آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سرپرست نفت آبادان: در بازی با سیاه جامگان به سهم‌مان نرسیدیم2014-10-11_16-58-43

احمد پارو اظهار کرد: بازی خیلی خوب بود و تیم ما از نظر فنی کیفیت بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم اهداف سرمربی تیم که از بازیکنان انتظار داشت، تا حدود بسیار زیادی محقق شد.

وی بیان کرد: بازیکنان ما در فاز حمله و دفاع خیلی خوب کار کردند و یک روز بسیار خوب را داشتیم. مهاجرانی سرمربی سیاه جامگان نیز اذعان داشت که تیم ما خیلی خوب، روان و با برنامه کار می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که به نظرم در این بازی حق ما شکست نبود، گفت: ما در این دیدار چهار پنج موقعیت خیلی خطرناک داشتیم و اگر کمی دقت می‌کردیم، شاید نتیجه بازی اکنون برعکس بود.

وی افزود: سیاه جامگان نیز تیم خوبی است و از نظر فنی، فوتبال را خوب بازی می‌کند. آن‌ها انتظار چنین بازی خوب، روان و تهاجمی را از ما نداشتند. فوتبالی که ما ارایه دادیم در واقع انتظار فوتبال آبادان را برآورده کرد. به هر حال فکر می‌کنم ما نتوانستیم سهم‌مان را از این بازی بگیریم.

پارو خاطر نشان کرد: ما در این مسابقه تیمی بودیم که در دو نیمه خوب بازی کردیم و یک لحظه هم به دفاع کردن فکر نکردیم و در تمام ۹۰ دقیقه یک بازی روان داشتیم و در تمام دقایق سعی کردیم به حریف فشار آوریم. در این بازی روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. البته در دقیقه ۸۹ در محوطه جریمه خطایی روی بازیکن ما صورت گرفت که فکر می‌کنم پنالتی بود که گرفته نشد، البته قضاوت داور خیلی خوب بود و یک روز خوب را داشت. او در تمام صحنه‌ها حضور داشت.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره دیدار آینده این تیم عنوان کرد: قرار بود بازی ما با پارسه تهران ۲۸ مهرماه برگزار شود ولی با توجه به بازی این تیم در جام حذفی، قرار شده است که بازی ما با پارسه اول آبان ماه برگزار شود.

وی در پایان با بیان این‌که بخش عمده هدف نفت آبادان رسیدن به لیگ برتر کشور است، گفت: ما روی سازندگی جوانان تیم نیز کار می‌کنیم و نگاه خوبی داریم که با توان بازیکنان‌مان، به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

[divider]

ناظم‌الشریعه: در آینده، بردهای پی‌درپی در اختیار حفاری است2014-10-11_16-59-33

سیدمحمد ناظم‌الشریعه  پس از تساوی تیمش مقابل میثاق تهران در لیگ برتر کشور اظهار کرد: ما در این مسابقه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم ولی بازیکنانم تلاش خود را کردند و توانستیم نتیجه مسابقه را برگردانیم و گل تساوی را بزنیم.

وی افزود: حریف در ضد حمله به ما گل زد و همه شاهد بودند که تمام بازی دست ما بود. آقای خسوس و افتخاری هم در سالن حضور داشتند و می‌گفتند که شرایط ما نسبت به حریف بهتر بود.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم ولی بازیکنانم آن قدر فشار آوردند تا توانستند بازی را مساوی کنند. ما حتی در ۲۰ ثانیه پایانی بازی یک فرصت صد درصدی داشتیم که آن را از دست دادیم. بازیکنانم تلاش کردند و از آن‌ها راضی هستم.

وی درباره تیم میثاق تهران خاطر نشان کرد: این تیم ملی‌پوش دارد و از شرایط مطلوبی برخوردار است. خیلی از مشکلات این تیم حل شده بود و در این دیدار در خانه خودشان بازی می‌کردند که این عوامل روی عملکردشان تاثیرگذار بود. به نظرم این تیم می تواند به رده های بالاتر برسد.

