امام جمعه هفتکل: خطبه غدیر اثبات حقانیت ولایت امیرالمومنین(ع) است

امام جمعه هفتکل گفت: تکرار خطبه غدیر و گوشزد کردن آن به جهانیان و به‌ویژه فرزندان ما که مورد هجمه‌های دنیای غرب قرار گرفته‌اند برای اثبات حقانیت ولایت امیرالمومنین(ع) ضروری است.

حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط در خطبه‌های نمازجمعه امروز ضمن تبریک عید غدیرخم و دهه عظیم ولایت، به شرح وقایع این روز پرداخت و اظهار کرد: غدیرخم نقطه عطف تاریخ و تبلور دین اسلام است و موجب زنده نگه داشته شدن اسلام غیرشیعه هم شده است.تکرار خطبه غدیر و گوشزد کردن آن به جهانیان و به‌ویژه فرزندان و نوجوانان ما که مورد هجمه‌های دنیای غرب قرار گرفته‌اند برای اثبات حقانیت ولایت امیرالمومنین(ع) ضروری است.

امام جمعه هفتکل در فراز دیگر خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن گرامیداشت و تبریک ولادت امام هادی(ع) بیان کرد: زیارت جامعه کبیره، دایره‌المعارف بزرگ امامت و امام‌شناسی است که آن حضرت در وصف اهل بیت(ع) عصمت و طهارت به طور کامل پرداخته است.

خلیلی پیربلوط در ادامه با بیان مناسبت روز ایمنی در هفته پیش‌رو عنوان کرد: در دین اسلام دو نوع رسول وجود دارد یکی رسول ظاهری که همان کتاب آسمانی و رسول باطنی که عقل انسان است. با رجوع به رسول باطنی که دین ما به آن سفارش کرده می‌توانیم از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

خطیب نمازجمعه هفتکل همچنین با اشاره به تحولات منطقه و اوضاع کشور یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا در امور همه کشورها به انواع مختلف، دخالت‌های بی‌جا می‌کند.

خلیلی پیربلوط با بیان اینکه داعش زاییده و تولید خود آمریکا است، تصریح کرد: گرو تروریستی داعش برای تفرقه میان مسلمانان، گروهی بی‌دین و غارتگر را پرورش داد و به سلاح‌های پیشرفته تجهیز کرد و اکنون آمریکا ائتلاف تشکیل داده و به عنوان مبارزه با داعش، علم مبارزه با تروریسم را در جهان بلند می‌کند.آمریکایی‌ها برای متوقف کردن اسلام از جنایات این گروه تروریسم سوءاستفاده می‌کنند و از جنایات و سر بریدن‌های آنها فیلم می‌گیرند و به عنوان چهره اسلام به جهانیان نشان می‌دهند.

https://hoorkhabar.ir/369158کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.