آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سعداوی: کارشناسی داوری “نود“ منصفانه نبود2014-10-07_13-52-11

نعیم سعداوی  اظهار کرد:‌ تمرینات تیم‌مان از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود. تمرینات‌مان در اهواز است و ممکن است یک بازی تدارکاتی نیز پیش‌بینی کنیم.

وی بیان کرد: در حال تلاش هستیم تا به نحوی بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم بازیکنان با کیفیتی پیدا کنیم و به صورت آزاد یا در نیم‌فصل جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: بیشترین کار در زمینه پیدا کردن بازیکنان با کیفیت را خود آقای اسکوچیچ در حال انجام دادن است و در این زمینه فعالیت لازم را انجام می دهد. هدف تقویت تیم است و فرقی نمی‌کند که گزینه خارجی یا داخلی باشد.

وی در ادامه درباره جام‌حذفی ‌گفت: در این مرحله از جام‌حذفی با پارسه تهران بازی داریم و مطمئنا به دنبال قهرمانی هستیم و با تمام قدرت و انگیزه‌ای که داریم، هر دو جام لیگ برتر و حذفی را پیگیری می‌کنیم و البته جام باشگاه‌های آسیا هم جای خودش را دارد.

سعداوی در ادامه درباره شکست این تیم در داربی خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: در بازی با نفت مسجدسلیمان شاید به گفته آقای اسکوچیچ بازیکنان‌مان تمرکز لازم را نداشتند ولی این موضوع در نیمه اول اتفاق افتاد و در نیمه دوم کاملا بازی از هر جهت در اختیار فولاد بود و موقعیت‌های بسیاری هم داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشدند. پذیرش شکست برای تیم ما خیلی سخت است ولی از این جهت که سه امتیاز این بازی که ما آن را از دست دادیم، ‌در خوزستان ماند، خوب است.

وی بااشاره به کارشناسی داوری شب گذشته برنامه “نود”، گفت:‌ کارشناسی این داور در نوع خود خیلی جالب بود. در این برنامه از برخی افراد استفاده می شود که در زمان داوری‌شان اصلا مطرح نبودند. من وقتی با چند داور پس از برنامه صحبت کردم، کارشناسی وی را نقد ‌کردند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: در بازی با نفت مسجدسلیمان پنالتی‌ای برای حریف گرفته شد که اصلا پنالتی نبود و در کنار آن یک صحنه مشکوک در وقت‌های اضافه روی مهرداد جماعتی صورت گرفت که از دید برنامه نود گذشت و اصلا به آن پرداخته نشد. همچنین یک صحنه هند در محوطه هجده قدم حریف رخ داد که کاملا هم مشخص بود و داور برای ما نگرفت. ضمن این‌که گل صد درصد ما هم مورد قبول قرار نگرفت. البته ما این موارد را روی اشتباهات داوری می‌گذاریم ولی فولاد کاملا از اشتباهات داوری متضرر شد. خیلی دوست داشتیم در این برنامه کارشناس منصفی باشد و ضمن این که باید به تمام صحنه‌ها پرداخته می شد.

وی بیان کرد: به هر حال به نظر من پنالتی نفت مسجدسلیمان صحیح نبود، گلی که ما زدیم درست بود و دو صحنه پنالتی هم برای ما گرفته نشد و واقعا ما در این دیدار از ناحیه داوری متضرر شدیم و در خوش‌بینانه‌ترین حالت فولاد باید پیروز می‌شد ولی بدترین حالت رخ داد و شکست خوردیم.

