مساجد و هیات ها در روز غدیر اطعام کنند/اسلام و انقلاب تا حدود زیادی مرهون خدمات مداحان و روضه خوان هاست/ تقسیم بندی تروریسم به خوب و بد خیلی مسخره است

خانواده ها که می خواهند برای فرزندان خود لباس نو ، اسباب بازی و هدیه بخرند روز عید غدیر را انتخاب کنند آقایانی که می خواهند برای همسران خود هدیه تهیه کنند این روز را انتخاب کنند.

آیت الله حیدری امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته در مصلای امام خمینی اظهار داشت:در آستانه عید غدیر قرار داریم ان شاالله عید غدیر را که بزرگترین عید امت اسلام است گرامی بداریم از همه اعیاد بالاتر و مهم تر است.

وی ادامه داد:خانواده ها که می خواهند برای فرزندان خود لباس نو ، اسباب بازی و هدیه بخرند روز عید غدیر را انتخاب کنند آقایانی که می خواهند برای همسران خود هدیه تهیه کنند این روز را انتخاب کنند.

آیت الله حیدری تاکید کرد: روز غدیر باید مردمی برگزار شود و در عین حال دستگاه ها و موسسات هم به وظیفه خود عمل کنند مردم صاحبان اصلی این عید هستند اطعام خیلی سنتی خوبی است که شکر خدا در مساجد و هیات های ما رواج پیدا کرده است ما از این مجموعه ها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد:هر مسجد و هیاتی در حد وسع خود اطعام کند ابراز شادی و سرور کند قطعا امام زمان(عج)در روز عید غدیر خوشحال است همه اهل بیت و اهل آسمان در این روز شاد هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برگزاری کنگره پیرغلامان حسینی در اهواز گفت:فرهنگ عاشورا مایه استمرار اسلام شده است اما فرهنگ عاشورا بدون حضور مداحان مخلص و پیرغلامان امکان تداوم نداشته است بنابراین اسلام مذهب مردم معنویت انقلاب تا حدود زیادی مرهون خدمات مداحان و روضه خوان های اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی با اشاره به محاصره عین العرب توسط تروریست های داعش و موضع گیری امریکایی ها اظهار داشت:اگر تروریست بد است چه فرقی می کند داعشی یا جبهه النصره باشد این تقسیم بندی تروریسم به خوب و بد خیلی مسخره است در عین العرب که کردها در برابرتروریست ها مبارزه می کنند امریکایی ها می گویند در اولویت ما نیست.

آیت الله حیدری ادامه داد:از همان او معلوم بود ائتلاف ضدداعشی که آمریکایی ها راه انداخته اند نمایشی بیش نیست آن کسانی که داعش را به وجود آوردند و مسلح کردند و امروز هم او را تغدیه می کنند داعیه دار مبارزه با داعش شده اند اگر واقعا شما دنبال مبارزه با تروریست هستند چرا برای کوبانی کاری نمی کنید؟

https://hoorkhabar.ir/369292کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.