آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سعداوی: خیلی‌ها برای قهرمان نشدن فولاد تلاش می‌کنند!2014-10-18_16-27-32

نعیم سعداوی در ابتدا درخصوص شکست این تیم برابر پارسه تهران و حذف از جام حذفی اظهار کرد: در دیدار با پارسه بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خوزستان ظاهر نشدند. ما به ویژه در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در مقابل تیم حریف خیلی خوب و با انگیزه ظاهر شد و موقعیت های خوبی هم داشت و می توان گفت شرایط آن ها در این نیمه از ما بهتر بود. حریف توانست در این نیمه از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

وی افزود: در نیمه دوم شرایط تیم ما بهتر بود و موقعیت هایی را هم به دست آوردیم ولی در ادامه متاسفانه هر چه از روند بازی می گذشت و ما به گل نمی رسیدیم، شرایط برای مان سخت تر می شد و متاسفانه با یک گل بازی را واگذار کردیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به پنالتی ای که برای حریف گرفته شد، گفت: درباره پنالتی حرف و حدیث هایی هست و باید دید که نظر کارشناسان که بدون غرض نظرشان را می دهند، چه می باشد. در بازی با نفت مسجدسلیمان نیز دو پنالتی برای ما گرفته نشد و گل سالم مان هم مردود اعلام شد. به هر حال اشتباهات تاثیرگذار این شکلی کمی در روند کار ما تاثیر می گذارد.

وی بیان کرد: یک علامت بسیار بزرگ برای ما در خصوص عدم تعویق دیدارمان باقی مانده است و بسیار دوست داریم که فدراسیون و سازمان لیگ به آن پاسخ دهند که چطور می شود در حالی که سالیان زیادی است ارتباطات بسیار خوبی بین باشگاه فولاد و فدراسیون بوده و همیشه بهترین و بیشترین تعامل را باشگاه ما با فدراسیون داشته است، درخواستی برای تعویق بازی مان می دهیم و پذیرفته نمی شود اما این درخواست برای برخی تیم ها پذیرفته می شود و خیلی دوست دارم در این زمینه جواب قانع کننده ای بگیریم.

وی ادامه داد: ما برای این دیدار دو ملی‌پوش‌مان را بدون حتی یک جلسه تمرین در اختیار داشتیم و یوسف وکیا هم که همراه با تیم‌ملی المپیک بود، دو روز قبل از بازی به ما ملحق شد. البته این موارد را نگفتم که باخت مان را توجیه کنم، چرا که ما در این مسابقه روز خوبی را سپری نکردیم و در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم و قدر این جام را آن طور که باید و شاید ندانستیم و می توان گفت خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کردیم، جامی که می توانستیم در آن حرفی برای گفتن داشته باشیم ولی متاسفانه به دلایلی که گفتم خداحافظی خیلی زودی با این جام داشتیم. اکنون باید تمرکزمان را روی بازی های حساس لیگ برتر بگذاریم و تلاش می کنیم خیلی سریع شرایط تیم مان را تغییر دهیم و امیدوار هستیم در آینده با تقویت تیم مان، شرایط خوبی را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بازیکنان تیم تان دیدار با برخی تیم ها را دست کم می گیرند؟ گفت: تا اندازه ای این صحبت منطقی است ولی تمام تلاش کادر فنی این بود که نگاه و تفکر بازیکنان را احیانا نسبت به دست کم گرفتن برخی تیم ها با توجه به اسم و سوابق شان، کاملا از بین ببرد یا به حداقل برساند. البته ما در دیدار با پارسه به خاطر دست کم گرفتن تیم حریف شکست نخوردیم بلکه تیم پارسه از انگیزه لازم برخوردار بود. این جام می تواند جام شگفتی ها باشد. در کل شرایط سخت بود و بازیکنان ما واقعا حریف را دست کم نگرفتند و شاید مشکلات فنی هم بود و همگی این موارد دست به دست هم داد تا چنین اتفاقی رخ دهد. پرونده این بازی و این جام برای ما بسته شد و باید به فکر آینده بود و تمام تمرکزمان را روی بازی های آینده بگذاریم.

سعداوی درباره دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن عنوان کرد: عصر امروز تمرین بازپروری داریم و از روزهای آینده کارمان را برای بازی با ذوب آهن آغاز می کنیم. امیدوارم که بتوانیم از این دیدار دست پر برگردیم. هواداران حق دارند که نگران باشند، چرا که سطح توقع و انتظارات بالا رفته است و مسوولیت ما دوچندان شده است و باید تمام تلاش مان را به کار ببندیم تا این شرایط را تغییر دهیم.

