آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

با درخواست فولاد برای تعویق زمان دیدار با پارسه موافقت نشد2014-10-14_16-09-51

حسین ابن‌قاسم اظهار کرد: با توجه به داشتن سه ملی‌پوش در تیم های ملی جوانان و امید، درخواست تغییر زمان بازی مان با پارسه تهران از روز جمعه به شنبه هفته آینده را به سازمان لیگ دادیم که با آن موافقت نشد.

وی بیان کرد: اسکوچیچ از ما خواست که با توجه به این که بازی استقلال تهران به همین دلیل مقابل فولاد نوین با تاخیر برگزار می شود، ما هم چنین درخواستی را از سازمان لیگ داشته باشیم که ما هم در ابتدا به صورت شفاهی از فدراسیون خواستیم ولی آن ها گفتند که استقلال تهران بیش از دو بازیکن در تیم‌ملی دارد ولی شما دو بازیکن در تیم‌ملی جوانان دارید در حالی که آن ها یوسف وکیا ما را در تیم‌ملی امید حساب نکردند که این موضوع را به صورت مکتوب هم گفتیم ولی در نهایت نپذیرفتند.

وی بیان کرد: برای بازی با پارسه تهران چاگو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و کادر پزشکی در تلاش است تا او را برای بازی با ذوب آهن برساند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره شرایط این تیم، گفت: شرایط مان خوب است و تمرینات تیم نیز به خوبی برگزار می شود. پنج شنبه به تهران می رویم و یک جلسه تمرین هم در آن جا خواهیم داشت و بعد هم روز جمعه، ۲۵مهرماه با پارسه بازی می کنیم. پس از این بازی به اهواز بر می‌گردیم و تمرینات مان را در اهواز ادامه می دهیم تا برای دیدار با ذوب آهن در لیگ برتر آماده شویم.

وی درباره پیوستن آرش افشین، مهاجم سابق این تیم به ملوان گفت: من هم چنین چیزی را در مطبوعات شنیده ام اما خیلی در جریان این موضوع نیستم. همچنین طبق اطلاعاتی که بختیار رحمانی به ما داده است، ان‌شاالله مشکل کارت پایان خدمت او حل خواهد شد.

دیدار تیم‌های پارسه تهران و فولادخوزستان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، روز جمعه برگزار می‌شود.

[divider]

ویسی: در هر دیدار از جام حذفی به دنبال پیروزی هستیم2014-10-14_16-11-17

عبدالله ویسی اظهار کرد: ‌جام حذفی شرایط خاصی دارد و ما باید این شرایط را درک کنیم تا بتوانیم در این تک بازی مقابل فجرسپاسی به پیروزی برسیم.

وی بیان کرد: ‌تمام سعی و تلاش ما این است که در دیدار با فجرسپاسی به پیروزی برسیم و در جام حذفی یک پله بالاتر برویم، به همین دلیل با تمام قدرت بازی می‌کنیم. فجرسپاسی هم تیم خیلی خوبی است و سابقه حضور در لیگ برتر و قهرمانی در جام‌حذفی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما به فجر به عنوان تیمی قوی و قدرتمند نگاه می کنیم. تیم هایی که مقابل تیم‌های لیگ برتری قرار می گیرند، با انگیزه بسیار بالایی بازی می کنند تا خودشان را نشان دهند. به هر حال بازی خیلی سختی است ولی ما می رویم تا برنده شویم.

وی خاطر نشان کرد:‌ تمرینات خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل فجر انجام دهیم و تیم ما برنده شود. هدف ما از حضور در جام حذفی با قدرت ظاهرشدن است و به دنبال پیروز شدن در هر مسابقه هستیم. ما بازی به بازی جلو می رویم. در جام حذفی ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد و اکنون مهمترین فکر ما رد کردن این بازی است.