ناظم‌الشریعه بیان کرد: من به آینده تیمم امیدوارم و ما هم می توانیم به رده های بالای جدول برسیم. در آینده، بردهای پی در پی در اختیار ملی‌حفاری است، چرا که تیم ما خوب بازی می کند.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل تاسیسات دریایی، گفت: ۲۵ مهرماه میزبان تاسیسات هستیم. حریف تیم خوبی است و بازیکنانی از تیم‌ملی امید و بازیکنان با تجربه ای را در اختیار دارد. بازی سختی داریم و البته من به پیروزی در این مسابقه امیدوارم هستم. هیچ تیمی راحت از ما نتیجه نمی گیرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پایان درباره سطح لیگ تا این جای رقابت ها، عنوان کرد: بازی های لیگ نسبت به سال گذشته خیلی سخت تر شده اند، چرا که بازیکنان خوب بین تیم ها پخش شده اند و کیفیت لیگ بالاتر رفته است.

[divider]

معرفی تیم‌های برتر مسابقات تنیس‌روی‌میز بانوان خوزستان2014-09-30_14-19-26

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان اظهار کرد: این رقابت ها ۱۷ مهرماه به میزبانی صنایع فولاد در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم های صنایع فولاد الف و ب، بهداری نفت آبادان، پالایش نفت آبادان، رامهرمز الف و ب و باشگاه انقلاب تختی در این مسابقات شرکت کرده بودند.

نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: بهداری نفت آبادان به قهرمانی رسید، رامهرمز الف در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های صنایع فولاد الف و پالایش نفت آبادان به صورت مشترک سوم شدند.

[divider]

رقابت بانوان ووشوکار خوزستانی در مسابقات استانی تالو2014-10-11_17-02-17

این مسابقات روز گذشته (جمعه) با حضور ۸۵ ووشوکار از ۱۵ شهرستان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی آکادمی ووشو اهواز برگزار شد.

در بخش تیمی رده سنی نونهالان، ماهشهر به مقام اول رسید، بندرامام در رده دوم قرار گرفت و خرمشهر سوم شد. در رده نوجوانان، ماهشهر قهرمان شد، هندیجان به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و بندرامام نیز جایگاه سوم را به دست آورد.

همچنین در رده سنی جوانان به ترتیب خرمشهر، ماهشهر و اهواز در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده بزرگسالان ماهشهر و خرمشهر به طور مشترک قهرمان شدند، دزفول به مقام دوم رسید و اهواز نیز در رده سوم قرار گرفت.

نفرات برتر هر فرم این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات کشوری، در اردوی تیم استان حضور پیدا می‌کنند.

[divider]

شناخت تیم‌های برتر هفته اول لیگ شطرنج خوزستان2014-10-06_18-39-56

عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات شطرنج استان  اظهار کرد: هفته اول این مسابقات از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه با شرکت ۱۱ تیم در خانه شطرنج اهواز برگزار شد که تیم پالایشگاه آبادان با ۱۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد، تیم پتروشیمی شهید تندگویان با ۹.۵ امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی در رده دوم قرار گرفت و تیم شطرنج آبفا اهواز با همین امتیاز به مقام سوم رسید.

وی درباره سطح این مسابقات گفت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و بازیکنان خوب استان در این مسابقات شرکت کردند. یکی از مزایای این دوره از مسابقات این است که شطرنج‌بازانی که ریتینگ ندارند، می‌توانند با شرکت در این مسابقات ریتینگ بین‌المللی به دست آورند.

رییس هیات شطرنج خوزستان عنوان کرد: چهار دور از هفت دور این مسابقات در هفته اول برگزار شد و سه دور باقی‌مانده در هفته دوم که احتمالا در آبان ماه است، برگزار می‌شود.

[divider]

پایان مرحله اول لیگ واترپلو زیر ۲۰ سال خوزستان2014-10-08_14-50-08

این مرحله از مسابقات ۱۷ مهرماه با حضور چهار تیم در اهواز برگزار شد.

در پایان این مسابقات نفت اهواز الف به قهرمانی رسید، نفت امیدیه در جایگاه دوم قرار گرفت و کیمیا عرصه پارس اهواز در مکان سوم ایستاد. نفت اهواز ب دیگر تیم شرکت‌کننده در این مسابقات بود.

قرار است مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه برگزار شود.

https://hoorkhabar.ir/371944کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.