رضایت مهمانان نوروزی از خدمات شهرداری اهواز

شهردار اهواز دست ما را برای پیگیری و اجرای برنامه ها باز گذاشت که جا دارد از این حسن اعتماد تشکر کنم.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به تلاش شبانه روزی این معاونت و ستاد نوروزی شهرداری برای رضایمندی مسافرین نوروزی از افزایش ۵۰ درصدی مهمانان نوروزی در کلانشهر اهواز خبر داد.

علیرضا عالیپور در گفتگو با شوشان با اشاره به اقدامات خوب مجموعه شهرداری و ستاد نوروزی شهرداری اهواز در نوروز ۹۳ گفت: نگاه شهرداری در سال جدید در راستای تحول و تغییر نسبت به سال های گذشته بود.
وی با اشاره به نظافت مطلوب کلانشهر اهواز در ایام نوروز گفت: مجموعه نیروهای خدماتی شهرداری در تمام ساعات شبانه روز به خدمات رسانی مشغول بودند به گونه ای که می توان نظافت شهر اهواز در ایام نوروز را به راحتی لمس کرد.
رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز در خصوص عملکرد شهرداری در خصوص فضای سبز در ایام نوروز گفت: در این رابطه تلاش شد بجای توسعه فضای سبز زمینی به سمت فضای سبز حجمی یا عمودی برویم. همچنین برای نخستین بار بزرگترین فرش گل کشور در کلانشهر اهواز ایجاد شد که مورد استقبال مهمانان نوروزی و شهروندان خوزستانی قرار گرفت.
وی ایجاد سایت قایقرانی، برگزاری تور رایگان گردشگری، توزیع صبحانه در محل اسکان مهمانان نوروزی، پخش فیلم در محل اسکان مهمانان، ایجاد سرویس های بهداشتی و حمام در محل اسکان و تامین امنیت مسافران را از جمله اقدامات ستاد نوروزی شهرداری اهواز در نوروز ۹۳ برشمرد و گفت: رویکرد شهرداری اهواز در نوروز امسال، رضایتمندی مسافران نوروزی بود و گزارشات ثبت شده در شهرداری اهواز حکایت از رضایتمندی مطلوب و چشمگیر مهمانان نوروزی دارد.
علیرضا عالیپور، عملکرد خوب ستاد نوروزی اهواز را حاصل تلاش مجموعه شهرداری برشمرد و گفت: شهردار محترم اهواز هم دست ما را برای پیگیری و اجرای برنامه ها باز گذاشت که جا دارد از این حسن اعتماد تشکر کنم.
شوشان
https://hoorkhabar.ir/3862کپی شد!
231
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.