سعداوی درباره این صحبت اسکوچیچ که “نمی دانم چرا تیمم مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز می شود ولی مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان شکست می‌خورد“، گفت: در فوتبال ما این گفته کاملا جا افتاده است که زحمات و تلاش‌های کادر فنی زمانی که آن تیم با یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس بازی دارد، بر عکس سایر مسابقات، شاید کمتر باشد. یکی از مواردی که حداقل در فوتبال ایران می تواند خیلی مهم و حیاتی ‌باشد، بخش روانی و ذهنی بازیکنان است که آن انگیزه لازم به بازیکنان داده شود و انگیزه هم درست و حسابی هدایت شود. به هر حال وقتی تیم‌ها با استقلال و پرسپولیس بازی دارند، اتفاقی که قبل و بعد از این بازی می افتد و خیلی بیشتر به آن پرداخته می شود، باعث می شود که بازیکنان خود به خود از نظر ذهنی و روانی خودشان را آماده کنند و می‌توان گفت‌ که این موضوع کار مربیان را سبک‌تر می‌کند.

وی افزود: البته در مسابقات حرفه‌ای باید این موارد حل شود و هیچ حریفی نباید دست کم گرفته شود و باید با  تمام وجود بازی کرد، چرا که بازی با هر حریفی سه امتیاز دارد و حریفی که مقابل مان قرار می گیرد از انگیزه لازم برخوردار است و قانونی است که می گویند اگر حریف را دست کم بگیرید و یا احترام لازم را برای حریف قایل نشوید، فوتبال ضربه خیلی محکمی به شما می‌زند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای کم کردن فاصله‌تان در جدول با سایر حریفان دارید؟ گفت: کارمان سخت است ولی آن چه می تواند به ما کمک کند، تمرینات بسیار منظم، ایجاد انگیزه، حمایت هواداران و تقویت تیم‌مان است. کادر مدیریتی باشگاه از هیات مدیره تا مدیرعامل محترم باشگاه با تمام وجود در بدترین شرایط از تیم حمایت کرده‌اند و از هیچ کوششی هم دریغ نمی‌کنند و باید کادر فنی با بازیکنان و هواداران دست به دست هم دهند تا بتوانند نتایج خوبی را در آینده رقم بزنند.

[divider]

ویسی: سه جلسه محرومیتم منصفانه نیست 2014-10-06_18-32-31

عبدالله ویسی  اظهار کرد: این محرومیت واقعا برای کاری که نکرده ام، خیلی زیاد است. به نظرم رای کمیته انضباطی نادرست است.

وی بیان کرد: من امروز قرار است به کمیته اخلاق بروم و نسبت به این موضوع نیز اعتراض می‌کنم و باشگاه هم نسبت به این موضوع به کمیته استیناف اعتراض می کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مگر من چه کار کردم؟ به چه کسی حرف زدم؟ مگر به چه کسی فحاشی کردم و چه کسی را ضرب و شتم کردم که این رای در مورد من صادر شده است؟ به نظرم رای صادر شده منصفانه نیست.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ مربی‌ای با کارهایی که انجام داده اند، سه جلسه محروم نشده است و من اولین مربی ای هستم که این رای در موردش صادر شده است. من سال های سال است ک مربی هستم و محروم هم نشده ام و اگر حرفی هم زدم برای اولین بار است. حداقل می توانستند توبیخ کتبی ام کنند.

ویسی عنوان کرد: حداقل می توانستند آن دوران خوبی که من در فوتبال داشته ام و همیشه سکوت کرده ام را مدنظر قرار می دادند و می گفتند به دلیل این که ویسی اولین بارش است، او را توبیخ کتبی می کنیم، در حالی که به این صورت نشد.

وی درباره یک جلسه محرومیت کولیبالی نیز گفت: در بازی با پرسپولیس کولیبالی مقابل داور بود و اگر حرفی زده بود که خود داور او را اخراج می کرد. موقعی کمیته انضباطی محروم می کند که در فیلم موردی باشد که از چشم داور و کمک های او دور مانده باشد نه این صحنه که کولیبالی مقابل داور و دوربین بود و اگر حرکت او اخراج داشت، داور این کار را می کرد. به نظرم این رای هم درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان این که تمرینات تیم از امروز آغاز می شود، عنوان کرد: این هفته یک بازی تدارکاتی با یک تیم ماهشهری خواهیم داشت و خودمان را برای بازی با فجرسپاسی در جام حذفی آماده می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جام حذفی یک راه میانبر برای قهرمانی و رسیدن به جام باشگاه های آسیا است. تمام تیم ها شانس‌شان را امتحان می کنند و ما هم این کار را می‌کنیم.