[divider]

ویسی: عدم حضور من روی نیمکت نگران‌کننده نیست2014-10-18_16-11-21

عبدالله ویسی در ابتدا درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی در جام‌حذفی، اظهار کرد: دیدار مقابل فجر یکی از سخت‌ترین بازی‌های جام حذفی بود و فجر تیم بسیار خوبی است و ما به این تیم به عنوان یک تیم لیگ برتری نگاه می‌کردیم.

وی گفت: فجر تیم جان‌دار، جوان و با استخوانی بود و بازی سختی داشتیم و بازیکنانم این سختی را درک کردند و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم. از این‌که گام اول را خیلی خوب و محکم برداشتیم، خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عدم حضورش روی نیمکت در این بازی و دو دیدار آینده تیمش عنوان‌کرد: من برای بازی با فجر روی نیمکت نبودم ولی توانستم از بالا بهتر بازی را ببینم. البته همکارانم کنار خط بودند و کارشان را خیلی خوب انجام دادند و جای نگرانی نبود و نیست. به هر حال این شرایطی است که پیش آمده و باید با آن کنار بیاییم. در نبود من روی نیمکت علاوه بر همکارانم، بازیکنانم نیز درک خوبی داشتند و کارشان را خوب انجام دادند و از آن‌ها راضی هستم. برای دیدار با نفت مسجدسلیمان هم که روی نیمکت نیستم، نگران نیستم و می‌دانم بازیکنان و همکارانم کار خودشان را انجام می‌دهند.

وی درباره دیدار تیمش در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان، خاطرنشان‌کرد: بازی این هفته در لیگ برتر برای تیم ما و نفت مسجدسلیمان بسیار سخت است و اصلا می‌توان گفت که این بازی شش امتیازی است و هر تیمی که بتواند برنده این مسابقه شود، شرایطش در جدول بهتر می‌شود و از نظر روحی – روانی برای هفته‌های آینده می‌تواند برنامه‌ریزی و تمرکز بهتری داشته باشد. تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم برنده این مسابقه باشیم و سه امتیاز خانگی را به امتیازات‌مان اضافه کنیم.

ویسی بیان‌کرد: صد درصد این مسابقه حساسیت‌های خاصی دارد و در داربی‌ها تیم‌ها همیشه سعی می‌کنند برنده باشند و فرقی نمی‌کند آن تیم‌ها در جدول در چه جایگاهی باشند. تیم نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد در داربی استان نشان داد که شرایط جدول در نتیجه گرفتن تاثیر ندارد و تمرکز بازیکنان در روز مسابقه نشان می‌دهد که فاصله در جدول اصلا معنی ندارد، به ویژه در داربی‌ها که شرایط خیلی سخت است.

وی درباره تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر، گفت: ما تعطیل نبودیم، چرا که مسابقات جام حذفی را داشتیم. به هر حال اگر این همه تعطیلی نباشد، بهتر است. البته تاکنون برنامه‌ریزی خیلی خوب بوده است و امیدوارم در ادامه نیز به همین صورت باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره جذب میثم بائو نیز خاطرنشان‌کرد: با او مذاکراتی داشتیم و توافقات نیز حاصل شده است. البته قبلا هم در هفته‌های چهارم، پنجم لیگ با او به توافق رسیده بودیم و در تمرینات تیم‌مان هم شرکت کرده بود ولی متاسفانه به دلایلی نتوانستیم از او استفاده کنیم و قراردادش خود به خود فسخ شد. اکنون نیز توافقاتی حاصل شده است و در نیم‌فصل او را خواهیم داشت.

[divider]

مکوندی: مجبوریم به پیروزی فکر کنیم2014-10-18_16-14-57

بهروز مکوندی  در ابتدا درباره دیدار این تیم در جام‌حذفی و پیروزی مقابل نیروی زمینی، اظهارکرد: نیروی زمینی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است. ما در این دیدار چهار پنج بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و به همین دلیل سعی کردیم از بازیکنان جوانی که در اختیار داشتیم، استفاده کنیم تا هم میزان آمادگی‌شان برای دیدارهای آینده‌مان بالا برود و هم این‌که با مجموعه تیم به هماهنگی برسند.

