اصلاح جاده ها تاکید کرد و گفت: خوشبختانه امروز مسئله تصادفات در ذهن جامعه و مسئولان دغدغه است. قوه مجریه هم می تواند با اصلاح جاده ها و استفاده از فاینانس ها برای گسترش راههای ریلی گام بردارد.

https://hoorkhabar.ir/4046کپی شد!
118
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.