آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

رضاییان: روزنه‌ای از امید در تیم ایجاد شده است/نگاه‌مان به جام‌حذفی جدی نیست2014-10-12_17-42-01

مسعود رضاییان اظهار کرد: تمرینات تیم دنبال می شود تا خودمان را برای جام حذفی آماده کنیم. نمی دانم طرح کادر فنی برای جام حذفی چیست ولی به عنوان یک مسابقه بین مسابقات هفتگی روی آن حساب می کنند تا آمادگی تیمی از بین نرود و به بازی در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان که برای ما حیاتی و نتیجه آن مهم است، برسیم.

وی خاطر نشان کرد: فکر نمی کنم ما نگاه خیلی جدی ای به جام حذفی داشته باشیم ولی به این مسابقه با توجه به وقفه ای که در لیگ برتر به وجود آمده است و نباید از حالت هماهنگی و ریتم مسابقات که یک روز در هفته بوده است، خارج شویم، به چشم یک بازی تدارکاتی خوب که به بازیکنان مان فشار می‌آورد، نگاه می کنیم، آن هم بدون توجه به این که پس از آن چه اتفاقی در جام حذفی رخ می دهد. هدف اصلی ما از حضور در این مسابقه، نگه داشتن وضعیت بازیکنان مان در حالت رقابت هفته ای یک بار در لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بازی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر را بسیار سنگین دانست و گفت: پیروزی در این مسابقه اعتماد به نفس مان را زنده نگه می دارد و انگیزه های روحی – روانی تیم را برای بازی‌ پس از آن هم حفظ خواهد کرد. پیروزی در این مسابقه دور از دسترس نیست. البته پیش بینی در فوتبال سخت است، چرا که تمام تیم ها از جمله استقلال خوزستان که با آن بازی داریم، انگیزه دارند و آن ها هم در جایگاهی هستند که شاید کسب سه امتیاز برای‌شان بسیار مهم باشد، بنابراین رقابت خیلی سختی خواهد بود و حریف مان میزبان است و می آید که خودش را از برزخ نتایج مساوی و باخت هفته های گذشته اش، خلاص کند. ما هم می خواهیم با کسب سه امتیاز فرصت پیدا کنیم تا از کاروان تیم های انتهای جدول جدا شویم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که وضعیت مالی باشگاه تا چه اندازه بهبود پیدا کرده است؟ عنوان کرد: هم چنان به هر دری می زنیم تا مشکل برطرف شود. البته اکنون هدفمندتر به سمت منابع مالی ای که بالقوه وجود دارند و می توانیم از آن ها به عنوان اسپانسر استفاده کنیم، حرکت می کنیم. البته این موضوع کمی زمان می برد ولی در هر حال مکاتبه با سازمان ها و بانک های مختلف هستیم و تلاش می کنیم تا نیازهای مالی مان را تامین کنیم. اگر هم اسپانسر خیلی قوی ای پیدا نکردیم، با آن اسپانسرهایی که در کوتاه‌مدت اما رقم های پایین به ما پیشنهاد می دهند، برای تامین منابع هفتگی مان هم که شده است، کار می کنیم.

رضاییان بیان کرد: تاکنون ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان مان را پرداخت کرده ایم و تا نیم‌فصل نیز قصدمان همین قدر بود. البته قرار بود که به سه بازیکنان‌مان تا نیم‌فصل ۴۰ درصد پرداخت شود که هنوز پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد این سه بازیکن باقی مانده است و تلاش می‌شود این ۱۰ درصد به آن‌ها پرداخت شود. ضمن این که به کادر فنی هم ۱۵ درصد پرداخت کرده ایم و باید ۱۵ درصد دیگر آن ها را نیز پرداخت کنیم.

