آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سرمربی استقلال اهواز: در جام‌حذفی به دنبال خلق شگفتی هستیم2014-10-15_14-43-24

داریوش یزدی  اظهار کرد: خوشبختانه تیم‌مان برای رویارویی با نفت تهران در جام حذفی در آمادگی خوبی به سر می برد. نام دیگر مسابقات جام حذفی، جام شگفتی ها است و ما هم به دنبال خلق شگفتی هستیم.

وی بیان کرد: در جام حذفی با نفت تهران بازی داریم که در لیگ برتر کشور حضور دارد و ما به دنبال حذف آن ها در این مرحله هستیم تا به دور بعدی مسابقات صعود کنیم و بتوانیم بخشی از شایستگی های تیم خودمان را که در پروسه خوبی از آمادگی از نظر جسمانی و فنی به سر می برد، نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ارزیابی اش از تیم نفت تهران، گفت: بازی های این تیم را دیده ام و روی نقاط ضعف و قوت آن در حال کار کردن هستیم تا روز مسابقه با شناخت خیلی خوبی به مصاف آن ها برویم و از نقاط ضعف آن ها بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: از زمانی که تصمیم به شرکت در جام حذفی گرفته‌ایم، به دنبال این هستیم که به نوعی خودمان را به جامعه فوتبال که لیگ برتر است، نشان دهیم و بگوییم اگر بازیکنان ما از لیگ برتر جا مانده اند، به دلیل عدم شایستگی‌شان نیست و می خواهیم در این مسابقات شایستگی بازیکنان مان و انتخابی که داشته ایم را نشان دهیم. همچنین می خواهیم تن بازیکنان ما به تن بازیکنان لیگ برتری بخورد و نشان دهند که آن ها هم می توانند در لیگ برتر باشند و در نهایت هم حذف رقبای مان از دیگر اهداف ما است.

یزدی بیان کرد: متاسفانه در جام حذفی فدراسیون یک کج سلیقگی به خرج داده و آن این است که بازی تیم ما با نفت تهران و فولاد نوین خوزستان و استقلال تهران را در یک روز در اهواز برگزار می کند. این موضوع یک کج سلیقگی و عدم توجه به حضور هواداران در ورزشگاه است. آن ها همیشه به دنبال این هستند و تبلیغات شان این است که هواداران به ورزشگاه نمی آیند و اکنون با این کار، خودشان باعث می‌شوند هواداران کمتری به ورزشگاه بیایند.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش در لیگ دسته یک کشور، گفت: شروع مسابقات همیشه با چالش هایی مواجه است. تیم ما مطمئنا از نظر فنی و مسایل دیگر، سیر صعودی خواهد داشت و دنبال این هستیم تا هفته های پنجم یا ششم به نهایت آمادگی برسیم و آن را حفظ کنیم و رقبای مان را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: ابتدای فصل جمع کردن امتیاز حائز اهمیت است. ما در دیدار اول مان به پیروزی رسیدیم ولی در بازی دوم مقابل نماینده بوشهر، شکست خوردیم، علی رغم این که شایسته میدان بودیم و موقعیت های بسیاری از جمله دو پنالتی را از دست دادیم. بازیکنانم شایستگی شان را نشان دادند و من از نظر فنی از عملکردشان راضی هستم و البته از نتیجه ناراضی هستم ولی مطمئن باشید که آن را جبران خواهیم کرد.

تیم فوتبال استقلال اهواز روز شنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، در اهواز به مصاف تیم لیگ برتری نفت تهران می‌رود.