[divider]

ملی‌پوش کم‌بینا جودو: می‌خواهم در مسابقات پارآسیایی مزد زحماتم را بگیرم2014-10-04_16-57-29

امیر نوری‌جعفری درباره سطح تمریناتش برای اعزام به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی، اظهار کرد: اردوها از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و در ۹ مرحله برگزار شد و در حال حاضر در مرحله نهم هستیم.

وی ادامه داد: مرحله اول و دوم اردوها به دلیل این‌که با فاصله زمانی بسیار زیاد برگزار شد، بدن‌های‌مان آماده نبود اما خدا را شکر رفته‌رفته بهتر شدیم و در حال حاضر برای حضور در مسابقات پارآسیایی به ۹۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم.

این ملی‌پوش کم‌بینای جودو بیان کرد: خدا را شکر آمادگی‌ام خوب است، چون هم در اردو و هم در شهر خودم زیر نظر مربیانم تمرین کردم و تمرینات خوبی داشتم.

وی درخصوص مدال‌آوری در این مسابقات گفت: صد درصد به کسب مدال در این مسابقات امیدوارم، چرا که بسیار زحمت کشیدم و می‌خواهم مزد زحماتم را بگیرم.

نوری‌جعفری درباره رقبای خود در بازی‌های پارآسیایی اینچئون اظهار کرد: چون سال اول حضورم در این مسابقات می‌باشد، اطلاعات زیادی از حریفانم ندارم اما طبق گفته‌های مربیانم، جودوکاران ازبکستان و ژاپن بسیار خوب هستند و در سطح بالایی قرار دارند.

وی در پایان گفت: از مربیانم و تمام کسانی که به من کمک کردند، بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های پارآسیایی مدال کسب کنم.

[divider]

ملی‌پوش کشتی فرنگی‌: در اینچئون می‌توانستیم ۴ طلا بگیریم2014-10-07_13-54-01

مجتبی کریم‌فر  اظهارکرد: مسابقات آسیایی از حساسیت بالایی برخوردار بود و دو سه حریف اصلی‌ام نیز در این پیکارها شرکت کرده بودند و من هم از آمادگی خوبی برخوردار بودم و برای کسب نشان طلا به این مسابقات رفته بودم.

وی درباره کشتی اولش، عنوان‌کرد: من در کشتی اولم به مصاف حریف اردنی رفتم که حریف مطرحی نبود و توانستم او را به راحتی در کمتر از یک دقیقه شکست دهم.

این ملی‌پوش خوزستانی درباره کشتی دومش مقابل حریف کره‌ای، گفت: در این مسابقه خیلی ناعادلانه و در حین برتری فاحش، به من باخت دادند. من در این کشتی با حساب ۵ بر یک از حریفم پیش بودم ولی در طول ۳۰ ثانیه من را سه اخطاره کردند و در نهایت شکست خوردم.

وی بیان‌کرد: به هرحال باتوجه به رسیدن این حریف به فینال، من شانس مجدد پیدا کردم و به گروه بازنده‌ها رفتم و در این مرحله با حریفانی از ژاپن و قرقیزستان بازی کردم و با پشت سر گذاشتن آن‌ها به نشان برنز دست پیدا کردم.

کریم‌فر عنوان‌کرد: هدف من در این مسابقات فقط کسب عنوان قهرمانی بود ولی متاسفانه با آن اتفاقی که در کشتی‌ام با حریف کره‌ای افتاد، رنگ مدال طلای من به برنز تغییر پیدا کرد.