وی درباره جذب بازیکن گفت: در این زمینه در حال مذاکره و گفت‌وگو با اولویت‌ها هستیم. با برخی بازیکنان صحبت کرده ایم و با برخی دیگر صحبت خواهیم کرد و برخی بازیکنان را هم خواهیم خواست تا برای چهار پنج روز در تمرینات ما باشند و پس از آن، نظرمان را اعلام می‌کنیم. هم بازیکن خارجی و هم ایرانی مدنظرمان است. ما در تمام پست ها بازیکن می خواهیم و کادر فنی نیز اولویتش را به ما گفته است. قرار است کادر فنی به زودی مشخصات یک بازیکن خارجی را به ما بدهد تا از او دعوت کنیم تا به این جا بیاید. ما در واقع منتظر نظر کادر فنی هستیم تا مشخصات بازیکن را به ما دهد تا مکاتبات انجام شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: روزنه‌ای از امید و امیدواری در تیم ما ایجاد شده است و تیم برای دیدارهای آینده، خیلی با انگیزه است. وقتی چرتکه هم می اندازیم می بینیم که می توانیم تا پایان نیم‌فصل اول به درجه ای از امتیاز برسیم تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم، برای کسب امتیازات، شانس بیشتری داشته باشیم.

[divider]

ملی‌پوش بسکتبال باویلچر: شرایط برای ورزشکاران جانباز و معلول در خوزستان مناسب نیست2014-10-12_17-43-42

مجید طاهری اظهار کرد: تمرینات‌مان از ۱۴ مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری ‌شد و روز گذشته به پایان رسید و در حال حاضر در استراحت به سر می‌بریم تا امشب که به مسابقات پارآسیایی اعزام خواهیم شد.

وی درباره سطح تمرینات و آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات، گفت: تمرینات در سطح خوبی برگزار شد و اکنون بازیکنان‌مان در سطح بالایی قرار دارند. آمادگی خودم هم خدا را شکر خوب است، آسیب دیدگی‌ای داشتم که برطرف شد و تمریناتم را پیگیری کردم و در حال حاضر شرایطم خوب است.

ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر، اعزامی به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی، ادامه داد: تمرینات زیر نظر سرمربی و مربی تیم به خوبی دنبال شد و ان‌شاالله بتوانیم در این دوره از مسابقات به مدال دست پیدا کنیم.

وی درباره شرایط و مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول خوزستانی گفت: شرایط در تهران و شهرهای دیگری که برای اردو می‌رفتیم، مناسب بود ولی متاسفانه در خوزستان مشکلات فراوانی برای ما وجود دارد و مسوولان هم اصلا پیگیر نیستند. ما پنج ملی‌پوش خوزستانی داشتیم که به دلیل این‌گونه مشکلات از تیم‌ملی خط خوردند و حتی بازیکن‌های لژیونری داریم که در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند که متاسفانه از لیست دعوتی‌های تیم‌‌ملی خط خوردند.

طاهری در پایان بیان کرد: امیدوارم ورزشکاران خوزستانی حمایت شوند و اسپانسر داشته باشند. ان‌شا‌الله که این مشکل برطرف شود. از مربیانم که بسیار برای من زحمت کشیدند تا بتوانم به تیم‌‌ملی دعوت شوم و در سطح ملی بازی کنم‏ نیز تشکر می‌کنم.

[divider]

برگزاری یک دوره مسابقه چهارجانبه فوتبال ساحلی2014-10-12_17-44-31

علی شریفات، مسؤل کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان اظهار کرد: نخستین دوره این مسابقات ۲۴ مهرماه با حضور تیم‌های اداره بنادر و کشتیرانی بندرامام خمینی(ره)، فولاد اکسین خوزستان، آپادانا ابوذر شوش و بیمارستان شفا اهواز به میزبانی اداره‌کل بنادر و کشتیرانی بندرامام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه فوتبال ساحلی و ایجاد نشاط در بین علاقه‌مندان به فوتبال ساحلی می‌باشد و به تدریج نیز این رشته را در کل شهرستان‌ها توسعه خواهیم داد.

مسؤل کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان درباره توسعه این رشته در استان، افزود: در وهله اول با همکاری و حمایت مستمر مسوولان و تلاش کمیته فوتبال ساحلی، زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی را توسعه خواهیم داد و با ایجاد چنین امکاناتی می‌توانیم مسابقاتی به صورت چهارجانبه یا لیگ راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در همین راستا یک زمین فوتبال ساحلی در مینوشهر کلنگ‌زنی شده و در حال احداث است و همچنین در محدوده مجموعه فولادخوزستان، یک زمین فوتبال ساحلی در حال بهره‌برداری است و به زودی ماسه آن تکمیل می‌شود و در شهرستان شوش نیز همین پروژه را در دستور کار داریم.