وی ادامه‌داد: ما همچنین با تغییر پست برخی از بازیکنان‌مان، سعی کردیم این آمادگی را داشته باشیم تا اگر نتوانستیم بازیکن جذب کنیم یا بازیکنان مصدومان در ادامه نرسیدند، بتوانیم از این بازیکنان در پست‌های دیگر هم استفاده کنیم و خوشبختانه بازیکنانم مقابل نیروی زمینی بازی خوبی انجام دادند و توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که چند بازیکن‌مان جوان بودند و شاید برای اولین بار بود در چنین مسابقاتی شرکت می‌کردند و تجربه آن‌چنانی نداشتند، عملکردشان خوب بود و این برای ما جای امیدواری داشت. البته ما نیاز به کار بیشتری داریم. درست است ما در این مسابقه‌ی جام حذفی به پیروزی رسیدیم ولی نگاه‌مان به لیگ برتر است و به بازی‌های جام حذفی به عنوان هماهنگ کردن تیم نگاه می‌کنیم، البته نیم‌نگاهی هم به برد در بازی‌های جام حذفی داریم. امیدواریم به دلیل این‌که هر پیروزی می‌تواند از نظر روانی روی تیم‌مان تاثیر مثبت بگذارد، با برد از زمین خارج شویم.

وی در ادامه گفت: شرایط ما در لیگ خیلی بد است و تیم انتهای جدول هستیم و اگر نگاه‌مان به کسب تک امتیازها باشد، در نهایت کار خاصی را انجام نمی‌دهیم و به مشکل بر می‌خوریم و روزی می‌رسد که بسیار نیازمند این امتیازهای از دست رفته خواهیم بود. تیم ما تاکنون امتیازات بسیاری را از دست داده است و مجبوریم که در بازی‌های آینده همیشه به فکر پیروزی باشیم. البته نباید بی‌گدار به آب بزنیم و سراسیمه حمله کنیم.

مکوندی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در داربی استان، عنوان‌کرد: تیم استقلال را از قبل می‌شناسم و ویسی که از مربیان خوب استان است، دو سال است که در این تیم مشغول به کار است و تلاش بسیاری داشته است. درست است که این تیم نتایج خیلی خوبی کسب نکرده است ولی مطمئن هستم با درایت ویسی این تیم هر روز بهتر می‌شود و در پایان مسابقات نیز شاهد این هستیم که ویسی با استقلال خوزستان به نتیجه خوبی خواهد رسید.

وی با بیان‌ این‌که بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، خاطر‌نشان‌کرد: به هر حال این دیدار، بازی تیم‌های هم‌استانی است و امیدوارم با توجه به شرایطی که ما داریم، تیم ما برنده مسابقه باشد. باتوجه به پیروزی‌ای که مقابل فولاد و نیروی زمینی به دست آوردیم و باتوجه به این‌که پیش از این پیروزی‌ها، تیم ما بردی نداشت، این پیروزی‌ها و همچنین برد مقابل استقلال خوزستان در روحیه تیم‌مان تاثیرگذار است. هر چه بتوانیم تیم‌مان را روی همین نوار نگه داریم، این موضوع هم از نظر امتیازی و هم روانی روی روند حرکتی تیم‌مان تاثیر شایانی دارد و در آینده بسیار به ما کمک می‌کند.

[divider]

تیراندازی خوزستان برای اولین بار صاحب مدال کشوری شد2014-10-18_16-19-03

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهارکرد: ‌این مسابقات ۲۴ و ۲۵ مهرماه در تهران برگزار شد که خوزستان با شش تیرانداز در هر دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات حضور یافت.

 وی بیان کرد: خوزستان توانست در بخش بانوان توسط مهسا توتونچی و در بخش آقایان توسط محمدرضا فلیوش به ترتیب به مدال‌های طلا و برنز بخش تفنگ دست پیدا کند. این عناوین در حالی به دست آمد که خوزستان در طول تاریخ تیراندازی خود جایگاهی بهتر از دهمی به دست نیاورده بود.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: سطح مسابقات عالی بود و تمام ملی‌پوشان، حتی آن هایی که در رقابت هایی آسیایی اینچئون شرکت کرده بودند، حضور داشتند. این برای اولین بار بود که خوزستانی‌ها توانستند به فینال مسابقات راه پیدا کنند. عملکرد تیراندازان استان بسیار خوب بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من برنامه‌ریزی و تلاش مربیان و خود بازیکنان در حاصل شدن این موفقیت بسیار تاثیرگذار بود.

