آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق‌نفت‌خیز: هدف‌مان احیای بازیکنان خوزستانی است2014-10-20_18-47-52

محمدرضا کاظمی‌نژاد  اظهارکرد: تیم‌مان برای شرکت در هفته دوم لیگ برتر کشور آماده است و ما با تیمی که بازیکنان آن از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان و بومی است، در این پیکارها شرکت می‌کنیم.

وی بیان‌کرد: ترکیب تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهد و این کار در این راستا بوده است که نوجوانان و جوانان استان هرز نروند و برای ادامه کار در این رشته انگیزه داشته باشند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: هفته اول مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بازیکنان ما نیز در حد توان و سن‌شان کار کردند و از آن‌ها راضی هستم و این بازیکنان می‌توانند در آینده از قهرمانان این رشته باشند.

وی خاطرنشان‌کرد: اولویت ما از شرکت در این رقابت‌ها استعدادیابی و پرورش بازیکنان و احیای بازیکنان جوان و بومی استان است و این برای ما خیلی مهم است. کسب جایگاه نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد. در کل پرورش نیروهای نخبه در سطح مناطق نفت خیز جنوب از اهداف ابتدایی ما است.

کاظمی‌نژاد در ادامه عنوان‌کرد: مطمئنا هر چه از لیگ بگذرد، رقابت بین تیم‌ها  نیز خیلی بیشتر می‌شود و اکنون رقابت بین تیم‌های ملی‌حفاری و ذوب آهن است. تیم ما هم در جایگاه پنجم قرار دارد و وزنه‌برداران ما تلاش خود را می‌کنند و همان طور که گفتم استعدادیابی مدنظر ما است و سال‌های آینده می‌توان از نفرات ما در لیگ برتر کشور بهره‌برداری کرد.

[divider]

پایان مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در آبادان2014-10-12_17-46-05

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان  اظهار کرد: این مسابقات ۲۶ و ۲۷ مهرماه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم های مازندران، تهران و البرز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. خوزستان هم با کسب پنج نشان برنز در رده نهم ایستاد.

دبیر هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: در این مسابقات صادق شجاعی، رضا روحی اصفهانی، پوریا بسحاق، فردین اسکندری و حمید گلشنی به ترتیب در وزن های یک، پنج، شش، هفت و هشت از خوزستان به مدال برنز دست پیدا کردند. جام اخلاق هم به تیم خوزستان رسید.

وی با اشاره به میزبانی خوزستان پس از ۲۵ سال، گفت: میزبانی مان در آبادان خیلی خوب بود و تیم ها، داوران و مسوولان برگزاری نیز از میزبانی رضایت داشتند. برنامه‌ریزی خوبی برای این میزبانی صورت گرفت که جا دارد از کمک همکارانم در این زمینه تشکر کنم.

محمدزاده بیان کرد: خوزستان پس از ۲۵ سال میزبان این مسابقات شد و حساسیت خاصی برای ما داشت که بتوانیم این رقابت ها را به خوبی برگزار کنیم.

وی سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: بسیاری از ملی‌پوشان و قهرمانان جهان نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند و عملکرد تکواندوکاران استان ما نیز خوب بود. به هر حال کار در این رده های سنی با این سطح فنی دشوار است. نفرات برتر این مسابقات نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت می شوند.

[divider]

رقابت ۲ تیم خوزستانی در مرحله پایانی لیگ کشتی فرنگی کشور2014-10-12_17-49-01

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان اظهارکرد: مرحله سوم و نهایی لیگ، سی‌ام مهر تا دوم آبان‌ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: تا این جای مسابقات تیم جراحی پاستور اندیمشک با کسب ۱۹۰ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و شانس قهرمانی لیگ است. تیم نفت مسجدسلیمان هم باتوجه به این‌که در مرحله اول رقابت‌ها شرکت نکرده بود و فقط در مرحله دوم حضور داشت، اکنون با ۸۰ امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است و شانسی برای کسب مقام ندارد.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: این لیگ که تاکنون طی دو مرحله برگزار شده است و تیم‌های مختلفی در آن حضور دارند، علاوه بر شرکت کشتی‌گیران درجه یک، بستری برای شرکت کشتی‌گیران درجه دو و سه و محک آن‌ها نیز بوده است.

[divider]

برگزاری مسابقات چندجانبه پرس‌سینه خوزستان 2014-10-20_18-50-19

محمود ملحانی، رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام آغاجاری اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه، دوم آبان ماه به میزبانی آغاجاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که ۱۵ شهرستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: شهرستان‌هایی ازجمله آغاجاری، امیدیه، بهبهان، ماهشهر، رامهرمز، ایذه، دزفول، بندرامام، هندیجان، سوسنگرد، خرمشهر و آبادان در این رقابت ها حضور پیدا می‌کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آغاجاری با بیان این که این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، عنوان کرد: وضعیت رشته پرس‌سینه در استان و شهرستان آغاجاری بسیار خوب است.

[divider]

آغاز ثبت‌نام کلاس مربیگری درجه ۳ اسکیت سرعت2014-10-20_18-51-38

علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان  اظهار کرد: این کلاس از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان در مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کلاس از اکنون تا دهم آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به هیات استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز ثبت‌نام کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۶۳۰۱۴۸۴۳ (آقای ملک‌پور) تماس بگیرند.

دبیر هیات اسکیت خوزستان گفت: این کلاس به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در این کلاس باید دارای حداقل ۲۰ سال سن و حداقل مدرک دیپلم باشند. آقایان نیز باید دارای کارت پایان خدمت باشند.

[divider]

هافبک سابق فولاد در استقلال خوزستان 2014-10-20_18-54-13

باشگاه استقلال خوزستان پس از توافق با حجت چهارمحالی به عنوان بازیکن آزاد، روز گذشته (یکشنبه) قراردادی به مدت سه فصل منعقد کرد.

چهارمحالی سابقه بازی در تیم‌های فولادخوزستان و نفت آبادان را دارد.

https://hoorkhabar.ir/399124کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.