ویسی درباره محرومیت سه جلسه ای موسی کولیبالی به دلیل مسایل پیش آمده در بازی استقلال خوزستان – راه‌آهن، گفت: به هر حال این شرایط پیش آمد و باید بازیکنان جایگزین ما بتوانند کارشان را به نحو احسن انجام دهند. من فکر می کنم در نبود او مشکلی برای ما پیش نیاید، هر چند بودن او خیلی به ما کمک می کند ولی نبودن او نیز به ما آسیب چندانی وارد نمی کند ولی جای کولیبالی خالی است. سه جلسه محرومیت خودم نیز کاهش نیافت.

وی در ادامه درباره مذاکره با میثم بائو ‌خاطر نشان کرد: ‌قرار است فردا در تهران با بائو برای پیوستن به تیم، صحبت کنیم و اگر قرارداد بسته شد، در نیم فصل به تیم‌مان اضافه می شود. او با توجه به تجربه ای که دارد می تواند به تیم مان کمک کنند.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

[divider]

مکوندی: نمی‌توانیم در هر دو جام‌ حذفی و لیگ برتر با قدرت شرکت کنیم2014-10-14_16-05-27

بهروز مکوندی اظهارکرد: در تعطیلات لیگ تمرینات‌مان را برای بازی با نیروی زمینی در جام حذفی و استقلال خوزستان در لیگ برتر ادامه دادیم.

وی با بیان این‌که متاسفانه چند بازیکن‌مان برای دیدار مقابل نیروی زمینی مصدوم هستند، گفت: چراغی، حدادی، درویشی و محمودی بازیکنان مصدوم ما هستند که آن‌ها را برای بازی با نیروی زمینی در اختیار نداریم و البته کادر پزشکی تیم در تلاش است تا این بازیکنان را برای بازی در لیگ برتر آماده کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: مسابقات جام حذفی می‌تواند برای ما به عنوان بازی تدارکاتی و استفاده از سایر بازیکنان باشد تا بتوانیم میزان آمادگی و توانایی آن‌ها را برای استفاده در لیگ برتر بسنجیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در جام حذفی محک بازیکنان‌مان است، چرا که شرایط و تعداد نفرات‌مان به صورتی نیست که بتوانیم به صورت هم‌زمان در دو جام حذفی و لیگ برتر با تمام قدرت شرکت کنیم. نگاه ما به جام حذفی در ابتدا به عنوان بازی‌های تدارکاتی و آماده کردن بازیکنان جوان‌مان است و بعد هم اگر شرایط فراهم شود بتوانیم به قهرمانی هم فکر کنیم.

مکوندی بیان‌کرد: خوشبختانه با بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم، وضعیت تیم‌مان از نظر روحی – روانی خیلی بهتر شده و این برد بسیار به ما کمک کرده است و امیدوارم این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: هر چند دست ما از نظر تعداد نفرات خالی است و یکسری از بازیکنان‌مان مصدوم هستند ولی سعی می‌کنیم با همین نفرات، روند پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی‌اش از تیم نیروی زمینی در دیدار در جام حذفی، گفت: یکی از بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و بررسی کرده‌ایم. نیروی زمینی تیم خوبی است. بیشتر بازیکنان تیم‌های نظامی سرباز هستند و نیروهای جوان و با قدرت دوندگی خوبی در اختیار دارند. دو بازی‌ این تیم در لیگ دسته یک کشور را هم زیر نظر داشته ایم و باید ببینیم که خدا چه می‌خواهد. ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم و در این مسابقه نیز تلاش می‌کنیم تا به برد برسیم.

وی در ادامه درباره جذب بازیکن، عنوان‌کرد: در حال رایزنی هستیم و قرار است، دو بازیکن خارجی در تمرینات تیم ما حاضر شوند. ما شرایط لازم را از نظر اسکان نداریم تا بتوانیم پذیرای تعداد بیشتری از بازیکنان باشیم و باتوجه به این موضوع قرار است فعلا دو بازیکن بیایند و آن‌ها را ببینیم و در صورتی که به توافق نرسیدیم، درخواست آمدن بازیکنان دیگری را داشته باشیم.

