سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: کسر امتیاز و مطرح شدن عدم حضور ما در لیگ برتر شبهه‌برانگیز است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نسبت به کسر امتیاز و هم چنین مطرح شدن این موضوع که اگر این تیم لیگ برتری شود، نمی تواند در لیگ حضور داشته باشد، ابراز گله مندی کرد و گفت: این مسایل کمی شبهه برانگیز است.

بهروز مکوندی  اظهار کرد: متاسفانه داستان کسر یک امتیاز به ۲۶ آبان ماه زمان بازی تیم ما با پارسه تهران در مسجدسلیمان مربوط می شود که البته باشگاه هم در تاریخ ۲۳ آذرماه با پرداخت فیش ۲۰۰ هزار تومانی حق اعتراض، مدارک لازم را در این زمینه آماده و به فدراسیون ارسال کرد، ولی هیچ جوابی مبنی بر این که اعتراض باشگاه وارد است یا خیر، داده نشد.

وی بیان کرد: در تاریخ ۲۸ اسفندماه بهروان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که از تیم های نفت مسجدسلیمان، یاسوج و گچساران امتیاز کسر شده است. به هرحال پس از گذشت چهار ماه و یک روز قبل از تعطیلات این امتیاز از تیم ما کسر شد و باشگاه مجددا مدارک را به فدراسیون ارسال و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد. البته هنوز جوابی داده نشده است و من امیدوارم فدراسیون تا قبل از دیدار ما در هفته پایایی که ۱۹ فروردین ماه است، جواب باشگاه را بدهد.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هیچ جای دنیا هم به این صورت نیست که بابت اعتراض تماشاگر امتیاز کسر شود، بلکه کسر امتیاز مربوط به تیم هایی می شود که مشکلات مالی دارند اما در کشور ما این گونه است که به واسطه اعتراض تماشاگر، از تیم ها امتیاز کسر می شود.

وی ادامه داد: من فکر نمی کنم اعتراض تماشاگر در ورزشگاه به باشگاه مربوط شود، چرا که باشگاه مسوول حفظ امنیت نیست و این که در کشور ما باشگاه ها را ملزم می کنند که مسوول این کار باشند و نگذارند تماشاگران ‌شان اعتراض کنند، کمی غیر اصولی است.

مکوندی بیان کرد: به هر حال تماشاگر به ورزشگاه می آید و اعتراض می کند و حتی اگر اعتراضش نادرست هم باشد باشگاه مسوول آن نیست، چرا که ما در کشورمان تماشاگر ثبت نام شده نداریم و نمی توانیم بگوییم فلان تماشاگر عضو فلان باشگاه است. پس هر کسی می تواند در ورزشگاه عملی را انجام دهد و بعد هم آن اقدام را به آن باشگاه نسبت بدهند. در هر صورت به دلیل این که بازی ما با پارسه در شهر مسجدسلیمان برگزار شد، عمل تماشاگر به ما نسبت داده شد.

وی افزود: به نظر من باید در این زمینه تجدیدنظر شود و فکر کنند که به چه صورت می توان امنیت ورزشگاه ها را تامین کرد تا اگر اتفاقی رخ داد آن مسایل را به یک باشگاه نسبت ندهند، چرا که ممکن است با کسر امتیاز زحمات یک تیم هدر برود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از چند هفته پیش هم از طرف فدراسیون این موضوع که اگر مسجدسلیمان لیگ برتری شود، نمی تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد، مطرح می شود و پس از آن هم که از تیم ما امتیاز کسر کردند، که به نظرم این مسایل کمی شبهه برانگیز است و نمی دانم چرا روی تیم ما دست گذاشته اند. می گذاشتند ابتدا تیم ما لیگ برتری می شد و بعد این موضوع را مطرح می کردند.

وی عنوان کرد: البته پس از آن هم تاج گفت که اگر مسجدسلیمان لیگ برتری شود و شرایط لازم را نداشته باشد می تواند ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان شهر دوم خود معرفی کند و تا مهیا شدن شرایطش، در این ورزشگاه بازی کند.

مکوندی ادامه داد: به هرحال از نظر اصولی باید زمانی که قهرمانی ما تثبیت شد آقایان قبل از آغاز لیگ برتر به مسجدسلیمان تشریف بیاورند و سپس به ما اعلام کنند که شما برای شرکت در لیگ برتر به این امکانات نیاز دارید و اگر ما آن امکانات را مهیا نکردیم، بعد حق میزبانی را از ما سلب کنند، نه این که اکنون این مسایل را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: در هر صورت این که ما هنوز به لیگ برتر صعود نکرده ایم و از نظر روانی جوی را به وجود می آورند که این موضوع روی تیم ما و مردم شهرمان تاثیر منفی گذاشته است، شبهه برانگیز است و ما نسبت به این موضوع گله مند هستیم. امیدوارم از مطرح کردن این مسایل نیت خاصی نداشته باشند، هرچند که باور آن سخت است. به هرحال مسوولان باشگاه ما پیگیر این کسر امتیاز هستند و باید دید که فدراسیون پیش از آخرین دیدار ما جواب اعتراض مان را می دهد یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط آمادگی تیمش پیش از بازی با آلومینیوم گفت: مشکل خاصی نداریم و در حال حاضر هم با تیم های تعقیب کننده مان دو امتیاز فاصله داریم، ولی با کسر امتیاز، ما باید در این بازی حتما به پیروزی برسیم، چرا که تساوی شرایطی را به وجود می آورد که کار به تفاضل گل کشیده می شود و نمی توان روی این موضوع حساب کرد زیرا پیکان با تیم انتهای جدول بازی دارد که سقوط کرده است.

وی بیان کرد: به هرحال نگاه ما به پیروزی است و تمام تلاش مان را هم برای رسیدن به این مهم انجام می دهیم و باید دید که خواست خدا هم چه می باشد. امیدوارم مقابل آلومینیوم به آن چه تیم و مردم شهرمان استحقاقش را دارند برسیم تا هم پاسخگوی زحمات مردم باشیم و هم این که پاسخی به اتفاقاتی که برای ما به وجود آوردند، داده باشیم. اگر در این بازی پیروز شویم با اختلاف امتیاز قهرمان می شویم.

https://hoorkhabar.ir/4002کپی شد!
119
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.