بختیار : مردم با حضور در ورزشگاه غدیر تیم فولاد را حمایت کنند

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان از مردم درخواست کرد، در بازی امروز برابر بنیادکار ازبکستان با حضور در ورزشگاه غدیر، فولاد را حمایت کنند.

بختیار رحمانی پیش از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه تیممان در لیگ بر‌تر و جام قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده است به همین دلیل از نظر شرایط روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم.

رحمانی افزود: بازیکنان ما اکنون انگیزه بی‌نظیری به دست آورده‌اند به گونه‌ای که این انگیزه می‌تواند هم فولاد را در لیگ بر‌تر قهرمان و هم ما را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بفرستد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با درخواست از مردم برای حضور در ورزشگاه غدیر، عنوان کرد: با وجود اینکه در دیدار رفت مقابل بنیادکار ازبکستان حق ما پیروزی بود ولی به هر حال نتیجه خوبی در کشور ازبکستان کسب کردیم به همین دلیل بازی امروز آخرین فرصت این تیم برای امید داشتن به صعود از این مرحله است و این شرایط باعث می‌شود که ما بازی سختی در برابر آن‌ها داشته باشیم.

رحمانی بیان کرد: خوشبختانه با نظر مثبت کادرفنی تیم ملی، چند بازیکن تیم فولاد خوزستان به تیم ملی دعوت شده‌اند که به نظر من چند بازیکن شایسته دیگر نیز در تیم فولاد هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند ولی به هر حال این موضوع هم باعث افزایش انگیزه بازیکنان فولاد شده است. امیدوارم بازیکنانی که از فولاد در ترکیب تیم ملی برای اعزام به جام جهانی حضور داشته باشند و در برزیل شایستگی‌هایشان را به خوبی به همه نشان دهند.

در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند. این دیدار ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز برگزار خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/3871کپی شد!
153
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.