مکوندی ادامه‌داد: قرار است یک دروازه‌بان بلغارستانی و یک مدافع آفریقایی یا برزیلی تا یک هفته دیگر در تمرینات تیم ما حضور پیدا کنند و باشگاه نیز در حال انجام مکاتبات است. در حال رایزنی با بازیکنان ایرانی هم هستیم و البته در پست‌هایی که بازیکن می‌خواهیم، ممکن است بازیکن مورد نظر در باشگاه‌ها شاغل باشند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بازیکنان در ادامه در لیست خروجی آن‌ها قرار می‌گیرند یا خیر، چرا که از نظر حرفه‌ای صحیح نیست با بازیکن شاغل در باشگاهی مذاکره کنیم. به هر حال در نیم‌فصل قصد جذب بازیکن ایرانی را هم داریم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نیروی زمینی تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

[divider]

اهواز، میزبان لیگ‌های برتر و دسته یک اسکواش کشور2014-10-14_16-12-59

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان اظهار کرد: مناطق نفت خیز جنوب پس از پنج سال، امسال مجددا در لیگ برتر کشور شرکت می کند. هفته اول این مسابقات ۲۵ مهرماه در اهواز برگزار می شود و مناطق نفت خیز جنوب با تیم های انقلاب تهران و آران و بیدگل رقابت می کند.

وی با اشاره به برگزاری هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک کشور در اهواز نیز گفت: نماینده آبادان که سال گذشته در لیگ برتر بود و به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد، ۲۳ و ۲۴ مهرماه در اهواز به مصاف تیم های آذربایجان شرقی، کردستان، فارس و زنجان می رود.

رییس هیات اسکواش خوزستان شرایط را برای میزبانی لیگ های برتر و دسته یک کشور در اهواز مطلوب و مناسبت دانست.

[divider]

رویارویی تیم‌های خوزستانی در هفته آغازین سوپر لیگ گلف کشور2014-10-14_16-13-53

غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان اظهار کرد: ۲۴ و ۲۵ مهرماه در هفته اول سوپر لیگ گلف کشور تیم‌های خوزستانی با هم به رقابت می‌پردازند که طی آن، شرکت ملی‌حفاری در اهواز پذیرای هیات هندیجان می‌باشد و نفت‌وگاز مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان به ترتیب میزبان تیم‌های سورتمه اهواز و آزادگان مسجدسلیمان هستند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که از این تعداد شش تیم از خوزستان هستند و از استان‌های تهران و اصفهان نیز هر کدام یک تیم حضور خواهند داشت.

دبیر هیات گلف خوزستان یادآورشد: در فصل گذشته تیم‌های شرکت ملی‌حفاری اهواز، پرسپولیس مسجدسلیمان و نفت و گاز مسجدسلیمان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

[divider]

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان خوزستان2014-10-14_16-15-22

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۵ مهرماه به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود حداقل ۲۰ بانوی دوچرخه‌سوار در این مسابقات که در ماده ۲۰۰۰ متر برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت کنند. همان روز نیز یک کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: تاکنون استعدادیابی خوبی در استان انجام شده است و برگزاری این مسابقات نیز به شناخت بیشتر استعدادها کمک می‌کند.

[divider]

برگزاری مرحله پایانی لیگ والیبال خوزستان2014-10-14_16-16-30

۲۴ و ۲۵ مهرماه چهار تیم راه‌یافته به این مرحله در سالن ۲۲ بهمن ورزشگاه تختی اهواز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مخابرات خوزستان، کارون اندیکا و شهرداری دزفول تیم‌های راه یافته به این مرحله هستند که نفت مسجدسلیمان به مصاف کارون اندیکا می‌رود و مخابرات خوزستان هم با شهرداری دزفول دیدار می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/379435کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.