[divider]

مقام‌آوری اتومبیلران‌های خوزستانی در مسابقات سرعت کشور2014-10-18_16-20-24

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه (۲۵ مهرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: ۴۰ ورزشکار از شش استان در این مسابقات در کلاس های پراید استاندارد، ۲۰۶ اختصاصی و ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ جی تی با یکدیگر رقابت کردند و خوزستان نیز با ۱۰ اتومبیلران در این مسابقات حضور پیدا کرد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: در پایان این مسابقات در کلاس پراید استاندار ارسطو میفور از خوزستان پس از اتومبیلران‌های استان های البرز و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. در کلاس ۲۰۶ اختصاصی فرزاد شاهرخی از خوزستان نایب قهرمان شد و جایگاه های اول و سوم به نمایندگان تهران رسید. در کلاس ۱۶۰۰ جی تی اشکان افتخاری از خوزستان دوم شد و مکان های اول و سوم را ورزشکاران تهرانی به خود اختصاص دادند.

وی در پایان گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و برای اولین بار بود که استانی با ۱۰ ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کرد. اتومبیلران‌های استان نیز عملکرد خوبی داشتند.

[divider]

نتایج نمایندگان خوزستان در هفته اول لیگ گلف کشور 2014-10-14_16-13-53

غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان اظهار کرد: هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور روز گذشته، جمعه برگزار شد که طی آن دیدار دو تیم پرسپولیس مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان به دلیل بارندگی لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقبا از طریق فدراسیون اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تیم نفت و گاز مسجدسلیمان به دلیل حاضر نشدن حریف خود تیم سورتمه اهواز، ۶ بر صفر برنده اعلام شد و در دیگر بازی این هفته ملی‌حفاری اهواز با نتیجه ۵ بر یک هیات هندیجان را از پیش رو برداشت.

دبیر هیات گلف خوزستان درباره شرایط تیم‌های استان، گفت: تیم سورتمه اهواز به دلیل کم بودن تعداد بازیکنان خود نتوانست در دیدار مقابل نفت‌وگاز مسجدسلیمان حاضر شود. همچنین تیم هیات هندیجان، تیمی جوان و جویای نام است. ما دو تیم ملی‌حفاری و نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان را هم داریم که در هر دوره برای کسب مقام قهرمانی رقابت می‌کنند و امیدواریم در این فصل هم نمایندگان‌مان بتوانند صاحب مقام شوند.

[divider]

پایان مسابقات والیبال باشگاه‌های خوزستان 2014-10-14_16-16-30

این مسابقات از ۲۴ مهرماه با عنوان یادواره مرحوم ابوالقاسم شهبازی و برگزاری دیدارهای ضربدری در اهواز آغاز شد. در این مرحله مخابرات خوزستان و شهرداری دزفول رو‌ در ‌روی یکدیگر قرار گرفتند و تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و کارون اندیکا نیز با یکدیگر بازی کردند.

در این مرحله تیم‌های مخابرات خوزستان و نفت مسجدسلیمان با پیروزی برابر حریفان خود به فینال رسیدند.

در دیدار فینال نیز که ۲۵ مهرماه برگزار شد، مخابرات خوزستان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مسجدسلیمان را شکست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و نماینده مسجدسلیمان نایب‌قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی نیز که در همین روز برگزار شد، کارون اندیکا با حساب ۳ بر یک مقابل شهرداری دزفول به برتری رسید و جایگاه سوم را به دست آورد.

[divider]

بانوی تنیسور خوزستانی قهرمان کشور شد2014-10-15_14-48-59

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان  اظهار کرد: این مسابقات از ۲۳ تا ۲۵ مهرماه در سالن پینگ‌پنگ خانه اصفهان برگزار شد که شش تنیسور خوزستانی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند.

وی گفت: چهار نفر از شش تنیسور خوزستانی به جدول دسته یک کشور راه یافتند و در پایان زهرا علوی از خوزستان به مقام قهرمانی رسید. همچنین بهاره بابادی‌وند در جدول دسته یک کشور باقی ماند.

لیموچی درباره سطح مسابقات بیان کرد: جای تاسف دارد که ورزشکاران ما به دلیل برخی از شرایط نامناسب و حضور ضعیف سایر ورزشکاران، انگیزه‌ای برای شرکت کردن در این مسابقات نداشتند. امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود.

https://hoorkhabar.ir/390913کپی شد!
150
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.