آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری: هدف‌مان کم کردن فاصله با صدرنشین لیگ است2014-10-21_14-28-07

فراز رامهرمزی اظهار کرد: تیم مان هفت هشت روزی است که در اردو به سر می برد. تمرینات خوبی داشته ایم و تیم در وضعیت خوبی است.

وی بیان کرد: هفته دوم مسابقات لیگ برتر یکم و دوم آبان ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود و ان‌شاالله که بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم. در حال حاضر در اردویی که داریم، ملی‌پوشان‌مان را به دلیل این که در اردوی مسابقات جهانی هستند، در اختیار نداریم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت: بازیکنان‌مان رکوردهایی را که تاکنون در تمرینات به ثبت رسانده‌اند، خوب بوده است و وضعیت خوبی دارند. آن ها به حداکثر توانایی شان رسیده اند و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم و تلاش ما این است که بتوانیم این هفته فاصله امتیازی مان را با تیم ذوب آهن که در صدر جدول است، کم کنیم.

وی درباره حضور نواب نصیرشلال در این تیم، خاطر نشان کرد: طی صحبتی که با او داشتم، گفت که دیگر وزنه‌برداری را کنار گذاشته است و با توجه به این موضوع، خود به خود از تیم ما هم کنار رفت.

رامهرمزی در ادامه بیان کرد: در هفته اول لیگ، مسابقات به خوبی برگزار شد و مشکل خاصی وجود نداشت. سطح کیفی نیز خوب بود و رکورد وزنه‌برداران هم که سال به سال بالاتر می رود. در هفته اول مسابقات هم رکوردهای خوبی به ثبت رسید و مطمئنا این هفته هم به همین صورت خواهد بود.

[divider]

ناظم‌الشریعه پیش از مصاف با صدرنشین لیگ: می‌توانیم نتیجه بگیریم2014-10-21_14-39-35

سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: روز جمعه، دوم آبان‌ماه در قم به مصاف ماهان تندیس قم که تیم صدرنشین لیگ است، می رویم. این تیم تا این جای مسابقات شکست نخورده است و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. حریف بیشتر کار تکنیکی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: ما اگر بتوانیم بر تماشاگران آن جا غلبه کنیم و بازیکنانم در شرایطی قرار بگیرند که بتوانند خونسردی‌شان را حفظ کنند، می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم. به هر حال این دو مورد در قم برای ما تعیین‌کننده هستند و اگر در بازی بتوانیم تاکتیک‌مان را غلبه کنیم، می توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: شرایط‌مان خوب است و بازیکنانم از نظر روحی خیلی بهتر شده اند و کم‌کم به شرایط مطلوب بدنی هم می رسند. تمام بازیکنان تیم ما یکنواخت هستند و وقتی یک تیم یکنواخت باشد، شرایط بهتر است. در کل تمام تلاش مان را می کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در ادامه با بیان این‌که سطح لیگ برتر تا این جای مسابقات خیلی خوب بوده است، عنوان کرد: هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و این یعنی لیگ پویا است. امسال بازیکنان بین تیم‌ها پخش شده اند که این خیلی خوب است. امسال تمام تیم ها کار کرده اند و شرایط تیم ها به هم نزدیک است.

ناظم‌الشریعه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی تیم برطرف شده است؟ گفت: مسوولان باشگاه زحمت کشیدند و هفته گذشته مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردند و بازیکنان از این نظر راحت شده اند.

[divider]

کسب ۳ مدال رنگارنگ توسط خوزستانی‌ها در پیکارهای پارآسیایی2014-10-19_19-02-58

در رشته جودو نابینایان و کم‌بینایان، محمدعلی شنانی به مدال نقره دست یافت و در همین رشته سیدامید نوری‌جعفری در وزن ۸۱ – کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

همچنین در رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان، مهناز امینی در کلاس F57 پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۷.۹۲ به مقام قهرمانی رسید.

[divider]

برگزاری مسابقات خانوادگی تنیس‌روی‌میز بانوان خوزستان2014-10-15_14-48-59

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهار کرد: این مسابقات دوم آبان ماه در سالن انقلاب مجموعه ورزشی تختی اهواز در بخش بانوان برگزار خواهد شد که خانواده‌ها می‌توانند به صورت تیمی در این مسابقات شرکت کنند.

وی درباره هدف از برگزاری مسابقات خانوادگی تنیس روی میز، گفت: این مسابقات در سراسر کشور با حضور خانواده‌هایی که تنیس روی میز بازی می‌کنند، انجام می‌شود و هدف از برگزاری آن، ایجاد شادی و نشاط در بین آن‌ها و روی آوردن به ورزش تنیس روی میز است.

[divider]

حضور دوچرخه‌سوار خوزستانی در مسابقات پیشکسوتان کشور2014-10-21_14-42-34

محمد‌علی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان  اظهار کرد: این مسابقات از سی‌ام مهرماه تا سوم آبان‌‌ماه در بخش تایم‌تریل انفرادی و استقامت به میزبانی تهران برگزار می‌شود که صمد برهانی نماینده خوزستان در این مسابقات است.

وی‌ بیان کرد: این دوچرخه‌سوار دارنده یک مدال طلا و یک نشان نقره در دوره گذشته مسابقات است و برای حضور در این رقابت‌ها آمادگی کامل دارد و شانس کسب مدال طلا می‌باشد. امیدوارم بتواند مانند گذشته به مدال‌آوری خود ادامه دهد.

[divider]

اعزام ۵ بدمینتون‌باز خوزستانی به رنکینگ کشوری 2014-10-21_14-43-43

مرحله دوم این مسابقات از چهارم آبان ماه به مدت چهار روز در کرمانشاه برگزار می‌شود که از خوزستان عباس زورمند، بهروز ده‌باشی، مجتبی خدری، احسان خالص و سجاد مردانی‌پور در دو بخش انفرادی و دو نفره به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که در پایان نفرات برتر به تیم‌ملی دعوت  می‌شوند.

https://hoorkhabar.ir/401908کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.