[divider]

سرمربی فولادنوین: تلاش‌مان پیروزی مقابل استقلال تهران است2014-10-15_14-45-07

سیدکورش موسوی اظهارکرد: بازی سختی مقابل استقلال تهران که یکی از تیم‌های خوب حال حاضر ایران است، داریم. این تیم یکی از تیم‌های خوب و با شخصیت کشور از نظر فنی است و امسال هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی گفت: جدا از هر نتیجه‌ای که در این بازی رقم بخورد، سعی و تلاش‌مان این است که بتوانیم بازی‌ای در خور شان باشگاه فولاد نوین انجام دهیم. همچنین می‌خواهیم شرایط روحی – روانی تیم را به صورتی نگه داریم که در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور به مشکلی برنخوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان بیان‌کرد: آمادگی تیم‌مان در حدی که بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی ارایه دهیم، بد نیست. از نظر روانی و انگیزشی بازیکنان‌مان در سطح بسیار بالایی قرار دارند و هدف‌مان این است که بتوانیم از این شرایط در قالب اجرای اهداف، برنامه‌ها و تاکتیک‌های مدنظرمان به صورت مطلوب بهره ببریم. همچنین به دنبال کنترل شرایط بالای روانی و انگیزشی بازیکنان‌مان هستیم، چرا که روبه‌روی تیم استقلال بازی می‌کنند و جویای نام هستند و می‌خواهند خود را نشان دهند. اگر بتوانیم این مهم را محقق کنیم فکر می‌کنم بتوانیم بازی خوب و شایسته‌ای انجام دهیم.

وی افزود: به هر حال تلاش ما در هر بازی این است که برنده آن مسابقه باشیم و تلاش‌مان در دیدار با استقلال تهران نیز در راستای همین موضوع است ولی به هر حال تیم مقابل ما تیم بسیار خوب و شاخص استقلال تهران است اما تلاش‌مان را می‌کنیم و برای نتیجه گرفتن و پیروزی به زمین می‌رویم و اگر این برد محقق شود، چه بهتر است. ما می‌خواهیم به صورتی بازی کنیم که پس از این مسابقه از خودمان راضی باشیم و آن طراوت و شادابی‌ای که داریم، در ادامه لیگ یک نیز حفظ شود.

موسوی خاطرنشان‌کرد: ما برای شرکت در جام حذفی نیز مانند لیگ یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌ایم. در جام‌حذفی برنامه‌مان این بود که به این مرحله از مسابقات برسیم که رسیدیم و باز هدف‌مان این بود که رو‌به‌روی یک تیم لیگ برتری بازی کنیم که این هدف‌مان هم محقق شد و در این مرحله رو‌به‌روی تیم استقلال قرار گرفتیم و می‌خواهیم محکی از خودمان مقابل یک تیم لیگ برتری در یک مسابقه رسمی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم خوب فوتبال بازی کنیم و نماینده شایسته‌ای برای خوزستان باشیم.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش در لیگ دسته یک کشور، عنوان‌کرد: باتوجه به جوان بودن تیم و اهدافی که باشگاه دارد، آن انتظاراتی که داشتیم محقق شد. در دیدار اول به مصاف نیروی زمینی رفتیم و باتوجه به این‌که بازی خارج از خانه بود و به یک امتیاز رسیدیم، به نظرم نتیجه بد نبود. در دیدار دوم در خانه به مصاف یزد لوله رفتیم و هدف ما این بود که از بازی‌های خانگی‌مان حداکثر امتیاز را کسب کنیم و خدا را شکر به این مهم نیز رسیدیم. برای تیم‌های جوان و جویای نام و تیم‌هایی که اولین حضورشان در لیگ یک است، کسب امتیاز‌های لازم در هفته‌های ابتدایی می‌تواند شرایط روانی و انگیزشی تیم را بالا نگه دارد تا در ادامه‌ی راه با مشکل برخورد نکنند که این اتفاق در تیم ما افتاده است و تمرینات‌مان با طراوت و شادابی انجام می‌شود.

دیدار تیم‌های فولاد نوین خوزستان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور روز شنبه در اهواز برگزار می‌شود.

[divider]

اعزام تیراندازان خوزستانی به مسابقات آزاد کشور2014-10-15_15-16-03

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۴ و ۲۵ مهرماه در تهران برگزار می شود.

