آغاز بهره‌برداری از سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۰۹۴ توسط شرکت گاز خوزستان

رئیس امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان از راه‌اندازی سامانه جدید سیستم پاسخگویی ۴۰۹۴ در شرکت گاز استان خبر داد.

علی طیبی با اشاره به طراحی، اجرا و راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی توسط کارشناسان جوان و متخصص شرکت گاز خوزستان اظهار کرد: شرکت گاز خوزستان به‌عنوان نخستین شرکت گاز استانی و نخستین‌بار در کشور به منظور توسعه خدمات غیرحضوری توجه به نیازهای روز مصرف‌کنندگان و اطلاع شهروندان از حجم مصرف گاز طبیعی، روش محاسبه گاز بهاء، مبلغ بدهی صورت‌حساب دریافت اطلاعیه‌های عمومی، درخواست پیشنهاد و نظرات، پرسش و پاسخ و پرداخت قبوض گاز مصرفی، اقدام به راه‌اندازی سامانه جدید سیستم پاسخگویی ۴۰۹۴ (تلفن گویا) کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در چند سال اخیر با سامانه‌ی محدود تلفن گویا فقط در ۱۴ شهرستان به مشترکین گاز طبیعی اطلاع‌رسانی کرده است، افزود: با توجه به پوشش حداکثر خطوط تلفن و شبکه تلفن همراه در سطح استان هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند بدون وارد کردن پیش شماره شهرستان مذکور از طریق تلفن همراه و ثابت با هزینه درون شهری، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط شرکت گاز استان را به صورت گویا و ۲۴ ساعته دریافت کنند.

رئیس امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه این نرم‌افزار قابلیت ارائه گزارش‌ها و اطلاعات مفید را به صورت طبقه‌بندی شده داراست، گفت: این نرم‌افزار به عنوان تلفن گویا و با استفاده از آخرین فناوری‌های ارتباطی و قابلیت اتصال همزمان ۳۰ کاربر تلفنی در سراسر استان داراست و این قابلیت با برخورداری سایر شهر و روستاها از نعمت گاز طبیعی ارتقاء می‌یابد.

طیبی، فراهم کردن امکان ارتباط با بانک‌های اطلاعاتی، انجام پرسش و پاسخ، گزارش پیام در صندوق صوتی مسئولان، اطلاع‌رسانی گویا، ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایات، اپراتور خودکار و بخش سیستم پرسش و پاسخ و پرداخت قبوض گاز تنها بخشی از قابلیت‌های این سامانه است تا مراجعان تلفنی پس از تماس با سیستم، دریافت راهنمایی‌های لازم و ورود به بخش مربوطه بتوانند علاوه بر ارسال پیشنهادات خود به مسئولان از خدمات این سیستم هوشمند بهره‌مند شوند.

وی یکی از مهمترین خدمات این سیستم را، فراهم کردن امکان وارد کردن رقم کارکرد کنتور از طریق تلفن گویا اعلام کرد و گفت: مشترکانی که در زمان کنتورخوانی در منزل حضور نداشته‌اند در تماس با تلفن گویا و پس از اعلام شماره اشتراک، رقم کارکرد کنتور خود را ثبت و دیگر نیازی به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به واحد مشترکان نخواهد داشت و مشترک در صورت تمایل می‌تواند شماره تلفن ثابت و یا همراه خود را به‌منظور ارتباط بیشتر با گاز خوزستان در اختیار این سامانه قرار دهد.

رئیس امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان با اعلام اینکه شهروندان خوزستانی پس از تماس با شماره تلفن ۴۰۹۴ وارد کردن شماره اشتراک خود در جای جای استان می‌توانند اطلاعات در خواستی خود را دریافت کنند خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار می‌تواند به صورت یک سیستم اپراتور خودکار عمل کرده و ارتباط افراد با بخش‌های مختلف یک سازمان را به راحتی برقرار کند.

طیبی اضافه کرد: با استفاده از این سامانه پاسخگویی ضمن محاسبه مکالمات به‌صورت درون شهری شهروند خوزستانی چه از طریق تلفن همراه و چه از طریق ثابت و ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به مشترکین شرکت گاز استان خوزستان در هزینه‌های مخابراتی و پشتیبانی موفق به صرفه‌جویی سالیانه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شده و این گامی در راستای تحقق دستیابی به اهداف عالیه خدمات‌رسانی نوین در بخش گازرسانی به‌صورت غیرحضوری به هم‌استانی‌ها است.

https://hoorkhabar.ir/370348کپی شد!
148
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.