[divider]

پایان مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان2014-10-08_14-48-15

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان  اظهارکرد: این مرحله از مسابقات روز گذشته (شنبه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در ماده ۱۰۰ متر شنای با مانع، صابر فولادی‌وندا از امیدیه قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و ساسان کریمی از مسجدسلیمان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان درباره نفرات برتر ماده ۵۰ متر حمل آدمک، گفت: شاهین سیاوش‌پوری از امیدیه در مکان نخست قرار گرفت، میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز دوم شد و حبیب محمدی‌فرد از امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک نیز ساسان کریمی از مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، بهزاد عزیززاده از ماهشهر دوم شد و صابر فولادی‌وندا از امیدیه در مکان سوم ایستاد.

حاجیان گفت: در ماده ۴ در ۲۳ متر امدادی شنای با مانع تیم‌های امیدیه، ماهشهر و آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده ۴ در ۲۳ متر امدادی حمل آدمک تیم‌های امیدیه، ماهشهر و نفت اهواز جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان‌کرد: در پایان هفته اول این مسابقات هیات نجات غریق امیدیه به قهرمانی رسید، هیات نجات غریق ماهشهر دوم شد و نفت اهواز در مکان سوم قرار گرفت.

رییس هیات نجات غریق خوزستان با مثبت ارزیابی کردن مرحله نخست لیگ استان، عنوان‌کرد: مرحله دوم این مسابقات آبان‌ماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

[divider]

قطعی‌شدن حضور ۳ تیم خوزستانی در لیگ‌برتر بسکتبال/احتمال اضافه‌شدن یک تیم اهوازی2014-10-06_18-50-57

جابر قاطع اظهارکرد: لیگ برتر کشور امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی شد و تیم‌های پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان از خوزستان در این لیگ حضور دارند. مسابقات نیز از پنجم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: ما قصد داریم که یک تیم دیگر از خوزستان و اهواز در این لیگ داشته باشیم و در همین راستا فدراسیون یک هفته به ما مهلت داده است تا به تعهداتی عمل کنیم که البته اسپانسر باید به این تعهدات عمل کند. ما هم با دو سه اسپانسر صحبت کرده‌ایم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان‌کرد: علاوه بر خوزستان، سه تیم دیگر نیز خواهان شرکت در لیگ برتر کشور هستند ولی باتوجه به این‌که سال گذشته تیم‌های خوزستانی در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو کشور به قهرمانی رسیدند، فدراسیون این اولویت را به ما داده است.

وی عنوان‌کرد: به هر حال در تلاش هستیم تا یک تیم از اهواز در لیگ برتر داشته باشیم و در این راستا کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان و خبیر، معاون سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان نیز به ما کمک می‌کنند.

[divider]

تکواندوکاران کل کشور در آبادان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند2014-10-12_17-46-05

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۵ تا ۲۷ مهرماه با حضور ۳۲ تیم از کل کشور در آبادان برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات به دلیل این‌که هم قهرمانی کشور و هم انتخابی تیم‌ملی است، قطعا تکواندوکاران ایرانی قهرمان آسیا و جهان در آن شرکت می‌کنند که سطح مسابقات را بسیار بالا می‌برد. امیدواریم این رقابت‌ها در شرایط خوبی برگزار شود.

دبیر هیات تکواندو استان درباره هدف از برگزاری این مسابقات به میزبانی خوزستان بیان کرد: ما بیش از ۲۰ سال است که میزبان این رقابت‌ها نبودیم و در جهت پیشبرد تکواندوی استان، نیاز به برگزاری چنین مسابقاتی بود.

وی ادامه داد: ما به دلیل شرایط میزبانی‌ای که داریم، دو تیم منتخب استان در این مسابقات شرکت خواهیم داد. تیم‌های ما از اول مهرماه به صورت مداوم در اردو هستند و شرایط ایده‌آلی دارند. پیش‌بینی برای کسب مدال در تکواندو سخت است اما تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در این مسابقات مدال کسب کنیم.