وی بیان کرد: در بخش آقایان سجاد کلاه‌کج، سعید رحمتی و میلاد داوودی همگی در بخش تفنگ بادی و در بخش بانوان منور میزری و حسنی توتونچی در بخش تفنگ بادی و سپیده نوربخش در بخش تپانچه بادی از خوزستان به این مسابقات اعزام می شوند.

رییس هیات تیراندازی خوزستان آمادگی نفرات اعزامی استان به مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: تیراندازان استان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته اند و رکوردهای آن ها نسبت به مرحله قبلی این رقابت ها بهتر شده است.

شرکت ۱۰ اتومبیلران خوزستانی در مسابقات سرعت کشور2014-10-08_14-49-10

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان  اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه (۲۵ مهرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و تیم خوزستان در آن شرکت می کند.

وی شرکت تیم خوزستان با ۱۰ اتومبیلران در این رقابت ها را بی سابقه دانست و گفت: برای اولین بار است که استانی با این تعداد شرکت‌کننده در این مسابقات حضور پیدا می کند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: محمد جامعی‌زاده و شهاب بوداغی در کلاس ۲۰۰۰ جی تی، اشکان افتخاری در کلاس ۱۶۰۰ جی تی، فرزاد شاهرخی، علی ضمیری، رضا غریب پور و شایان افتخاری در کلاس ۲۰۶ اختصاصی و ارسطو میفور، علی کاویانی و امیرمسعود باباخانی در کلاس پراید ۱۴۰۰ اختصاصی از خوزستان با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوزستان در مرحله نخست این رقابت ها با کسب سه عنوان نخست در کلاس های ۲۰۰۰ جی تی، ۲۰۶ اختصاصی و پراید ۱۴۰۰ اختصاصی به قهرمانی رسیده بود.

[divider]

برگزاری مسابقات تنیس‌روی‌میز جوانان خوزستان2014-10-15_14-48-59

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان  اظهارکرد: این مسابقات ۲۴ و ۲۵ مهرماه در استادیوم تختی اهواز با حضور ۸۰ تا ۱۰۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

وی درباره هدف از برگزاری این مسابقات، گفت: این مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر تنیسورهای استان جهت حضور در مسابقات آزاد و دسته برتر جوانان کشور است.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان بیان‌کرد: چند بازیکن که در سطح خوبی قرار دارند در استان داریم و ان‌شاءالله آن‌ها بتوانند در مسابقات کشوری پیش‌رو نیز خوب ظاهر شوند و مقام کسب کنند.

[divider]

هیات دو و میدانی خوزستان استعدادیابی می‌کند2014-10-15_14-51-03

متولدان سال‌های ۷۵ تا ۷۸ در هر دو بخش آقایان و بانوان می توانند در این استعدادیابی شرکت کنند.

علاقه‌مندان در بخش بانوان می توانند روزهای زوج از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح و آقایان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ همین روز با حضور در زمین شماره یک ورزشگاه تختی اهواز ثبت‌نام و در تست استعدادیابی هیات شرکت کنند.

افرادی که تست های مورد نظر را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند زیر نظر مربیان دو و میدانی هیات به تمرین بپردازند.

[divider]

حضور جمعی از فولادی‌ها در یک موسسه خیریه2014-10-14_16-09-51

به نقل از باشگاه فولادخوزستان، در این بازدید که با حضور تنی چند از مسوولان باشگاه فولاد خوزستان و همراهی بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد همراه بود، هر یک از فولادی ها به فراخور توان مالی خود به ایتام و افراد تحت پوشش این موسسه کمک کردند.

این موسسه خیریه، سرپرستی ایتام را در زمینه های فرهنگی، مالی، تحصیلی و … بر عهده دارد و با کمک های مردمی که از سوی افراد جامعه به آن می شود، به بخشی از اعضای جامعه که نتوانسته اند از برخی آسیب های اجتماعی به سلامت عبور کنند، خدمات انسان دوستانه ارائه می دهد.

https://hoorkhabar.ir/382464کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.