وی در ادامه درباره عملکرد تیم‌ملی در این مسابقات، گفت: تیم‌ملی ایران برای اولین‌ بار در این رقابت‌ها توانست با هفت ملی‌پوش شرکت‌کننده خود به هفت مدال دست پیدا کند. ما می‌توانستیم به مدال‌های طلای بیشتری هم برسیم ولی آن حق‌خوری که صورت گرفت باعث شد که متاسفانه به این صورت نشود. به هرحال داوری به صورتی بود که این اجازه به ما داده نشد و خیلی واضح حق کشتی‌گیران ما را ضایع کردند. در کل عملکرد تیم‌ملی بسیار خوب بود.

این فرنگی‌کار خوزستانی با بیان این‌که برای سایر کشورها سخت بود که ایران در کشتی آزاد چهار مدال طلا گرفته بود، خاطرنشان‌کرد: ما قطعا در فرنگی هم می‌توانستیم خیلی راحت حداقل به چهار مدال طلا برسیم ولی کشورهایی مانند کره، قزاقستان و ازبکستان در فیلا لابی دارند و اجازه نمی‌دهند که کشوری مانند ایران به مدال برسد و در این مسابقات مشاهده کردید که ناعادلانه، به راحتی و واضح رای را برگرداندند و اجازه ندادند که ایران به مدال‌های طلایش بیفزاید.

وی در ادامه درباره کشتی اندیمشک و نفراتی که به تیم‌های ملی کشتی فرنگی معرفی کرده است، گفت: اندیمشک ورزشکاران خوبی به ویژه در کشتی دارد. با آن انرژی، پتانسیل، علاقه و پشتکاری که فرنگی‌کاران اندیمشکی دارند، روند خوبی داشته‌ایم و در سطح ملی رده‌های سنی مختلف کشتی‌گیران خوب و عنوان‌دار آسیا و جهان داریم ولی امکانات در اندیمشک ناچیز است. ورزشکاران ما کم‌توقع هستند و امیدوارم مسوولان توجه بیشتری به رشته کشتی داشته باشند تا جوانان بیشتری برای افتخارآفرینی در میدان‌های بزرگ مانند جهانی، معرفی شوند.

کریم‌فر در پایان از تمام کسانی که برای استقبال او به فرودگاه آمده بودند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتواند لطف آن‌ها را جبران کند.

[divider]

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در اهواز2014-10-07_13-54-53

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: این همایش روز جمعه (۱۸ مهرماه) در اهواز برگزار می شود.

وی درباره مکان آغاز و پایان این همایش گفت: آغاز این همایش از ساعت ۷ صبح از پارکینگ شماره ۲ جاده ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی و پایان آن پارک قوری گلستان است.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با بیان این که یکی از اهداف ما از برگزاری این همایش ها ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در استان است، عنوان کرد: از زمانی که این همایش ها را برگزار کرده ایم، علاقه‌مندان بیشتری به سمت این رشته آمده اند و باید این همایش ها تداوم داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ما یک همایش دیگر به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره دکتر قیصر امین‌پور، شاعر خوزستانی تدارک دیده ایم که قرار است این همایش از ۱۰ کیلومتری گتوند آغاز و تا مزار وی ادامه داشته باشد. پیشنهاد برگزاری این همایش را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان داده ایم و اگر از سوی سایر ارگان ها نیز همکاری صورت بگیرد، می توانیم این همایش را هر ساله در تقویم استانی‌مان داشته باشیم.

[divider]

اعزام ۳ بانوی تنیسور جوان خوزستانی به مسابقات کشوری2014-09-30_14-19-26

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان  اظهار کرد: این مسابقات ۱۶ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

وی درباره نفرات شرکت‌کننده خوزستان در این مسابقات، گفت: بهاره بابادی‌وند، رضوان کشاورزی و فاطمه بهجت از خوزستان در این مسابقات به مصاف حریفان خود می روند.

نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که آمادگی بازیکنان استان خوب است، خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند. بابادی‌وند اکنون بازیکن تیم‌ملی است و رسیدن سایر نفرات استان به تیم‌ملی به تلاش‌شان بستگی دارد. البته من این شانس را برای آن‌ها قایل هستم.

https://hoorkhabar.ir/360174کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.