[divider]

شناخت تیم‌های برتر مسابقات سوپرساباکی خوزستان2014-10-12_17-46-54

هومن خدری، مسؤل سبک سوپرساباکی هیات ورزش های رزمی استان اظهار کرد: این مسابقات ۱۸ مهرماه در سالن ولایت شرکت نفت امیدیه با شرکت نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در دو بخش رینگی و بادی کنتاکت برگزار شد، گفت: ماهشهر، سربندر، دارخوین، شادگان، اروندکنار، آبادان، آغاجاری، مسجدسلیمان، لالی، شوشتر، دزفول، اهواز، شوش، رامهرمز و حمیدیه در این رقابت ها شرکت داشتند.

مسؤل سبک سوپرساکی هیات ورزش های رزمی خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات بخش رینگی رامهرمز، اهواز و شادگان به ترتیب اول تا سوم شدند و جام اخلاق به امیدیه رسید. در بخش بادی‌کنتاکت نیز تیم‌های سربندر، اهواز و حمیدیه اول تا سوم شدند و شادگان جام اخلاق را به دست آورد.

وی عنوان کرد: برای اولین بار به نفرات برتر جایزه نقدی اهدا شد تا تشویقی برای ورزشکاران و قهرمانان باشد. نفرات اول این مسابقات به اردوی تیم استان دعوت می شوند تا خود را برای مسابقات انتخابی تیم‌ملی که آبان ماه برگزار می شود، آماده کنند.

خدری بیان کرد: سطح مسابقات خوب بود و ورزشکاران بسیاری در آن شرکت کرده بودند. برای اولین بار نیز جام اخلاق هم اهدا شد، چرا که می خواستیم روی بعد فرهنگی هم کار کرده باشیم.

وی عنوان کرد: از مسوولان شرکت نفت نیز بابت در اختیار گذاشتن سالن تشکر می کنم و امیدوارم مسوولان استان با توجه به این که ورزش های رینگی مقام‌آور هستند و رنکینگ بالایی هم دارند و خوزستان نیز مهد هنرهای رزمی است، توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

[divider]

آبادان میزبان مسابقات اسنوکر زیر ۱۵ سال کشور 2014-09-27_14-25-22

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان  اظهارکرد: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در آبادان برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: تاکنون استان‌های تهران، فارس، گیلان، بوشهر، مازندران و اصفهان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. از خوزستان نیز تیم‌های آبادان، اهواز، اندیمشک، شوش و امیدیه در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان با بیان این‌که به اعتقاد من جایگاه‌های اول تا سوم این مسابقات به تیم‌های خوزستانی می‌رسد، گفت: هفته گذشته اردویی مشترک بین تیم‌های خوزستانی برگزار کردیم. خوزستان اسنوکر قوی‌ای دارد و روی رده‌ سنی پایه هم خوب کار کرده‌ایم.

وی در پایان شرایط و امکانات شهرستان آبادان جهت میزبانی این رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد.

[divider]

معرفی برترین موتورسواران اسلالوم اهواز2014-10-12_17-48-22

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این مسابقات امروز (یکشنبه) در پست موتورسواری مجموعه ورزشی غدیر اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که این مسابقات با حضور ۵۰ شرکت‌کننده برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها، مهدی بهاروند، محمد تجارقلاوند، احمد عچرش، ابراهیم شمس، حامد رسم، مهدی شجاعی، امین حسابی، محمد انصاری، علی امیریان‌زاده و قاسم مشهدی‌غلام به ترتیب جایگاه های اول تا دهم را به دست آوردند. به این نفرات جوایز نفیسی اهدا شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ صحیح موتورسواری و بالابردن مهارت های فردی موتورسواران بود.

[divider]

دعوت ۲ فرنگی‌کار جوان خوزستانی به اردوی تیم‌ملی2014-10-12_17-49-01

از سوی کادر فنی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان، محمدمراد الیاسی و محمد بیرانوند به ترتیب در وزن‌های ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم از خوزستان، به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

اردوی تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان برای حضور در جام جمهوریت ترکیه از ۲۳ مهرماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/375212کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.